טופס בדף מאמר


*שדות חובה

מנהל דיגיטל - עשה ואל תעשה

הסבה והכשרה  |  אינטרנט
מנהל דיגיטל עשה ואל תעשה
JBH

הפעילות הדיגיטלית המקצועית מציבה אתגרים רבים בחיי היומיום. מנהלי דיגיטל מחפשים את הדרכים הנכונות והכלים האפקטיביים ביותר לשכלול עבודתם, כך שישיגו את התוצאות הטובות ביותר. לפניכם כמה טיפים להתנהלות נכונה כמנהלי דיגיטל. 

מהות התפקיד – ניהול דיגיטלי

מנהלי דיגיטל רבים מנסים להוציא בפועל את האסטרטגיה הדיגיטלית שהם מתווים לחברה ונתקלים בקשיים. קשה מאוד לתכנן, לנהל ולתפעל בעת ובעונה אחת. ניהול דיגיטל כשלעצמו שואב הרבה אנרגיות וכמעט לא משאיר זמן לתפעול הפלטפורמות עצמן: ניהול דף פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, קידום ממומן, קידום אתרים אורגני וכדומה.
אם בכוונתכם לאייש תפקיד של chief digital officer, חשוב לשכור את שירותיהם של ספקים מומחים בתחום או לגייס עובדים, שיוכל לבצע את עבודתם בצורה המקצועית ביותר תוך הנחייה ממוקדת ומקיפה מצד מנהלי הדיגיטל אשר מפקחים שהכל נעשה על פי התוכניות.

 


אופן הניהול – בניית תכנית עבודה

עבודה מסודרת שמביאה תוצאות מתחילה בתוכנית עבודה. בתחום הדיגיטל קל מאוד לגלוש לכיוונים שונים, כל הזמן צצים חידושים ויש הרבה פלטפורמות, כלים ועדכונים שחשוב להכיר.
כדי לנהל בצורה אפקטיבית את הפלטפורמות השונות, להפיץ את המסרים לערוצים המתאימים ולעקוב אחרי תוצאות, כדאי לבנות תכנית עבודה מסודרת הידועה מראש, שלוקחת בחשבון את ההתנהלות בדיגיטל בראייה יומית, שבועית, חודשית, רבעונית ואף שנתית. התייחסו בבניית תכנית העבודה לפרמטרים חשובים כמו תקציב, יעדים, דרכי ביצוע.
פרספקטיבה – לחשוב מחוץ למיקום
אחת התכונות הייחודיות למנהלי דיגיטל היא בחשיבה מחוץ לקופסא. מנהל דיגיטל אינו מתמקד בפלטפורמה אחת אלא נדרש לנהל את הפעילות הדיגיטלית בצורה רב תחומית, להתאים את המסרים לערוצים השונים בסגנון המתאים לכל פלטפורמה וכדומה.
אף פעם אל תסתכלו רק על מיקומים – הדירוג שלכם במנוע החיפוש של גוגל שמשקף את הידע שרכשתם במהלך קורס קידום אתרים SEO, כמות הלייקים שיש לכם בדף, אלה תוצאות חשובות אך לא היחידות שמשחקות תפקיד בשיווק הדיגיטלי. התעמקו בנתונים ובדקו מה ניתן ללמוד מהם, התייחסו למשל, לתנועה לאתר, מספר המרות, מעורבות בדף הפייסבוק ובפוסטים שונים.

 

ניתוח – הכל מדיד

יתרון בולט בניהול דיגיטלי הוא היכולת למדוד נתונים, להשוות ביצועים, למדוד רווחיות והחזר השקעה. באמצעות כלי ניתוח כמו גוגל אנליטיקס, הטמעת פיקסלים וניתוח נכון של KPI אפשר להסיק מסקנות לשיפור התוצאות: האם להגדיל תקציב, לשנות את הטקסט בקמפיין, לערוך את קהל היעד, ניתוחים שיאפשר לבצע אופטימיזציה לקמפיינים ולפעילויות שונות בפלטפורמות הדיגיטליות.
מנהל דיגיטל הוא תפקיד נחשק, רב תחומי, מרתק ודינאמי שיאפשר לכם להשתלב באחד התחומים המבוקשים כיום בתעשייה. הקורס מקנה ידע וכלים במגוון פלטפורמות דיגיטליות, רשתות חברתיות, קידום אתרים, ניהול קמפיינים, מערכות דיוור ועוד. אם אתם אוהבים את הזירה הדיגיטלית, הצטרפו ללימודי קורס מנהל דיגיטל בג'ון ברייס שיקנה לכם את כל הכלים החשובים להצלחה בעולם הדיגיטל.

 

 


 

קורסים קשורים
לכל המאמרים