סמינר מהנאת עובדים להנעת עובדים – שיטות ותפיסות בהגדלת המוטיבציה של העובדים שלך

מק"ט: #11057 | משך קורס: 8 שעות אק'

המשאב האנושי בארגון הינו אחד הגורמים המשמעותיים והמהותיים ביותר בהצלחה של ארגון להשיג את יעדיו העסקיים.הנעת עובדים לתוצאות וביצועי שיא (משמע – מיצוי הפוטנציאל האישי של כל עובד ועובד), הינו אחד האתגרים הבולטים ביותר עבור כל מנהל בארגון.ההבנה כי הנעת עובדים אינה תהליך עם התחלה וסוף, אלא עניין שבשגרה – אינה פשוטה ואף מורכבת.בעידן של שינויים ודינאמיקה המאפיינת את חיינו, על המנהלים להשקיע בהנעת העובד לתוצאות, מתוך חיזוק מחויבות אישית קודם למנהל, ולאחר מכן – לארגון, תוך שימוש במגוון תגמולים, לאו דווקא חומריים.

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

מטרות הסדנא

  • הקניית כלים אופרטיביים לשיפור ביצועים ברמה הפרטנית 
  • התנסות בקשר בין  הנעת עובדים ויעדים עסקיים בסביבה ארגונית דינאמית 
  • הבנת השיטה – כיצד היא עובדת ויישומה באקלים הארגוני 

 

נושאים

הבסיס להנעת עובדים

צרכי העובד

  • דרכים אפשריות לזיהוי צרכי העובד
  • הפרדה ואבחנה בין צורך לרצון
  • כיצד למנף את המודעות לצרכים לטובת השגת המטרות המשותפות?

מקורות השפעה להפעלת עובד

  • מיומנות ההשפעה – שלא מתוקף סמכות
  • המנהל בתפקיד "מכוון" – איך עושים זאת?
  • שימוש במודל א.מ.י.ל.י

מוטיבציה בעבודה

  • זיהוי מוטיבציה – חוסר מוטיבציה: דרכים מגוונות להבעה והבנה
  • דרכים לטיפול במוטיבציה של עובד – כלים בשולחנו של מנהל
  • כיצד לשמר מוטיבציה גבוהה לאורך זמן?

תקשורת בינאישית כתשתית להנעת עובדים

  •  סגנונות התקשורת ושימוש במידע לטובת הנעת עובד
  • זיהוי סגנון התקשורת וקיום התקשורת המתאימה בסיטואציה המתאימה
  • שימוש בידע לקידום תהליכים לטובת הנעת עובדים – מיקסום ביצועים בארגון
     
תגיות