טופס בדף מאמר


*שדות חובה

סערת הקניות באינטרנט | ג'ון ברייס הדרכה

הסבה והכשרה  |  אינטרנט
JBH

עם עובדות קשה להתווכח. עולם המסחר המקוון הכניס עד כה השנה כ-2.3 מיליארד דולר במכירות והוא צפוי להגיע ל-4.5 מיליארד דולר בשנת 2021.
המובילה במכירות קמעונאיות היא בריטניה ואחריה סין, אבל גם בארצנו הקטנטנות מתרבים אתרי מסחר המציעים מגוון מוצרים ושירותים למכירה ממכשירי חשמל ועד מוצרי מזון.
באירועי מכירות גלובליים כמו
BLACK FRIDAY או CYBER MONDAY נעשה הרשת ממבצעים, הנחות והטבות והתורים הארוכים בבתי הדואר ובחלוקת המשלוחים מעידים על כך שהישראלים אוהבים לקנות ברשת. 


 

 

השיווק הדיגיטלי היום נועד לסייע לרשתות ומותגים ובעלי עסק שרוצים למכור ברשת האינטרנט לשפר את המכירות שלהם ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים כדי לסגור עסקאות אטרקטיביות.
מדוע חשוב שיהיה לכם את הידע המקצועי לשווק האינטרנט כדי למכור און ליין או לסייע לעסקים אחרים להגדיל מכירות ורווחים?

שיווק נכון באינטרנט מביא כניסות לאתר

אתר סחר יכול להיות מתקדם, ידידותי למשתמש ועם היצע מוצרים מרשים, אבל בלי גולשים הוא לא יאריך ימים. במסגרת קורס שיווק באינטרנט לומדים כיצד לייצר תנועה לאתר. בין אם באמצעות קידום אורגני בגוגל בביטויי מפתח הרלבנטיים לתחום המסחר או העלאת קמפיינים ממומנים בגוגל, שימשכו גולשים שחיפשו ביטוי רלבנטי ויגלו את האתר. כדאי לבנות לצורך כך דף נחיתה מניע לפעולה או מסע פרסום מקצועי.

שיפור המרות מגדיל מכירות

יתכן שהלקוח כבר נכנס לאתר, אבל יצא ממנו במהירות או שלא ביצע רכישה. במקרה הזה, יש לבדוק מה בעצם מנע מבעדו לבצע רכישה או לא לסגור עסקה. כאן נכנסים לתמונה גורמים רבים מעיצוב האתר דרך זמן הטעינה שלו והדרך בה מוצגות הצעות המכר. על מנת לשפר את שיעור ההמרות חשוב לטפל בגורמים שבולמים המרות. כך למשל, נתונים מצביעים על כך שמהירות טעינת הדף המתעכבת עד שנייה אחת עשויה להפחית המרות ב-7%! בקורס שיווק באינטרנט רוכשים הסטודנטים את הכלים לאופטימיזציה תוכנית ומבנית לצורך שיפור המרות ביעילות כדי לייצר חוויית קניות אולטימטיבית.

התאמת האתר למובייל

בשנה שעברה כ-46% ממשתמשי האינטרנט באזור אסיה פסיפיק ו -28% מאלה שבצפון אמריקה רכשו מוצרים באמצעות מכשיר נייד, בין אם הטלפון החכם או הטאבלט. היום כבר ברור שהמכשיר הנייד הוא כלי מכירות וחשוב להתאים את האתר למובייל כך שגם יעלה בדירוג של מנועי החיפוש וגם יהיה ידידותי לרכישה כמו למשל, ביצירת עיצוב מותאם מובייל ובין אם בטעינה מהירה של הדפים המתעדכנים לפי סוג המכשיר. יש גם מי שבונים אפליקציה ייעודית להגברת מכירות.

מכירות ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות משחקות תפקיד חשוב בהזרמת מכירות וחשוב להבין כיצד לפעול בזירה החברתית נכון. כמו למשל, הקמת חנות בפייסבוק או העלאת קמפיינים במדיה החברתית שיובילו לאתרי המסחר ולפריטים המותאמים מראש לגודל, הטמעת פיקסל רימרקטינג ש"יחזר" אחר הגולש במדיה החברתית לאחר שכבר ביקר באתר וכדומה.

רוצים לקחת חלק בסערת השופינג און ליין שסוחפת את העולם וישראל? קורס שיווק באינטרנט הוא הדרך להתמקצע בתחום.

קורסים קשורים
לכל המאמרים