טופס בדף מאמר


*שדות חובה

שתי פנים לקידום אתרים - כשטכניקה פוגשת תוכן נוצר קידום מנצח

שתי פנים לקידום אתרים - כשטכניקה פוגשת תוכן נוצר קידום מנצח
JBH

בשנים האחרונות הפך קידום אתרים לאחד ממקצועות האינטרנט המבוקשים בתעשייה. מקדמי אתרים נהנים מעבודה מרתקת ודינאמית, גמישות תעסוקתית ומתוגמלים יפה על הישגיהם. מקדמים מיומנים יודעים כיצד להוביל אתר לפסגת הדירוגים והם עושים זאת על ידי סינרגיה בין שני אספקטים השזורים זה בזה: טכניקה ותוכן. למעשה, לא ניתן לקדם אתר רק על בסיס טכניקה כפי שלא ניתן להסתמך על תוכן בלבד. כדי לקדם אתר, יש לשלב בין טכניקה מקצועית לתוכן איכותי.
 

כיצד טכניקה ותוכן הולכים יד ביד בקידום אתרים? כמה דברים שחשוב לדעת.


עניין של טכניקה


ידע זה כוח ובקידום אתרים, ההכרות המקיפה עם מנועי חיפוש ויישום על פי הפרמטרים החשובים בעיני גוגל - שווה תוצאות. מקדמי אתרים מאמצים שיטת עבודה מנצחת ומסתייעים בכלים המהווים חלק בלתי נפרד מעבודת הקידום.  כך למשל, חקר מילות מפתח הוא תהליך קריטי עליו מבוססת אסטרטגיית הקידום. מקדמי אתרים משתמשים בכלי מחקר מתקדמים לביצוע חקר מילות מפתח מעמיק, כולל איתור ביטויים יעילים ואיכותיים, ניתוח כדאיות, מיקוד והמלצות לשימוש רלוונטי בביטויים. בסיום המחקר הם יפיקו רשימת ביטויים בה יש להשתמש בכתיבת התכנים לאתר החל מרשימת תגיות המטא וכלה בטקסטים ובלינקים היוצאים או הנכנסים לאתר – חוט מקשר בין ההיבט הטכני להיבט התוכני.
טכניקות נוספות שנלמדות במסגרת קורס קידום אתרים הן יצירת פרופיל קישורים, כולל מדידת איכות הקישורים, חסמי קישורים, זיהוי וטיפול בקישורים רעילים שעשויים לחבל בקידום האתר, מעקב אחר קישורים וכן אופטימיזציית מבנה לאלמנטים המרכיבים את הדף, שימוש במערכת ניתוח הנתונים של גוגל כדי לנטר תנועות גולשים ולשפר את הקידום, ניהול טכני של קמפיינים בגוגל ועוד.

 

חשיבות התוכן לקידום אתר


התוכן הוא "ההוצאה לפועל" של הטכניקה. מקדמי אתרים יכולים להפיק רשימת ביטויי מפתח מנצחת, לשדרג את מבנה האתר, לסדר פרופיל קישורים איכותי אך זו רק חצי הדרך. ללא תוכן, האתר לא יממש את מלוא פוטנציאל הקידום.  תוכן מיועד בעיקר לצורך קידום אתרים אורגני ויש לשבצו במקומות הנכונים: לדוגמא, בתגיות המטא במערכת הניהול, כולל מילות מפתח ותיאור שייסרקו על ידי גוגל. כמו כן, מקדמי אתרים משקיעים ביצירת או איתור מאמרי תוכן מקוריים ובלעדיים לאתר ובפעולות יזומות של שיווק תוכן לאתרים חזקים אחרים תמורת קישורים בביטויי מפתח.
הם אף שמים דגש על הגשה סמנטית של תכנים וכן על כתיבה שיווקית במסגרת אסטרטגיות קידום חיצוניות למשל, תוכן בדפי נחיתה, במודעות ממומנות, במדיה החברתית – תוכן שמביא תנועת גולשים ומשאיר אותם יותר זמן באתר ומניע לפעולה.
כיום קיימים מגוון כלים ותוכנות המסייעים למקדמי אתרים לעקוב אחר תכנים ולבחון את יעילותם בתהליכי קידום אורגני.

 

בשורה התחתונה, הסוד לקידום אתרים מנצח הוא בשילוב הנכון בין טכניקה לתוכן. קורס קידום אתרים בג'ון ברייס מקנה כלים פרקטיים לקידום אתרים מקצה לקצה. בואו ללמוד מהמומחים בתחום את המיומנויות הנדרשות להצלחה ב-SEO.
 

קורסים קשורים
לכל המאמרים