טופס בדף מאמר


*שדות חובה

5 טיפים לקידום ממומן בגוגל יעיל ומוצלח

5 טיפים לקידום ממומן בגוגל יעיל ומוצלח
JBH

זירת הקידום בגוגל מתחלקת לקידום אורגני ולקידום ממומן. קמפיינים בפלטפורמת הפרסום של גוגל - google AdWords- דומים למכירה פומבית ומאפשרים לכם, המפרסמים, להציע הצעות מחיר על מילות מפתח על מנת להשיג מיקום מודעה גבוה והמרות. 

בניגוד לקידום אורגני, שנחשב לתהליך ארוך בו יש להשקיע משאבים רבים, פרסום ממומן הוא יחסית מהיר לביצוע, אך גם כאן, חשוב לעמוד בקריטריונים של גוגל. כך למשל, ציון האיכות שמודעה מקבלת משפיע על הדירוג שלה. ציון איכות זה מושפע מהרלוונטיות של המודעה לשאילתת החיפוש, איכות דף הנחיתה וגובה ההצעה, כלומר ה-BID. תמהיל נכון ביניהם הוא סוד הקסם. בכל מקרה, יש לזכור שביצועי מסעות הפרסום תלויים במגוון גורמים, ביניהם הצעת המחיר, התקציב, המוצר והתנהגות הגולשים.

 

בקורס קידום ממומן בגוגל תוכלו ללמוד כיצד עובד הפרסום הממומן וכן לקבל כלים שיעזרו לכם לנסח ולהעלות מודעות מנצחות. לפניכם 5 טיפים לניהול קמפיינים ממומנים:

 

שימוש מושכל במילות מפתח

חשוב מאוד לשבץ בקמפיינים מילות מפתח רלוונטיות, כדי שהמודעה תופיע כאשר מקליקים אותן. בעזרת הכלי של גוגל לתכנון מילות מפתח - Keyword Planner - ניתן לקבל מושג בנוגע לחיפושים רלוונטיים ללקוחות ולשירות שלכם. הכלי מציג נתונים סטטיסטיים כגון נתוני נפח חיפוש עבור מילות מפתח וכן תחזיות כמו קליקים חזויים והמרות משוערות, זאת על מנת לשפר את הביצועים של מילות מפתח בהתאם להצעות המחיר.

 

מיקוד הקמפיין

מעבר למיקוד בביטויי מפתח רלוונטיים, חשוב לפלח היטב את קהל היעד המבוקש. ניתן למקד את המודעה לפי פרמטרים שונים, ביניהם: מיקוד לפי מיקום גיאוגרפי (ארץ, עיר), מיקוד לפי סוג מכשירים, מיקוד על סמך גיל, מין ושפה. לאחר שתבחנו מי קהל היעד הרלוונטי על פי נתונים שיתקבלו במערכת גוגל אנליטיקס, תוכלו להגיע לפילוח האפקטיבי.

 

דף נחיתה אטרקטיבי

חשוב לשמור על התאמה בין מסע הפרסום לדף הנחיתה אליו עוברים הגולשים. כלומר, להימנע מהטעיית הגולש. לא להבטיח משהו במודעה שלא רלוונטי או שלא יופיע בדף הנחיתה. בסופו של דבר, המטרה שלכם היא לאסוף לידים או לבצע המרות ולכן, חשוב שתשמרו על אמינות ועל הקשר התוכני בין השניים. קחו בחשבון שהרלוונטיות של דף נחיתה משפיעה גם על ציון האיכות שישיג הקמפיין שלכם.

 

תוספים למודעות

ניתן לשדרג את המודעה באמצעות תוספים למודעות המניעים לפעולה. כמו למשל, יצירת שיחות לשירות הלקוחות באמצעות תוסף התקשרות שיופיע ישירות במודעה או תוסף סייט לינק שמאפשר להציג קישורים בתוך המודעה לדפים מרכזיים אחרים באתר.

 

מעקב אחר ביצועי הקמפיין

חשוב לעקוב אחר המרות באמצעות הכלי החינמי Google Analytics. מערכת זו תסייע לכם להבין טוב יותר אילו ביטויי מפתח מניבים ביצועים טובים יותר, למקסם בהתאם את התקציב ולבצע אופטימיזציה מבוססת לשיפור התוצאות. למשל, תזמון הצגת מודעות בימים ושעות בהם ניתן להשיג תוצאות טובות יותר.
במהלך קורס ניהול קמפיינים ממומנים בג'ון ברייס תוכלו ללמוד כיצד לנהל קידום ממומן הן בגוגל והן בפייסבוק. בואו ללמוד את סודות ה-PPC מהמומחים בתחום.

קורסים קשורים
לכל המאמרים