ללוח האירועים המלאהמי"ל מקצועיהמי"ל מקצועי

כנס שירות וחווית לקוח 2015

תאריך: יום ב' 4.05.15 בין השעות: 8:30 - 16:00
| מיקום: 
Avenue, רח' השרון 1, קריית שדה התעופה
בתשלום
כנס שירות וחווית לקוח 2015

נקודת המפגש הראשונית שלנו עם הלקוחות מהווה את הפתיח למסע הלקוח. גישת ה"Customer Journey" מתייחסת לחוויית הלקוח כאל מסע ממשי במהלכו צובר חוויות המבוססות על כלל האינטראקציות עימו.

הבטיחו את מקומכם

אנחנו מזמינים אתכם להגיע לכנס, ולהצטרף למסע שיחלוף בתחנות שונות ביניהן: התחנה הבינלאומית, תחנת המדיה הדיגיטלית, תחנת ערכי השירות ולבסוף תחנת החוויה החושית.
 

כנס שירות וחווית לקוח 2015

פרטים והרשמה

השאר את פרטיך

 

*שדות חובה