ללוח האירועים המלאהמי"ל מקצועיהמי"ל מקצועי

כנס שירות וחווית לקוח 2018

תאריך: יום ד' 25.04.18 בין השעות: 9:00 - 16:30
| מיקום: 
LAGO פארק האגם, ראשל"צ
בתשלום
כנס שירות וחווית לקוח 2018

עברנו דרך ארוכה בתפיסת הלקוח וכיום, ניתן לומר בוודאות, שארגון שלא נמצא שם, פשוט לא יהיה. השינויים בתפיסה הביאו לשינוי בכלים, בפתרונות, בתהליכי העבודה וכמובן בתוצאות. מהלכים מצוינים לשיפור חווית הלקוח הינם בעלי ROI מובהק ותרומה לחוסן ולתוצאות העסקיות של הארגון. אז… איך עושים את זה?

הבטיחו את מקומכם

גם השנה ריכזנו את מיטב הדוברים מהארץ ומהעולם שיציגו ניתוחי אירוע, מגמות ושיטות לשיפור חווית הלקוח.

 

משתתפי הכנס יזכו להיחשף למגוון רחב של דוגמאות ואתגרים מתחומים שונים – פתרונות טכנולוגיים לצד אתגרים ברתימת העובדים, אתגרים בשירות B2B ובשירות B2C , אסטרטגיות מובילות וטקטיקות ליישומן.

 

מטרת הכנס הינה לאפשר לכם להתחבר, להכיר, ללמוד ולצאת עם שלל רעיונות ליישום בשגרת העבודה אצלכם בארגון.

 

פרטים והרשמה

השאר את פרטיך

 

*שדות חובה