page up
envelopeלהשארת פרטים

המהפכה הדיגיטלית חוללה שינויים רבים בזירה התעסוקתית. מצד אחד, היא הביאה מקצועות חדשים לתודעה כמו מנהל ניו מדיה ומצד שני, בעלי תפקידים שונים נדרשו לבצע אדפטציה לשינויים בשוק. מעצבים גרפיים, למשל, ממציאים את עצמם מחדש לאור התהליכים הדיגיטליים. אם בעבר מעצבים גרפיים התמקדו בעיקר בפרינט: עיצוב קטלוגים, חוברות, אריזות ומגזינים, הרי שהיום הביקוש הגבוה למעצבים גרפיים לזירת הדיגיטל מוכיח שחשוב להכיר מערכות ממוחשבות ומגוון כלים לעיצוב יישומים אינטרנטיים כדי לפרוץ קדימה.

מעצב גרפי בעידן הדיגיטלי

תעשיית השיווק הדיגיטלי מבוססת על ויזואליות והוכחה לכך היא בפופולאריות הרבה של פלטפורמות ויזואליות כמו פייסבוק , יוטיובואינסטגרם, אתרים מבוססי תמונות, אינפוגרפיקה להדמיית נתונים כתחליף לטקסטים ארוכים, ריבוי אפליקציות, מצגות מונפשות, סרטונים וכדומה.


מרבית מודעות הדרושים היום מתמקדות במעצב דיגיטל, כלומר מעצב גרפי שיש לו את המיומנויות הנדרשות לעיצוב דיגיטלי מעיצוב ל-WEB ועד התאמת הגרפיקה למשתמש בסביבות דיגיטליות. המשכורות, אגב, עלו בהתאם. מעצב גרפי עם זיקה לדיגיטל יכול להרוויח יותר ממעצב שמתמחה רק בפרינט בעל ניסיון דומה.
כלומר, על מנת להישאר רלבנטיים בעולם הדיגיטלי הדינאמי והתקשורת החזותית התזזיתית יש צורך להרחיב את סל השירותים לפי הדרישות כולל עיצוב אתרים, אפיון חוויית משתמש, עיצוב באנרים ואפליקציות. מומלץ למעצבים גרפיים המעוניינים להגביר את הסיכוי למציאת עבודה לשלב בין הכישורים היצירתיים למיומנות הטכנולוגיות על מנת לאייש משרות של מעצבים גרפיים בין אם במשרדי פרסום, חברות אינטרנט ומדיה, חברות לפיתוח משחקים וכדומה וגם כעצמאים שמעוניינים לקדם את הסטודיו בבעלותם ולהרחיב את מעגל הלקוחות.
מעצב דיגיטל אחראי כיום על יצירת עיצוב אסתטי, אפקטיבי ועל האסטרטגיה היצירתית לחברות וארגונים, מותגים, אתרי אינטרנט ומוצרים דיגיטליים, מסרים ויזואליים במדיה החברתית ועוד.

 

כשעיצוב וטכנולוגיה נפגשים

אז מהן הדרישות העכשוויות ממעצבים גראפיים בדיגיטל? ראשית, ידע וניסיון בכל תוכנות העיצוב כמו Illustrator, Photoshop, InDesign ברמה הגבוהה ביותר. חוויית המשתמש היא חלק בלתי נפרד מהדרישות במיוחד למעצבים שרוצים להתמקד באפיון אתרי אינטרנט ופורטלים וגם אפליקציות. בתחום ה-UI.UX חשוב להכיר את עיצוב הניווט ותצוגת המשתמש לרבות שימוש בצבעים נעימים. מעצב גרפי נדרש היום להתאים את הפרויקטים כך שהם יתאימו למגוון פלטפורמות דיגיטליות כולל מכשירי טאבלט וטלפונים ניידים. אפילו מעצבים גרפיים ותיקים ומנוסים וברים היום קורס עיצוב גרפי התואם לדרישות השוק העכשוויות כדי להישאר רלבנטיים בעידן הדיגיטלי.
מה לומדים במהלך קורס עיצוב גרפי בהתאמה לעולם הדיגיטלי? הבסיס הטכני הוא קריטי במיוחד למעצבים שרוצים גם לעצב דפי אינטרנט ואתרים. כך למשל, הקורס מקנה הכרות מעמיקה עם שפת HTML , כתיבת סקריפטים, Bootstrap קוד פתוח ליצירת אתרי אינטרנט, ידע שימוש בבניית ועיצוב אתרי WordPress וגם מידע על נושא הנגישות של אתרים על פי התקן הנדרש כיום.

תחום העיצוב הגרפי הוא לא מה שהיה פעם. היום מעצב גרפי הוא גם מעצב דיגיטלי שמכיר את הממשקים השונים ומציע קריאטיב "מחוץ לקופסא" המותאם לעידן הדיגיטל.

קורסים בתחום שיכולים לעניין אותך

icon
קורס עיצוב גרפי יישומי בשילוב Web design

545 שעות אקדמאיות

ג'ון ברייס הדרכה מציגה קורס חדשני ללימודי לעיצוב גרפי, גרפיקה ממוחשבת ותקשורת חזותית, בתוספת עיצוב לאינטרנט ולמובייל. בנוסף, הקורס שם דגש על לימודי עיצוב אתרים ולימודי עיצוב אפליקציות, תוך התמקדות בעקרונות העיצוב ושיטות העבודה של עולם הגרפיקה והמדיה הדיגיטלית. בקורס עיצוב גרפי נלמדים הכלים לעיצוב טקסט וסמלים מסחריים, איור ממוחשב, עיצוב לדפוס, עיצוב ניירת משרדית, שילוט, פרסום ואריזה, עטיפות ופוסטרים, עיבוד תמונה. במהלך הקורס התלמידים ירכשו כלים ומיומנויות לביצוע עיצוב גרפי, עיצוב אתרי אינטרנט עתירי אינטראקטיביות, עיצוב למובייל ועוד. כל זאת, בעזרת התוכנות הגרפיות המובילות כיום בשוק, אותן ניתן למצוא בכל חברה מובילה.

ספרו לי עוד
ספרו לי עוד

נשמח לייעץ, ללוות ולענות על כל השאלות

סניף מועדף

אני מסכים/ה שג'ון ברייס הדרכה תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת מטריקס הזמינה כאן.

המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 700019285 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל infomail@johnbryce.co.il או לטלפון: 03-7100777.