איך להיות בטוח במה שאני רוצה ללמוד

לפצח מה עובד בתעשייה

התחילו את המשימה שלכם במציאת מקצוע בביצוע סקר שוק מעמיק. נסו לבדוק אילו מקצועות רלבנטיים כיום בתעשיית ההייטק, מה דורש מכם כל מקצוע מבחינת תנאי קדם להגשת מועמדות, אופי העבודה, מהי המשכורת הממוצעת ולהיכן אפשר להתקדם בהמשך הדרך.
מספר טיפים: כדאי לבחור מקצוע בתעשייה בה יש אופק מקצועי, מגוון אלטרנטיבות במסגרות תעסוקתיות מתגמלות, עיסוק בטכנולוגיה מתקדמת וכמובן מקצוע שיתאים לשאיפות המקצועיות שלכם ויעניין אתכם לאורך זמן.

ההתאמה שעושה הבדל

יש תחומי לימוד שמצאו חן בעיניכם? איך תבחרו את האחד והיחיד? כאן נכנס לתמונה מבדק ההתאמה של מכללת ג'ון ברייס, שיאפשר לכם לבחון מהו המסלול האולטימטיבי עבורכם.
כאשר בוחרים במוסד לימודים מוביל כמו ג'ון ברייס יכולים להיות רגועים בכך שיש צוות מקצועי שיעזור לכם לבחור את מסלול ההכשרה הנכון.
המבדק הממוחשב פותח על ידי ג'ון ברייס ואדם מילא – החברה הגדולה בישראל בתחום משאבי אנוש כאשר מטרת המבחן היא לזהות מראש את ההתאמה של המועמד למסלול ספציפי וכך לשקף את סיכוי ההצלחה בקורס.
במסגרת המבדק המקצועי תעברו סדרת בחינות כמו צורות, לוגיקה מילולית, טורים חשבוניים, סגנון ביצוע ומבחן באנגלית ועל פי התוצאות יהיה לכם וליועצי הלימודים קל יותר לבחור את המסלול הנכון עבורכם בו יש לכם סיכוי גבוה להגיע להישגים הטובים ביותר.

לצפות מראש במה שמחכה לכם

אם היינו יכולים להריץ קדימה את החיים אולי היינו יודעים לבחור מלכתחילה מה שיתאים לנו יותר בעתיד, אבל היות ועוד לא המציאו "מכונת זמן", תוכלו ליהנות מאפשרות לראות מה מחכה לכם לפחות בכל הנוגע לתוכנית הלימוד.
מכללת ג'ון ברייס מציעה לכם צפייה בשיעור לדוגמא לפני תחילת הלימודים על מנת שתוכלו להתרשם מאיכות המרצים, סגנון העברת החומר, הכיתות המתקדמות ולבחון אם הנושא מדבר אליכם. הזדמנות לחוות את הדבר האמתי עוד טרם נרשמתם לקורס עצמו.
כמובן שעם כל הנתונים של מבדק לימודים וחוות הדעת של צפייה בשיעור תוכלו לחזור ליועצי הלימודים על מנת להתלבט עמם מהו המסלול הנכון עבורכם על פי השיקולים השונים, מבט לעבר העתיד, עלות הקורס וכל פקטור אחר שמשחק תפקיד בתהליך הבחירה במסלול הלימוד בהווה ובעתיד.

להכיר את ההזדמנויות לקידום

לתעשיית ההייטק יש כל כך הרבה יתרונות שהרשימה קצרה מלהכיל את כולם משכר מפנק ותנאים מתגמלים דרך עיסוק בפיתוחים טכנולוגיים וחדשנות ועד קהילה תומכת. יתרון נוסף שהוא שהתעשייה הזאת לא נחה לרגע ולכן, תמיד יהיו לכם הזדמנויות להתפתח ולהתקדם בתוך התעשייה ואפילו במסגרת התחום הספציפי בו בחרתם. בג'ון ברייס מציעים לכם מגוון קורסים מקצועיים למתקדמים למי שרוצה לקחת את הקריירה שלו צעד אחד קדימה או להבין לפני שהוא בוחר במסלול המבוקש אילו הזדמנויות מקצועיות נוספות מחכות עבורו. תכנון הקריירה צעד אחר צעד!

הקורסים המתקדמים מחולקים לפי עולמות תוכן כמו ניהול טכנולוגי, DEVOPS , בדיקות תוכנה, פיתוח תוכנה וכדומה. בין הקורסים אפשר למצוא את הקורס ניהול מוצר המתאים למנהלים בארגון שרוצים להכיר את הנושא מקרוב או למנהלי לקוח או מנהלים עסקיים, ר"צ בדיקות או פיתוח שרוצים לעבור לתחום של ניהול מוצר. בתחום של דאטה ומסדי נתונים אפשר למצוא את Oracle Database: Program with PL/SQL המתאים למפתחים, מנהלי מסדי נתונים, אנליסטיים מערכתיים וכדומה אשר מעוניינים ללמוד כיצד ליצור PL/SQL עם מערכות אורקל.
יועצי הלימודים יוכלו לכוון אתכם גם לקורס שיעזור לכם לשדרג את הרזומה ולהציע יותר בתחום ההתמחות שלכם.

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...