הפורטל הארגוני כשער וה- Facebook הארגוני

מק"ט: #158 | משך קורס: 16 שעות אק'

הפורטל הארגוני קיים כיום במרבית הארגונים. האם אנחנו מנצלים את יכולותיו בכדי לקדם את מטרות הארגון? כיום הפורטל צריך לתמוך בטכנולוגיות רבות בעקבות מגמת הבאת המכשירים הפרטיים לארגון (BYOD ). כולם מדברים על Facebook ארגוני אבל כאן צריך לחשוב איך מנצלים את היכולות החברתיות בתוך הארגון. מחקרים טוענים עד שנת 2016 יהיה שימוש ב 350 מליון מכשירים סלולרים בכלים הארגוניים. מחקרים גם טוענים שכ-50% מהארגוני ה Enterprise בוחנים מעבר לענן.

בנושא זה עולות מספר שאלות חשובות:

  • מהו פורטל הארגוני?
  • מהן המטרות אותן רוצה הארגון להשיג בעקבות הטמעת פורטל ארגוני?
  • איך פתרונות Social מקדמים את הפורטל הארגוני?
  • האם לבחור בפתרונות ענן?
  • איך הפורטל הארגנוי הופך לשער המידע שלנו?

שאלות אילו ועוד רבות אחרות יקבלו מענה במסגרת סדנת הפורטל הארגוני.

 

שיטת הלימוד

  • הרצאות פרונטאליות
  • הצגת Case Study נבחרים
  • הדגמת כלים ויישומים נפוצים
  • דיונים פתוחים
הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

מנחה הסדנא

אלכס לויטין, CTO ומנהל ה- R&D בחברת בחברת פרודוור. בתפקידו הקודם שימש אלכס כמנהל פיתוח SharePoint  בגרדיאן מערכות מידע (מקבוצת מלם). קודם לכן היה שותף להקמת חברת רייטק טכנולוגיות אשר נרכשה ע"י מלם. מלווה ארגונים בארץ ובעולם בתכנון הפורטלים, בהקמת רשתות חברתיות פנים ארגוניות, ביצירת מנועי חיפוש כלל ארגוניים ובתכנון מערכות תוכנה.

קהל יעד

מנהלי מערכות מידע, מקבלי החלטות בתחום המחשוב, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות

מטרות הסדנא

  • חשיפה והצגת המגמות העיקריות בתחום הפורטל הארגוני
  • מתן כלים מעשיים להגדרת המודל העסקי להכנסת הפורטל לארגון
  • חשיפה הכלים המובילים בתחום, תוך מתן כלים להשוואה ובחירה של הכלי המתאים לארגון
  • לימוד המתודולוגיה ומחזור החיים בהקמת פורטל ארגוני, בצורה האופטימאלית ביותר לארגון
  • עשה ואל תעשה בהקמת פורטל ארגוני: טיפים ועצות לביצוע תהליך חכם, יעיל ואפקטיבי בהקמת הפורטל הארגוני

נושאי הסדנא

מפגש ראשון:

  • הפורטל הארגוני – הגדרות בסיסיות, שימושים, יישומים, ארכיטקטורת הבסיס
  • השלבים בהקמת הפורטל הארגוני
  • ROI ביישומי פורטל ארגוני

 

מפגש שני: 

  • הפורטל הארגוני כשער ארגון - הצגת יישומים ארגוניים, חיפוש ארגוני, Killer applications
  • עיצוב הפורטל, שיתוף ידע ומסמכים
  • הכנסת שיטות העבודה מהאינטרנט לארגון התמודדות עם Big Data
  • תהליכי עבודה

 

מפגש שלישי:

  • ניצול הפתרונות החברתיים לקידום הפורטל הארגוני והזנות התוכן (Facebook, LinkedIn, Hash tags)
  • קהילות עבודה, פרופילים חברתיים
  • דוחות שימוש המשתמשים: תרומות תוכן, שימושיות מנגנוני Achievements

 

מפגש רביעי:

  • הקריטריונים לבחירת הפורטל הארגוני
  • הצגת טכנולוגיות פורטל מובילות בשוק ובחינת חלופות Cloud אל מול ה- On Premise
תגיות