מוכרים אונליין - קורס מסחר אלקטרוני לעסקים - המכללה לעסקים מזרחי טפחות

מק"ט: #29216 | משך קורס: 20 שעות אק'

כולנו כבר שם - כולנו רוכשים באינטרנט הכל, מזון, פארמה, ביגוד ואופנה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, שירותים ועוד.
עבור בעלי העסקים האתגר היום גדול יותר מתמיד. התחרות איננה רק בשוק המקומי, התחרות היא מול כל אתרי האיקומרס בעולם ועל בעלי העסקים להישאר רלוונטיים ובעלי ערך בכדי שהלקוחות יעדיפו לרכוש אצלם.
כיצד מנהלים חנות וירטואלית ? איך אפשר לעשות זאת ללא עזרה של בעלי מקצוע ? וכיצד גורמים ללקוחות להישאר, לקנות ולחזור שוב ?

בקורס יושם דגש על מיקוד פרקטי, למידה התנסותית והתאמת הפתרונות השיווקיים המתאימים לבעל העסק.

לפרטים נוספים, מלא את פרטיך או התקשר 03-7100673
*שדות חובה
PDF version

מרצים

ניר זיגדון
בעל חברה e-community המתמחה בניהול חנויות בזירות מסחר ו Amazon. בעלת תו ה SPN Soulution Provider Network ספק מורשה של אמזון.
מומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט, מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי. ובמעבר מ B2B ל B2C

עדי גרג'י
בעלת ניסיון של מעל עשור ב- E-commerce במגוון חברות מובילות.
מתמחה באיפיון והטמעת המערכות התומכות ובעיצוב חווית לקוח ותהליכי עבודה התומכים במכירות למקסום התוצאות העסקיות.

מטרות

  • היכרות עם פלטפורמות להקמה וניהול חנות און-ליין
  • הקניית כלים וידע ליצירת חווית לקוח מבדלת למקסום מכירות ולקוחות חוזרים

משך

20 שעות אקדמיות : בחלוקה ל-5 מפגשים 18:00-21:00 (4 שעות אקדמיות למפגש)

תכני הקורס

מס'

נושא

פירוט

1

נעים מאוד , e-commerce

  • מה זה מסחר אלקטרוני
    • מושגי יסוד וקצת היסטוריה
    • הדרכים למכור און ליין
    • טעויות נפוצות במסחר אלקטרוני

2

המירוץ לזירה -  זירות מסחר איביי, אטסי , אמזון – כיצד לבחור?

  • זירות מסחר MARKETPLACE
    • השוואה בין זירות המסחר
    • eBayamazonEsty
    • מה מתאים לנו וכיצד לבחור?
    • טעויות נפוצות

3

חנויות עצמאיות ואסטרטגיה ארגונית

  • חנויות עצמאיות – השוואה ומה מתאים לנו?
    • Shopify
    • WIX
    • Magento
    • wordpress
  • תכנון אסטרטגית הארגון למעבר למכירות און ליין

4+5

חווית לקוח בעולם ה-

 e-commerce

  • חוסר שביעות רצון – לא אצלנו
    • שקיפות מלאה מול הלקוח  -מתי מעדכנים מה
    • עקרונות בבחירת ספק הפצה
    • עקרונות בבניית מדיניות פיצויים
    • מדיניות החזרות וביטולים – כיצד עושים זאת?
  • נאמנות לקוח
    • הכרת הלקוח וצרכיו
    • הקמת מועדוני נאמנות
    • סקרי שביעות רצון – מה עושים איתם?
  • חוקים ועזרה
    • הכרת חוק מכר מרחוק – הלכה למעשה
    • עמודי עזרה באתר – שאלות ותשובות
    • עמוד צור קשר – תקשורת כתובה מול הלקוחות וזמני המתנה בשרות
    •  
תגיות