ניהול מוצר לגופים ציבוריים
גופים ציבוריים רבים שינו את תפיסת העולם שלהם לגבי פרוייקטים שלהם במסגרת מערכות המידע. לעיתים זו מערכת ולעיתים יש להתייחס לכך כמוצר , ובמקרה זה כדאי מאוד להכיר את השינוי שחל במתודולוגיית העבודה בעולם ניהול המוצרים.
ניהול מוצר (Product Management) – התמחות במוצר עצמו. כוללת אחריות על הגדרת מוצרים חדשים וקיימים, ניהול הדרישות למוצרים, מעורבות רבה בפיתוח המוצר ובהשקה של המוצר. מנהל המוצר הוא המומחה בחברה למוצר והוא מייצג את דרישות השוק והלקוחות מול גופי הפיתוח.
ניהול שיווק מוצר (Product Marketing Management) – התמחות בשיווק המוצר. כוללת אחריות על מיצוב המוצר, דרכי הפצתו, שיתופי פעולה עם חברות אחרות והדרכת אנשי שיווק ומכירות בנושאים שיווקים הקשורים למוצר.
מה לומדים:
בקורס נלמד על תפקידו של מנהל מוצר, על התהליכים המקובלים בתעשיה לפיתוח וניהול מוצרים מצליחים, התלמידים יקבלו כלים מעשיים ליישום הטכניקות הנלמדות, אותם יוכלו להטמיע אחר כך בארגון.
תוצרים:
- לספק ידע וכלים לניהול מוצר הקורס מדמה תהליך עבודה שלם של מנהל מוצר.
- הקניית מתודולוגיות עדכניות וכלים להבנת השוק, ניתוח דרישות, תמיכה בתהליך הפיתוח והכנת תהליך השקת המוצר.
- חשיפה של עולם ניהול המוצר למנהלי המוצר ולבעלי תפקידים נוספים בארגון,
- הקניית הידע העדכני ביותר בתחום והבנת הרלוונטיות של המוצר לקהל היעד לכל אורך החיים שלו, תוך התאמה לצרכים הפרטיים של הארגון וחסכון בעלויות.