סודות חוויית המשתמש למנהלים

מק"ט: #8390 | משך קורס: 8 שעות אק'

המציאות שסביבנו משתנה מדי יום. אחד השינויים הבולטים שמתרחשים בשנים האחרונות הוא פריצתו של תחום חוויית המשתמש לתודעה.
אם בעבר חשבנו שמצוינות הנדסית היא המפתח להצלחה, היום אנחנו כבר מבינים שהשורה התחתונה היא רגע המפגש של המוצר עם המשתמשים. אם נשכיל לטפל ברגע הזה נכון ולתכנן את המוצר באופן שיתאים לעולמו של המשתמש – הרי שיש לנו ביד קלף מנצח.
חוויית המשתמש אינה עוד באזוורד. מדובר על מתודולוגיה ברורה ומובנית שמוכיחה את עצמה שוב ושוב. אך כדי להצליח, עלינו להבין מהי חוויית המשתמש וכיצד משלבים אותה באופן מובנה ומושכל בתהליכי העבודה בארגון.
 

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

מבוא

חוויית לימודים אחרת
קורס חוויית משתמש מספק דוגמה אישית לחוויה. הקורס משולב הרצאות פרונטאליות ויסודות תיאורטיים עם התנסות מעשית, תרגול ו"לכלוך" הידיים.
שילוב של מצגת מהמרשימות שהוצגו בישראל, שימוש עשיר בוידאו וסקירת דוגמאות מהעולם האמיתי, הופכים את הקורס לחווייה מהנה, מגוונת ומועילה.
ניסיונו המעשי של המרצה בארגונים המובילים בישראל מאפשר לו לשלב דוגמאות מעשיות מתוך עולם התוכן ומקנה למשתתפי הקורס את ההזדמנות להתנסות במשימות אמיתיות של מאפיין חוויית משתמש.

אודות המרצה
טל פלורנטין הינו מן הדמויות הבולטות בישראל בתחום חוויית המשתמש.
מחבר הספר "חוויית משתמש – כשמשתמשים פוגשים מוצרים" – הספר העברי הראשון והיחיד בתחום. בוגר ממר"ם, מבכירי המרצים בתחום בישראל ובעליה של חברת UX Vision.
פלורנטין ביצע מעל 70 פרויקטי חוויית משתמש למוצרים ומערכות בארגונים המובילים בישראל.
בין הפרויקטים שתכנן גם פלפורמת הפוקר של חברת 888, אשר זכתה בשנת 2011 בפרס
ה-EGR עבור מוצר הפוקר הטוב בעולם והוכיחה שיפור של 122% בביצועים העסקיים של המוצר.
 

קהל יעד

הקורס מיועד לכל בעל עניין בתחום מערכות המידע, אשר יש לו נגיעה בתכנון ואפיון מערכות או אתרים, משלב החשיבה העקרונית ועד לשלבי היישום  - הפיתוח והעיצוב הגרפי:
מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מנהלי אתרים, מנהלי תוכן ידע, מפתחים, מעצבים גרפיים ובוני אתרים, אשר מעוניינים להיחשף לעולם הממשק למשתמש, להכיר את יסודותיו ולקבל נקודת מבט מקיפה וקרש קפיצה להמשך העיסוק בתחום
 

משך הקורס

משך הקורס הינו 8 שעות

נושאים

כאמור חוויית המשתמש אינה עוד באזוורד. מדובר על מתודולוגיה ברורה ומובנית שמוכיחה את עצמה שוב ושוב. לטובת הבנה זו מוקדש יום ההדרכה הייעודי. בין השאלות עליהן נענה:

  • מה הקשר בין הצלחת המוצר לבין חוויית משתמש?
  • מהי חוויית משתמש? היכן היא מתחילה ונגמרת ומהי הדרך הנכונה לשילוב התחום בתהליכי העבודה בארגון?
  • מהו תהליך העבודה לתכנון חוויית משתמש ואיך משתלבים בו כל בעלי התפקידים הקיימים?
  • למה הדעה המקצועית שלנו אינה רלוונטית עבור עולמו של המשתמש ומהי המתודולוגיה המוכחת לניתוח קהל היעד והפיכת התובנות הללו לכלי יסודי בקבלת ההחלטות?
  • כיצד תוכלו להקטין למינימום את הסיכון בפרויקט ולבחון את המוצר העתידי באמצעות משתמשים אמיתיים עוד לפני שהתחיל הפיתוח?
  • כיצד מכשירים איש חוויית משתמש בארגון או כיצד משלבים או מנהלים יועץ בתחום?
  • כיצד הבנה של חוויית המשתמש יכולה להקטין עלויות, לצמצם לוחות זמנים ולשפר את הביצועים העסקיים?

הצצה לסודות חוויית המשתמש:

  • מה מאפיין בני אדם וכיצד הבנת אופן הפעילות הקוגניטיבי משפיע על תכנון המוצר?
  • מהם עיקרי יסודות ממשק המשתמש?
  • כיצד מתכננים מסך מנצח?
  • מהם האתגרים שמציב בפנינו עולם המובייל – הטלפונים החכמים והטאבלטים?
  • מהן בדיקות שמישות ומדוע אף פעם לא משאירים אותן לסוף?
  • כיצד מעריכים אם המוצר שלנו איכותי ואיך מגדירים מה צריך לעשות כדי לשפר אותו?
תגיות