קורס אופיס 2013 Office במערכת גמישה ואישית

מק"ט: #706

2013 הינה חבילת התוכנות החדשה מבית Microsoft. ל- Office 2013 סביבת עבודה חדשה המאפשרת תפעול פשוט וידידותי של כלי העבודה ומגבירה את חווית השימוש האישית, אפקטיביות העבודה ויכולת הארגון לספק פתרונות ייחודיים לצרכיו העסקיים.
מאז המצאת חבילת ה- Office, היישומים התפתחו באופן ניכר, אולם עיקר היסודות המובנים בתוכנות השונות והממשק לא השתנו כמעט.
בהתחשב בנתוני שימושיות נרחבים ובחידושים האחרונים בתחום החומרה והתוכנה, גרסת 2013 הינה העדכון המשמעותי ביותר בממשק המשתמש של Microsoft Office.


בקורס זה נציג את ממשק המשתמש החדש והאופן בו הוא מסייע למשתמשים להשיג תוצאות טובות יותר בפחות מאמץ וביתר מהירות.
Office 2013 מאפשרת עבודה נבונה יותר בזכות עיצוב מחדש של הממשק ותפקודו באופן שיאפשר למשתמשים למצוא את התכונות והרכיבים הזמינים בחבילה ביתר קלות ולנצל אותם בצורה פשוטה לטובת ביצוע מהיר ומקצועי יותר של מטלות העבודה.


חבילת התוכנות כוללת את מעבד התמלילים Word, גיליון אלקטרוני Excel, תוכנה להכנת מצגות Power Point, תוכנת דואר אלקטרוני Outlook (הכוללת תוכנת ניהול יומן פגישות, ספר טלפונים, מערכת ניהול משימות ועוד). כל התוכנות עובדות יחד בסביבת  8 / XP / Vista ומאפשרות ניצול טוב יותר של עבודת המחשב וחסכון בזמן.
Office 2013 הינה הגרסה החדישה ביותר של חבילת תוכנות ה- Office בה הושם דגש על כלי עריכה חדשים ומשופרים, עבודה נוחה יותר מול סביבת אינטרנט, חיפוש של מידע ועדכונים מקוונים באתר מיקרוסופט ובבסיס כל זאת- פישוט של פעולות שבעבר נחשבו למורכבות.

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

Word 2013

Word 2013 | וורד 2013

 

כללי:

בקורס זה נכיר את סביבת העבודה של Word 2010, נלמד עבודה נכונה ויעילה עם מעבד התמלילים ואת התכונות החדשות שמקלות על המשתמש בביצוע פעולות השגרה.

 

קהל יעד:

משתמשי קצה שמעוניינים ללמוד עבודה עם מעבד תמלילים או שרוצים לייעל את העבודה השוטפת.


תנאי קדם:

היכרות תפעולית עם סביבת Windows, שליטה בעכבר.

 

משך הקורס:

16 שעות אקדמאיות

 

נושאים:

  • מבנה מסך - חלונות, רצועות הכלים, שורת המצב ועוד.
  • ניווט במסמך, האפשרויות בחלונית הניווט החדשה.
  • אפשרויות בחירת טקסט: בחירה של מילה, פסקה, קטעים נבחרים וכד'.
  • עריכה בסיסית- הקלדה, מחיקה, בדיקת איות, החלפת שפה.
  • תהליכי עבודה - הפעלת התוכנה, יצירת מסמכים חדשים, שמירה, פתיחת מסמכים קיימים, סגירת מסמכים.
  • עיצוב המסמך – גופנים (כולל אפקטים חדשים), פסקאות, טאבים, גבולות וצללית.
  • שליטה בתצוגות התוכנה ובמצב קריאה.
  • עריכה - העתקה והעברה באותו מסמך ובין מסמכים ויישומים שונים. תצוגה מקדימה של הדבקה. עריכה באמצעות חלונית הניווט.
  • תוספות למסמך- תאריך ושעה, סימנים, תמונות, אובייקט WordArt, SmartArt.
  • תבליטים ומספור.
  • בניית טבלאות, עריכתן ועיצובן באמצעות גלריית הסגנונות או באופן ידני.
  • כותרות עליונות ותחתונות.
  • הגדרות עמוד והדפסה של מסמך.
  • אוטומטיזציה – חלקים מהירים, תיקון שגיאות אוטומטי, עיצוב אוטומטי בעת ההקלדה.
  • בדיקת איות, ומילים נרדפות. אפשרויות התרגום – קלאסי, מסמך שלם, מיני-מתרגם. (אין על זה תרגיל בחוברות אלא רק על תרגום רגיל)
  • שימוש בעזרה.
  • חיפוש והחלפה.
  • תגיות חכמות נפוצות והשימוש בהן - תגית ההדבקה, תיקון שגיאות אוטומטי.
  • פתיחת מסמך חדש תוך שימוש בתבניות מוכנות ומסמכים אחרים.
  • גלריית הדיאגרמות - SmartArt Graphic
  • העשרה וחידושים בגרסת Word 2013:
  • משך: 4 שעות אקדמאיות-
  • ניהול תמונות ומולטימדיה בגלריית התמונות של 2013 Office.
  • כלי עריכת תמונות מתקדמים.

 

הערה: התכנים ומשך הזמן המוצגים בסילבוס הינם המלצה, ועשויים להשתנות בהתאם לקצב ורמת הכיתה.

 

העשרה וחידושים בגרסת Word 2013

משך

4 שעות אקדמאיות

 

נושאים

  • ניהול תמונות ומולטימדיה בגלריית התמונות של 2013 Office.
  • כלי עריכת תמונות מתקדמים.

הערה: התכנים ומשך הזמן המוצגים בסילבוס הינם המלצה, ועשויים להשתנות בהתאם לקצב ורמת הכיתה.

Excel 2013

EXCEL 2013  | אקסל 2013

 

כללי
תוכנת גיליון אלקטרוני המאפשרת יצירה וניהול של מידע, טבלאות, בסיסי נתונים, מיון וסינון של נתונים, יצירת תרשימים ושימוש בחישובים פשוטים ומורכבים.
יתרונותיה הבולטים של Excel 2013 הם בפשטות הביצוע של משימות אשר בעבר היו מורכבות, בשיפור הביצוע של משימות מוכרות ובמגוון תכונות חדשות  אשר מאפשרות למשתמש לבצע משימות בקלות וביעילות.


קהל יעד
משתמשים שמעוניינים לרכוש את הבסיס לעבודה עם Excel על מנת להתמודד עם שגרת המטלות בצורה יעילה יותר.


תנאי קדם
הכרות תפעולית עם סביבת Windows וניסיון מעשי בעבודה מול לפחות אחד מיישומי Office (כדוגמת Word) ידע ושליטה בניהול קבצים (שמירה, פתיחה סגירה ויצירת קובץ חדש).


משך
20  שעות אקדמאיות

 

נושאים

  • מבוא- הצגת התכלית של התוכנה והיכרות עם סביבת העבודה.
  • תגיות חכמות- שימוש ותגיות חכמות נפוצות.
  • עבודה בסיסית בגיליון –
    • הזנה, מחיקה ועריכה של נתונים.
    • כלי עבודה בסיסיים לשליטה בגיליון.
    • ניהול של עמודות, שורות וגיליונות.
  • שליטה בעיצוב הגיליון - עיצוב תאים וטקסט בעזרת הכלים הכלולים בכרטיסיה "בית". בניית טבלה על פי כללים נכונים ליצירת בסיס נתונים.
  • העתקה והעברה של נתונים בתוך הגיליון ובין גיליונות שונים.
  • סדרות – שימוש בסדרות קיימות ויצירת סדרות חדשות.
  • נוסחאות – נוסחאות פשוטות, הפניה יחסיּת ומוחלטת, הודעות שגיאה נפוצות.
  • שמות תחום- שילוב של שם תחום בנוסחא להקלת העבודה. 
  • אשף הפונקציות –
    • היכרות מעמיקה עם אשף הפונקציות.
    • פונקציות פשוטות - SUM, AVERAGE, MAX, MIN, COUNT, COUNTA
    • פונקציות התנייה -  IF, COUNTIF, SUMIF, AVERAGEIF
    • פונקציות תאריך ושעה וביצוע פעולות חישוביות בעזרתן.
  • עיצוב מותנה –
    • לקבוצה שלמה של נתונים – סרגלי נתונים, מעברי צבעים, ערכות סמלים.
    • על-פי ערך ועל-פי עפ"י נוסחה מותאמת אישית.
    • סימון כפילויות.
  • שימוש בעזרה.
  • מיון טבלאות.
  • סינון אוטומטי - שליפת נתונים מטבלאות לפי חתכים שונים.
  • תרשימים זעירים.
  • תרשימים – יצירה ועריכה.
  • כלים נוספים- הערות.
  • הגדרות עמוד והגדרות הדפסה.


הערה: התכנים ומשך הזמן המוצגים בסילבוס הינם המלצה, ועשויים להשתנות בהתאם לקצב ורמת הכיתה.

Outlook 2013

 Outlook 2013| אאוטלוק 2013

 

כללי  

לב ליבו של המשרד הוא Outlook. מולו אנו מבלים את מרב זמננו ומרכזים בו את משימותינו.
תכנת Outlook נותנת מענה לעיקר העבודה במשרד: ניהול וטיפול באנשי קשר, פגישות ואירועים, דואר אלקטרוני, משימות ואפילו פתקים.
גרסת Outlook 2013 עברה שינוי משמעותי מהגרסה הקודמת, הן בממשק המשתמש והן במגוון היכולות והגמישות שהיא מעניקה למשתמש.


קהל יעד
משתמשים שרוצים ללמוד לעבוד עם Outlook ומשתמשים מתחילים של Outlook.


תנאי קדם   
הכרות תפעולית עם סביבת Windows, ניסיון בעבודה עם Office – יתרון.


משך
6  שעות אקדמאיות


נושאים

  • היכרות עם סביבת העבודה של Outlook והתאמתה למשתמש.
  • היכרות עם רצועת הכלים ועם תצוגת "מאחורי הקלעים".
  • טיפול בדואר אלקטרוני
    • כתיבת הודעה ושליחתה.
    • צירוף קבצים.
    • קבלת הודעה.
    • שמירת הודעה/ שמירת קובץ מצורף.
    • אפשרויות מתקדמות של הודעת דואר (השלמה אוטומטית של שמות, התראת הודעת דואר חדשה בשולחן העבודה, דגלי מעקב וטיפול, חשיבות הודעה, אישורי מסירה וקבלה).
    • ניתוב דואר- מענה לשולח ולכל המכותבים, העברת הודעות, יצירת תיקיות והעברת הודעות לתיקיות שונות, בחירה מרובה של הודעות לצורך העברה/ מחיקה.
    • התאמה אישית של תצוגת ההודעות (חלונית קריאה, סוגי תצוגות, אפשרויות שיחה, תצוגה מקדימה, מיון הודעות וכו').
    • הבחנה בין סוגי תיקיות דואר: דואר נכנס, דואר יוצא, פריטים שנשלחו.
    • אחזור הודעה שנשלחה.
  • ניהול לוח זמנים (לוח שנה)
    • יצירת פעילויות ואירועים.
    • מופעים חוזרים.
    • כלים לתיאום ולזימון פגישות עם משתמשים אחרים.
    • מענה לפגישה, דחיית פגישה, עדכון/ ביטול.
  • ניהול ספר כתובות ואנשי קשר
  • הזנת פרטי איש קשר חדש.
  • שליפה מהירה של פרטי איש קשר.
  • עדכון פרטי איש קשר.
  • יצירת רשימת תפוצה, עדכון  ומחיקה.
  • הרחבת רשימת תפוצה בכתיבת הודעה חדשה.
  • ניהול משימות– יצירת משימה, הקצאת משימה למשתמש אחר, מעקב אחר משימה. שימוש בחלונית משימות לביצוע ( To-Do Bar).
  • ניהול פתקים– יצירה, שליחה, העברת פתק אל שולחן העבודה.
  • אפשרויות מתקדמות לניהול דואר
    • תיקיית פריטים שנמחקו.
    • בדיקת גודל תיקיה. לא קיים בתרגילים
    • קיבוץ חכם – הצגת קבוצות של הודעות על פי הקטגוריה שנבחרה (ימים, גודל...). לא קיים בתרגילים
    • שלבים מהירים- הגדרת פעולות אוטומטיות לטיפול בדואר
  • חיפוש מידי -  חיפוש מידי של כל פריט מידע קיים ב-Outlook ע"פ קריטריונים שנבחרו. לא קיים בתרגילים

הערה: התכנים ומשך הזמן המוצגים בסילבוס הינם המלצה, ועשויים להשתנות בהתאם לקצב ורמת הכיתה.

PowerPoint 2013

PowerPoint 2013 | פאור-פוינט 2013

 

כללי
תוכנת המצגות Point Power מאפשרת להכין ולערוך מצגות באנגלית או בעברית, תוך שילוב מולטימדיה (תמונות, צלילים וידאו ואנימציה) וקישור לאינטרנט. יתרונותיה הבולטים של התוכנה  הם בפשטות הביצוע של משימות,  תוך שימוש בכלי עריכה חדשים ומרהיבים.
PowerPoint מספקת למשתמש כלים מתקדמים אשר הופכים את הכנת המצגת לפשוטה וידידותית.


קהל יעד
משתמשי Power Point  הרוצים לשפר את יכולות עריכת המצגות שלהם, ולקבל טיפים וטריקים לעבודה נכונה ויעילה עם התוכנה.

 

תנאי קדם
היכרות עם תכנת Power Point .


משך
12  שעות אקדמאיות

 

נושאים

  • תכנון נכון של מצגת, ויצירת מצגת בקלות בשילוב Word ו-Power Point .
  • שימוש במקטעים לוגיים במצגת.
  • עיצוב המצגת – ערכות נושא, פריסות שקופית, רשימות ברמות שונות.
  • הגדרות תבניות בסיס ושימוש בהן – רקע, עיצוב ברירת מחדל, פריסות, מספור, תאריך, לוגו וכו'.
  • חיפוש והוספת תמונות מהאינטרנט, ניהול תמונות, כלים מתקדמים לעריכת תמונות.
  • עבודה עם אובייקטים מתקדמים: טבלאות, דיאגראמות, תרשימים ארגוניים, תרשימים.
  • שימוש בגלריית הדיאגרמות - SmartArt .
  • לחצני פעולה והיפר קישורים.
  • הוספת אובייקטים של קול ווידאו למצגת, כלים מתקדמים לעריכת קול ווידאו.
  • אשף יצירת אלבום תמונות.
  • טיפים לטיפול באובייקטים מסוגים שונים- קיבוץ, סידור, סיבוב וכו'.
  • טיפים ופעולות במהלך הרצת המצגת.
  • הגדרות עמוד והדפסה.
  • אריזה עבור תקליטור, המרת מצגת לוידאו, שידור מצגת באינטרנט.
  • העתקת שקופיות ממצגות אחרות.
  • הצגת מצגות מותאמות אישית.
  • שיתוף עם יישומי Office אחרים.

 

העשרה וחידושים בגרסת Power point 2013

  • שמירת מצגת בתבנית PDF Adoby ובתבנית XPS.
  • שימוש בסרגל הכלים המצומצם.
  • התאמה אישית של סרגל הגישה המהירה ושל רצועת הכלים.
  • תצוגת "מאחורי הקלעים".
  • שיפורים בהנפשות, העתקת הנפשות בין אובייקטים.
  • שינוי הגדרות ואפשרויות נפוצות.


הערה: התכנים ומשך הזמן המוצגים בסילבוס הינם המלצה, ועשויים להשתנות בהתאם לקצב ורמת הכיתה.
 

תגיות
פאוור פוינט   |   וורד   |   אקסל   |   אופיס   |   אאוטלוק