CRM Sales - ניהול הזדמנויות מכירה

מק"ט: #8097 | משך קורס: 4 שעות אק'

בהשתלמות מקצועית זו ילמדו המשתמשים כיצד באמצעות SAP Business One ניתן להגדיל את מאגר הלקוחות של החברה, לנהל את תהליך המכירה על שלביו השונים, לצפות בהכנסות עתידיות ולנתח סיבות להצלחה ולכישלון העסקה מול הלקוח.

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

תנאי קדם

השתתפות קודמת בהדרכה מקיפה - מכירות ורכש

נושאים

  • הגדרת שלבי המכירה בארגון
  • הגדרת שותפים עסקיים
  • הגדרת מתחרים למכירה
  • הגדרת לקוחות פוטנציאליים (לידים)
  • ניהול הזדמנויות מכירה ושלבי מכירה
  • דוחות ניהול - הפקת דוחות המאפשרים למנהלי המכירות ואנשי המכירות בארגון לעקוב ולהתמקד בהזדמנויות המכירה בארגון ולאתר את הסיבות להצלחות ולכישלונות של הזדמנויות המכירה
לפי יצרן: 
תגיות