CRM Service - ניהול שירות

מק"ט: #8098 | משך קורס: 4 שעות אק'

בהשתלמות מקצועית זו ילמדו המשתמשים כיצד באמצעות מודול ניהול השירות של SAP Business One ניתן לספק ללקוחות החברה את השירות הטוב ביותר לו הם מצפים – ובזמן הקצר ביותר.

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

תנאי קדם

  • ניהול חוזי שירות - הגדרת תכולת ההסכם, מוצרים, תוקף, רמת שירות (SLA)
  • ניהול מאגר המוצרים שינתן שירות בגינם (Install Base) - ניהול על פי קבוצות מוצרים, ניהול על פי מספרים סידוריים
  • תמיכה בתהליך קריאת שירות מול הלקוח - פתיחת קריאת שירות, תיעוד פעילות בקריאת שירות, חיוב הלקוח מתוך קריאת שירות
  • ניהול מאגר פתרונות לבעיות שכיחות
  • מגוון דו"חות לניהול ובקרה של מערך השירות בחברה
     
לפי יצרן: 
תגיות