Object Oriented Development with UML and Patterns

מק"ט: #33500 | משך קורס: 40 שעות אק'

ניתוח ועיצוב מונחי עצמים, מהווים את אבני הבניין וסודות ההצלחה של מערכות תוכנה מורכבות. תוכנה זו, שפותחה על פי עקרונות אלו הינה עמידה ביותר, קלה יותר לשינויים ובעלת חיים ארוכים יותר משל תוכנה שלא תוכננה כראוי.
הקורס "Object Oriented Development with UML & Patterns" סוקר את תהליך פיתוח התוכנה מהאפיון הראשוני דרך הניתוח, העיצוב ועד למימוש, תוך דגש על הפרקטיקה שבתחום.
בקורס ילמדו הנושאים הבאים:

 

  • השימוש ב- Use Cases לזיהוי ואפיון הדרישות, על פי ה - Unified Process.
  • שימוש בדיאגראמות UML ליצירת ביצוע  Analysis & Design.
  • Object Oriented Design Principles.
  • Design Patterns תוך דגש על השילוב עם UML ותהליך הפיתוח.
     

קורס זה הינו הוא מעשי והמשתתפים יתרגלו שימוש בכלי Case כחלק אינטגראלי של תהליך הפיתוח, המשלבים אפיון הדרישות ועד למימוש. במהלך התרגול תידרש יכולת כתיבה ב-C# , C++ או Java לשם התרגול ב- Design Patterns.

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

מטרות הקורס

הבנת תהליך הפיתוח והקנית מיומנות מעשית בפעילויות המרכיבות אותו. בסיום הקורס יוכלו התלמידים:

  • להשתמש בדיאגראמות UML :Interaction Diagrams, Class Diagrams, Use Case Diagrams ו - State Diagram
  • לבצע Requirements בעזרת Use Cases
  • לבצע Analysis & Design בעזרת Design Principles ו- Design Patterns
  • לתעד Design בעזרת UML
  • לקרא ולהבין Design Patterns

קהל היעד

  • הקורס מיועד לבעלי רקע/ידע ב- Object Oriented  המעוניינים להעמיק בתחום
  • למהנדסי תוכנה המעוניינים להעמיק בתחום ה- Object Oriented Analysis & Design
  • למובילי פרויקטים המעוניינים בהבנה מקיפה של פעילויות הפיתוח ב- OO תוך שימוש ב- UML

תנאי קדם

  • הבנה טובה של מושגים מתחום – Object Oriented
  • יכולת כתיבה מעשית ב- #C++, C או Java

נושאים

Introduction

  • What is a methodology?
  • The history of software development methodologies
  • What is an OO methodology
  • The history of UML
  • UML - A short overview

 

The UML Techniques

  • Class Diagrams
  • Interaction Diagrams
  • Sequence Diagrams
  • Collaboration Diagrams
  • State Diagrams
  • Use case diagrams

 

The Development Process

  • Requirements:
    • Requirements Capturing using Use Cases
  • Analysis:
    • Architectural Analysis
    • Use Case Analysis
    • Class Analysis 
  • Design:
    • From Analysis to Design
    • Use Case Design
    • Class Design
  • Design Principles:
    • The Open-Closed Principle
    • The Liskov Substitution Principle & Design by Contract
    • Single Responsibility Principle (Optional)
    • Dependency Inversion Principle (Optional)
  • Design Patterns:
    • Singleton
    • Proxy
    • Visitor
    • Acyclic Visitor
    • Template Method
    • Abstract Factory
    • Prototype
    • Command
    • Composite
    • Decorator
    • Strategy
    • Mediator
  • Observer (Optional)
תגיות