OneNote 2013

מק"ט: #3988 | משך קורס: 6 שעות אק'

בחיי המשרד המודרני אנו מוצאים את עצמינו עובדים עם אינספור סוגי מידע: תכתובות דואר אלקטרוני, קבצים שנשלחו אלינו או שנשמרו על גבי המחשב, פתקים שאנו רושמים, דפי אינטרנט שמכילים מידע חיוני, לוחות זמנים, פגישות, כרטיסי ביקור ופלטי מדפסת ממערכות ניהול מידע רבות ועוד ועוד.
בעולם מורכב זה, סוגים שונים של מידע נשמרים בהכרח במקומות שונים: תיקיות Outlook, תיקיות קבצים, רשימות אנשי קשר, דפי 'מועדפים' בInternet Explorer, קלסרים לפלטי מדפסת וכמובן, המוני פתקים המכסים את שולחן העבודה שלנו.
OneNote - חלק מובנה מחבילת ה-Office - מאפשרת לנו בפשטות מדהימה לארגן את כל ים המידע הזה במחברת דיגיטלית אחת, שאת גודלה, סדרה וחלקיה הפנימיים אנו יכולים להתאים אישית.
הסנכרון המלא של OneNote עם תוכנות Office האחרות, מנגנון החיפוש המרשים שלה והיכולת לשמור לתוך המחברת מידע מכל סוג - כולל קבצי קול ווידאו שהוקלטו בפגישות או בהרצאות - כל אלו הופכים את OneNote לפלטפורמה מעולה לניהול הפרויקטים היום יומיים שלנו, פשוטים ומסובכים כאחד.
אפשרויות השיתוף של התוכנה מאפשרות לשנות את המחברות ביחד עם הקולגות שלנו, לקבל עדכונים On-Line, להשתתף בסיעורי-מוחין ולעקוב אחריהם, ולמעשה "להיפגש ב OneNote".

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

מטרות

בסיום הקורס המשתתף ידע ליצור הערות ולתייקן במהירות מכל מצב עבודה, יוכל לאסוף ולתעד בתוכנה כל סוג מידע שעובר על צג המחשב, יכיר את המבנה הגמיש לארגון ותיוק של מידע ב-OneNote וידע כיצד ליצור סביבת עבודה שיתופית לעבודת צוות אפקטיבית יותר.

קהל יעד

כל משתמש מחשב המעוניין להכיר כלי אחד יעיל שיכול להחליף את כלל הדרכים לאיסוף, ארגון ואיתור של מידע בלתי פורמאלי בשגרת העבודה.

תנאי קדם

אין

נושאים

היכרות עם OneNote

היכרות עם התוכנה והתנסות בטכניקות בסיסיות בעבודה בה.

  • עמוד ההערות
  • יצירת הערה
  • עיצוב הערות, באמצעות עיצוב ישיר ובאמצעות סגנונות
  • יצירת רשימות ממוספרות ומרובות רמות, התאמת כניסות רשימה
  • העברה ומיזוג של הערות

 

ארגון מידע וגישה למידע ב-OneNote

היכרות עם המודל הידידותי שבאמצעותו מאורגן כלל המידע ב-OneNote, ועם כלים המשמשים לאיתור מידע לפי דרישה.

  • תיוק היררכי של דפים - עמוד משנה, מקטע, קבוצת מקטעים ומחברת
  • העברה והעתקה של אלמנטים מאזור לאזור במערך התיוק
  • ייצוג מערך התיוק של OneNote במערכת הקבצים של Windows
  • תיוג הערות וניהול תגיות
  • חיפוש מידע, הגדרת טווח החיפוש, חיפוש בתוך אלמנטים גרפיים

 

תוספות לעמוד ההערות

יצירת סוגים מגוונים של תוכן בעמוד ההערות: טבלאות, איורים, מולטימדיה ותוכן מתוכנות אחרות.

  • טבלאות ועיצוב טבלאות
  • הטבעת טבלאות Excel
  • ביצוע חישובים פשוטים
  • שימוש בכלי האיורים, סימון איורים ועיצובם
  • שימוש במסך מגע להוספת תוכן מיידי
  • גזירת מסך
  • הוספת קבצים מצורפים
  • הקלטת אודיו ווידיאו
  • שימוש בתבניות עיצוב להגדרת תוכן ראשוני לעמוד

 

שילוב OneNote בעבודה השוטפת וייבוא מידע ל-OneNote

תיאור הדרכים שבהם ניתן לאסוף מידע לתוך OneNote תוך כדי עבודה בסביבות ובתוכנות אחרות, בגמישות, בדינאמיות, ומבלי להפריע למהלך העבודה.

  • קיצור ליצירת הערה חדשה מכל מקום
  • היכרות עם המקטע "הערות לא מתויקות"
  • גזירת מסך ל-OneNote מכל מצב עבודה
  • הדפסת מידע ל-OneNote
  • שיוך וקישור הערות לקובץ Office מסוים ולדף אינטרנט מסוים

 

ממשק בין OneNote ל-Outlook

עבור משתמשים רבים, Outlook היא התוכנה המשרדית התדירה ביותר בשימוש. במודול זה נלמדים מגוון הכלים המשמשים לפעולות יצירה, תיוק ומעקב של מידע בלתי פורמאלי המקושר למשימות שמתבצעות ב-Outlook.

  • סימון דגל וגישה למשימות מתוך OneNote
  • העברת הודעה ל-OneNote כבסיס לדף הערות
  • שליחת עמוד הערות כהודעת דואר אלקטרוני
  • יצירת דף הערות המקושר לפגישה

 

OneNote כפלטפורמה לשיתוף פעולה

אחת התכונות החשובות של OneNote היא יכולתו ליצור בקלות סביבת עבודה שיתופית לצוותי עבודה. במודול זה נסקרים הכלים המאפשרים שיתופיות זו.

  • יצירת חוברת עבודה משותפת
  • שימוש ב-SkyDrive לשיתוף שאינו תלוי-רשת ולהזמנת משתתפים
  • דף הערות כסביבת עבודה לצוות - עריכות וסנכרון
  • הצגת מחברים וחיפוש לפי מחבר
  • הצגת עריכות והיסטוריה של גרסאות דף
  • הגנה על מקטע באמצעות סיסמה
  • ייצוא תוכן OneNote למגוון פורמטים
     
לפי יצרן: 
תגיות
אופיס