Outlook 2010

מק"ט: #1995 | משך קורס: 6 שעות אק'

לב ליבו של המשרד הוא Outlook. מולו אנו מבלים את מרב זמננו ומרכזים בו את משימותינו.
תכנת Outlook נותנת מענה לעיקר העבודה במשרד: ניהול וטיפול באנשי קשר, פגישות ואירועים, דואר אלקטרוני, משימות ואפילו פתקים.
גרסת Outlook  עברה שינוי משמעותי מהגרסה הקודמת, הן בממשק המשתמש והן במגוון היכולות והגמישות שהיא מעניקה למשתמש.

הקורס פעיל לקבוצות מטעם ארגונים בלבד, ניתן לשלוח פנייה רק אם מדובר בקבוצה
*שדות חובה
PDF version

קהל יעד

משתמשים שרוצים ללמוד לעבוד עם Outlook ומשתמשים מתחילים של Outlook.

תנאי קדם

הכרות תפעולית עם סביבת Windows, ניסיון בעבודה עם Office – יתרון.

נושאים

  • היכרות עם סביבת העבודה של Outlook והתאמתה למשתמש.
  • היכרות עם רצועת הכלים.
  • טיפול בדואר אלקטרוני
  • כתיבת הודעה ושליחתה.
    • צירוף קבצים.
    • קבלת הודעה.
    • שמירת הודעה/ שמירת קובץ מצורף.
    • אפשרויות מתקדמות של הודעת דואר (השלמה אוטומטית של שמות, התראת הודעת דואר חדשה בשולחן העבודה, דגלי מעקב וטיפול, חשיבות הודעה, אישורי מסירה וקבלה).
    • ניתוב דואר- מענה לשולח ולכל המכותבים, העברת הודעות, יצירת תיקיות והעברת הודעות לתיקיות שונות, בחירה מרובה של הודעות לצורך העברה/ מחיקה.
    • התאמה אישית של תצוגת ההודעות (חלונית קריאה, סוגי תצוגות, תצוגה מקדימה, מיון הודעות וכו').
    • הבחנה בין סוגי תיקיות דואר: דואר נכנס, דואר יוצא, פריטים שנשלחו.
  • ניהול לוח זמנים (לוח שנה)
    • יצירת פעילויות ואירועים.
    • מופעים חוזרים.
  • ניהול ספר כתובות ואנשי קשר
    • הזנת פרטי איש קשר חדש.
    • שליפה מהירה של פרטי איש קשר.
    • עדכון פרטי איש קשר.
    • יצירת רשימת תפוצה, עדכון  ומחיקה.
    • הרחבת רשימת תפוצה בכתיבת הודעה חדשה.
  • ניהול משימות– יצירת משימה, מעקב אחר משימה. שימוש בחלונית משימות לביצוע (To-Do Bar).
  • ניהול פתקים– יצירה, שליחה, העברת פתק אל שולחן העבודה.
  • אפשרויות מתקדמות לניהול דואר
    • תיקיית פריטים שנמחקו.
    • שלבים מהירים- הגדרת פעולות אוטומטיות לטיפול בדואר.
לפי יצרן: 
תגיות