Outlook 2010

מק"ט: #1995 | משך קורס: 6 שעות אק'

לב ליבו של המשרד הוא Outlook. מולו אנו מבלים את מרב זמננו ומרכזים בו את משימותינו.
תכנת Outlook נותנת מענה לעיקר העבודה במשרד: ניהול וטיפול באנשי קשר, פגישות ואירועים, דואר אלקטרוני, משימות ואפילו פתקים.
גרסת Outlook  עברה שינוי משמעותי מהגרסה הקודמת, הן בממשק המשתמש והן במגוון היכולות והגמישות שהיא מעניקה למשתמש.

*שדות חובה
PDF version

קהל יעד

משתמשים שרוצים ללמוד לעבוד עם Outlook ומשתמשים מתחילים של Outlook.

תנאי קדם

הכרות תפעולית עם סביבת Windows, ניסיון בעבודה עם Office – יתרון.

נושאים

  • היכרות עם סביבת העבודה של Outlook והתאמתה למשתמש.
  • היכרות עם רצועת הכלים.
  • טיפול בדואר אלקטרוני
  • כתיבת הודעה ושליחתה.
    • צירוף קבצים.
    • קבלת הודעה.
    • שמירת הודעה/ שמירת קובץ מצורף.
    • אפשרויות מתקדמות של הודעת דואר (השלמה אוטומטית של שמות, התראת הודעת דואר חדשה בשולחן העבודה, דגלי מעקב וטיפול, חשיבות הודעה, אישורי מסירה וקבלה).
    • ניתוב דואר- מענה לשולח ולכל המכותבים, העברת הודעות, יצירת תיקיות והעברת הודעות לתיקיות שונות, בחירה מרובה של הודעות לצורך העברה/ מחיקה.
    • התאמה אישית של תצוגת ההודעות (חלונית קריאה, סוגי תצוגות, תצוגה מקדימה, מיון הודעות וכו').
    • הבחנה בין סוגי תיקיות דואר: דואר נכנס, דואר יוצא, פריטים שנשלחו.
  • ניהול לוח זמנים (לוח שנה)
    • יצירת פעילויות ואירועים.
    • מופעים חוזרים.
  • ניהול ספר כתובות ואנשי קשר
    • הזנת פרטי איש קשר חדש.
    • שליפה מהירה של פרטי איש קשר.
    • עדכון פרטי איש קשר.
    • יצירת רשימת תפוצה, עדכון  ומחיקה.
    • הרחבת רשימת תפוצה בכתיבת הודעה חדשה.
  • ניהול משימות– יצירת משימה, מעקב אחר משימה. שימוש בחלונית משימות לביצוע (To-Do Bar).
  • ניהול פתקים– יצירה, שליחה, העברת פתק אל שולחן העבודה.
  • אפשרויות מתקדמות לניהול דואר
    • תיקיית פריטים שנמחקו.
    • שלבים מהירים- הגדרת פעולות אוטומטיות לטיפול בדואר.
תגיות