מסחר אלקטרוני באיביי (כולל שופיפיי) - On-Line Trade Master – EBay and Shopify

מק"ט: #59109 | משך קורס: 85 שעות אק'

הקורס המקיף בישראל לפיתוח מותג פרטי ומכירות באינטרנט

זירות המסחר והקניות התוססות של ימינו צומחות במהירות ועוברות מחנויות פיזיות לחנויות אינטרנטיות.
מחקרים מראים כי עד שנת 2021 היקף המכירות באינטרנט יעמוד על 5 טריליון דולר בשנה. כיום עסקים מבינים כי אם לא יתקדמו לעולם הדיגטלי, הם לא ישרדו את העשור הקרוב. צרכנים כיום רוכשים דרך האינטרנט הכל. החל מבגדים, גאדג'טים, מוצרי חשמל, מוצרים לבית ואפילו מוצרי מזון.

עולם המסחר עובר לאינטרנט ובהתאם לכך, תחום המסחר האלקטרוני מתפתח וצומח במהירות. הצרכנים עברו מהעולם הפיזי לקניות באינטרנט וגרמו למהפכה. קניונים ענקיים נסגרים בזמן שחנויות אינטרנטיות משגשגות וכל זאת מכיוון שהעולם עובר לאינטרנט. נשאלת השאלה, האם אתם מעוניינים לנצל את המגמה הזאת ולהיות בצד של המוכרים ולייצר הכנסות מזירות המסחר הגדולות בעולם או להחמיץ את ההזדמנות.

מטרת הקורס "מסחר אלקטרוני באיביי" הינה להקנות את הכלים הנכונים להקמת רשת חנויות וירטואליות בזירת המסחר הפומבית של eBay לצד זירת המסחר האישית יותר של Shopify יחד עם הרשתות החברתיות של פייסבוק ואינסטגרם.  

*שדות חובה
PDF version

אודות

קורס מסחר באיביי מעניק הכשרה מקיפה מרמת מתחילים ועד רמת המתקדמים ביותר. במהלך הקורס אנו נלמד לעבוד בפלטופרמות המסחר של eBay, Shopifyולקנות מזירות מסחר נוספות. הקורס מלווה בלימוד וחשיפת שיטות מסחר שונות כדוגמת דרופשיפינג, תוכנות לאוטומציה ומחקר שוק, שיטות שילוח וניהול שרשרת אספקה לוגיסטית, עבודה מול ספקים פרטיים, יצירת מותג פרטי ועוד.

הקורס מועבר בצורה מעשית ופרונטלית עם הדגמות, דוגמאות ותרגול בכל נושא. כבר במהלך הקורס נתחיל למכור ולהרוויח כסף. הקורס מתאים למי שרוצה לייצר תוספת הכנסה משמעותית בנוסף לעבודתו הרגילה או למעוניינים בשינוי קריירה והקמת עסק של מסחר אלקטרוני.

 

מה נלמד בקורס:

  • שימוש ופיתוח פלטפורמת המסחר של eBay
  • היכרות ומכירות בפלטפורמת השיווק הישיר של Shopify
  • היכרות עם זירות המכירות ברשתות החברתיות הגדולות
  • מחקר שוק ובחירת מוצרים
  • בניית סל מוצרים נכון
  • עבודה מול ספקים שונים בדרופשיפינג
  • קידום מוצרים בצורה אורגנית
  • קידום מוצרים על ידי קידום ממומן
  • פסיכולוגיה של קונים
  • עיצוב וקופירייטינג
  • תוכנות אוטומציה למסחר
  • חיפוש ועבודה עם ספקים פרטיים וייחודיים
  • הבאת תנועה לחנות פרטית מתוך הרשתות החברתיות
  • ניהול שרשרת אספקה לוגיסטית והתנהלות מול ספקים
  • ועוד המון נושאים מרתקים שיעזרו לכם להצליח

eBayפלטפורמת מכירות המייצגת שוק עולמי עצום של כ - 300 מיליון משתמשים רשומים. האתר מציע למשמשים בו כלים לביצוע סטטיסטיקות מלאות, "מחקרי שוק" והשוואות, פלטפורמה מקצועית לפרסום, ומידע להבנת ביקוש מוצרים ומגמות בעולם. באתר ניתן לסחור במוצרים חדשים או משומשים, במכירה ישירה או ביצירת מכירה פומבית. האתר פשוט להפעלה, ומהווה לסוחרים מכל העולם מקור הכנסה עיקרי.המוכרים הישראלים מהווהים נדבח חשוב ביותר בפלטפורמת המכירות של eBayובכנס שערכה החברה בישראל בשנת 2015 חשפה כי בכל 4 שניות נמכר מוצר של מוכר ישראלי ב eBay.

Shopifyפלטפורמת "השיווק הישיר" הגדולה בעולם עם למעלה מ- 370 אלף סוחרים המוכרים דרכה. 

Shopifyהחלה את דרכה כאתר מכירות ל"ציוד סקי" ובמהרה הפכה להיות פלטפורמה ליצירת "חנויות אנטרנטיות" עבור ספקים ומוכרים. Shopifyשנבחרה על ידי אמזון לשמש כספק הראשי לשירות הסוחרים של אמזון, נמצאת בתהליך גדילה משמעותי ומוגדרת כפלטפורמה המועדפת על ידי סוחרים למכירה ישירה.

פלטפורמת המכירות של Shopifyבעלת יתרונות רבים על זירות המסחר של eBayואמזון, היות  והפלטפורמה מציעה אפשרויות למכירה אישית מהאתר עצמו ומקלה על המוכרים והספקים אשר מעוניינים להציע מוצרים ברמה האישית ולהימנע מתחרות. הפלטפורמה של Shopifyמעודדת מאוד את המוכרים שלה להשתמש בשירותיה ומספקת מגוון רחב של כלים למיקסום המכירות כגון תבניות עיצוב המאפשרת לבעלי חנות האינטרנט לקבוע את מראה החנות בצורה פשוטה וקלה.

 

מטרות הקורס

  • לצייד את המשתמשים בכלים ובידע לסחור בפלטפורמות המסחר הפופולאריות ביותר באינטרנט
  • לתרגל את השימוש באתר ולמקסם מכירות
  • ליצור קהל לקוחות רחב והכנסות שוטפות מהעסק החדש
  • להקים עסק מצליח באינטרנט

 

מנהלים מקצועיים

ברק פינקלשטיין –  מוביל תחום מסחר אלקטרוני

מייסד פלטפורמת המסחר Add2Storeהמהווה זירת מסחר אוטומטית בדרופשיפינג לבעלי חנויות אינטרנטיות.
ברק הינו ממובילי כנס החדשנות Innovation Tau- הכנס הגדול בארץ לסטרטאפים בשלבים מוקדמים ושותף מייסד בחברת Zero21.ioהמספקת פתרון מלא A-Zלסטרטאפים משלב הרעיון ועד בניית המוצר, יציאה לשוק וגיוס הכספים.

לאון דירקטוביץ - מוביל תחום eBay

בעל תואר ראשון BAבכלכלה. יזם אינטרנטי 12 שנה, בעלים של רשת חנויות אינטרנט ומייסד בית התוכנה צ'ילי אפליקציות לפיתוח תוכנות אוטומטיות למסחר רווחי. מרצה בארץ ובחו"ל בתחום היזמות ועסקים באינטרנט.

קהל יעד

קהל יעד

  • בעלי אוריינטציה דיגיטלית הרוצים עסק של מכירות באינטרנט
  • סוחרים ישראליים המעוניינים לפתח עסק וירטואלי בינלאומי
  • סוחרים ישראליים מקוונים המעוניינים להרחיב את גבולות העסק שלהם אל מחוץ לגבולות המדינה
  • סמנכ"לי ומנהלי מכירות בחברות המעוניינים להשתמש בפלטפורמות בינלאומיות לטובת הרחבת ערוצי השיווק והמכירה
  • המעוניינים ללמוד תפקידי ניהול מדיה דיגיטלית ומסחר בחברות וארגונים גדולים
  • המעוניינים לעבוד בתחום של ניהול חנויות מכירה אינטרנטיות בארגונים

 

דרישות מהסטודנט

  • השתתפות בשיעורי הלימוד
  • השתתפות במועדי תרגול \ תרגול בבית
  • הגשה מלאה של פרויקטים, עבודות ומטלות
  • מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות
  • תרגול וחזרה על חומר הלימוד בבית באמצעות מחשב אישי - מומלץ לחזור כ 10- שעות שבועיות

**לצורך תרגול נדרש כרטיס אשראי בינלאומי
 

הוצאות נוספות במהלך הקורס: עד 500 ש"ח לצורך פתיחת חשבון, משלוחי ניסיון, פרסום ממומן, העלאת מוצרים, חיבור לאתרים לצורך ביצוע מחקרי שוק ועוד.

  הוצאות:

  • אחזקה שוטפת של חנות eBay/ Shopify
  • עמלות ותשלומים עבור סליקה ב PayPal
  • מנוי לתוכנות אוטומציה במסחר
  • קידום ממומן בפייסבוק

   סה"כ 500-700 ש"ח במהלך הקורס

 

זכאות לתעודת גמר

  • נוכחות ב 85% מן המפגשים לפחות
  • הגשה ומעבר של פרויקט גמר מעשי

תנאי קדם

  • הכרה תפעולית של מערכת ההפעלה Windows
  • הבנת הנקרא באנגלית
  • מוטיבציה להצלחה
  • ראיון אישי / ייעוץ להכוונה מקצועית

משך

  • 85 שעות לימוד אקדמיות
  • לימודי ערב בין השעות 17:30-21:45, שני מפגשים שבועיים
  • משך כל מפגש - 5 שעות אקדמיות
  • הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים  

נושאים

נושא

תתי נושא

שעות

מבוא והיכרות עם עולם המסחר

  • היכרות וסקירה של עולם המסחר המקוון
  • היכרות עם המשתתפים ותיאום ציפיות
  • מושגי יסוד בעולם המסחר המקוון
  • הבדלים בין זירות המסחר הפופולריות בעולם
  • מבוא ויתרונות של זירת המסחר eBay
  • זירות eBayשונות בעולם
  • דוגמאות למוצרים ב eBay
  • פתיחת חשבון ב- eBayוהגדרות חשובות   
  • פתיחת חשבון PayPal, הגדרת מטבע ראשי, משיכת כסף, זיכויים, שליחת תשלום, עמלות PayPal
  • חיבור חשבון PayPalלחשבון eBayוהגדרות נכונות

5

התמצאות ב- eBayוקניות משתמש

  • כיצד עובד eBay
  • חוקים ואיסורים
  • תוכנית ה- VEROשל eBay
  • מה אסור למכור ב- eBay
  • התמצאות בזירת המסחר של eBay
  • קטגוריות ותתי קטגוריות
  • חיפושים ומיונים
  • מאפייני חיפוש
  • ניווט והתמצאות ב- eBayוהכרת מושגים כלליים
  • ניהול חשבון eBayוהתיקיות השונות
  • אפשרויות תשלום
  • איך עובדים מכרזים ב- eBayולמה חשוב לשים לב

 

5

העלאת מודעות ומוצרים, טיפול במשלוחים ושרשרת אספקה לוגיסטית

  • איך בנויה מודעת eBay
  • אלמנטים חשובים שיש בכל מודעה
  • סוגי מודעות - מכרזים, BUY IT NOW, Best Offerועוד...
  • מערכת הפידבקים של eBayוחשיבותה + דירוג מוכר DSR
  • מערכת הפידבקים וההבדל בין פידבקים של קנייה למכירה
  • מערכת ההודעות של eBay
  • איך לעבוד עם דואר ישראל – סוגי משלוחים ומספרי מעקב
  • משלוחים מהארץ לחו"ל, מחירון הדואר, דואר כמותי, חבילה מול צרור קטן, דואר רגיל / רשום ו- ECOPOST
  • עמלות eBayו-PayPal
  • העלאת מוצר ל eBayשלב אחרי שלב + BEST OFFER

5

טיפול בהזמנות, ופוליסות עסקיות

  • טיפול בהזמנות ועדכון מספרי מעקב
  • צילום מוצרים מקצועי בבית - כל אחד יכול (תוכנות וציוד צילום)
  • כלים ועזרים לשיפור תמונות
  • הגדרת פוליסות עסקיות – משלוחים, החזרות ותשלומים
  • לימיטים והגבלות של eBay– כספיות וכמויות

5

דרופשיפינג, איתור ספקים, עבודה מול ספקים ועבודה עם תוכנות אוטומציה

  • דרופשיפינג למתחילים
  • הכרת עולם הדרופשיפינג ודוגמאות מהשטח
  • הכרת ספקים שונים לדרופשיפינג ותחילת עבודה
  • עבודה עם תוכנות אוטומציה מקצועיות

5

טכניקות למחקר שוק, קביעת מחירים, מציאת טרנדים וטיפול בפידבקים שליליים

  • טכניקות למחקר שוק ואיתור מוצרים חמים
  • דוגמאות לטרנדים חדשים מהעולם
  • כלים ועזרים לגילוי מוצרים חמים
  • ביצוע מחקר מתחרים וקטגוריות
  • טכניקות לתמחור מוצרים
  • טיפול בתלונות ופידבקים שליליים
  • התנהלות מול לקוחות
  • טיפים להגברת אמינות של מוכר
  • הגדלת הפידבקים על ידי סידרת הודעות ושירות לקוחות

5

מחקר שוק למתקדמים בשילוב כלים ותוכנות ניהול

  • מחקר שוק למתקדמים
  • איתור טרנדים חמים
  • עבודה בקטגוריות של תחביבים
  • מחקר נישות
  • כלים ועזרים לחיפוש מוצרים חמים
  • טכניקות מתקדמות לאיתור מוצרים למכירה
  • טכניקת SD

5

אופטימיזציית מכירות, איך לנצח את המתחרים ולהגיע לעמודים ראשונים

  • הבנה מעמיקה של "Cassini" - מנוע החיפוש של eBay
  • אופטימיזציה לקידום מכירות ב eBay
  • קידום מוצרים לדפים הראשונים SEOב eBay
  • מחקר מילות מפתח
  • כלים ועזרים מתקדמים למחקר מילים
  • Product Specification– שימוש נכון בספסיפיקציית מוצר
  • שיטות לייצר יתרון על המתחרים וטיפים סודיים

5

פתיחת עסק וכלים לניהול נכון

  • כללים לפתיחת עוסק זעיר / עוסק מורשה
  • יזמות עסקית,
  • איך מתנהלים מול מס הכנסה ומע"מ
  • הנה"ח, מעקב נכון וארכיון
  • ניהול פיננסי נכון של העסק
  • שימוש ב "קאנבס מודל" להבנת הצעת הערך של המוצר
  • תהליך מחקר לקוח

5

ספקים לדרופשיפינג - איך למצוא את הספקים הטובים ולייצר אמינות

  • חנות eBay– איך עושים את זה נכון, יתרונות ועלויות
  • לימוד ספקים שונים לדרופשיפינג
  • שיטות לחיפוש ספקי דרופשיפינג
  • מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים לעבוד עם ספק
  • עבודה נכונה - עשה ואל תעשה

5

קידום ממומן

בתוך eBay

  • קידום מוצרים ב eBayבאמצעות מבצעים והטבות
  • קידום ממומן ב eBay
  • שימוש נכון במבצעים
  • VOLUME PRICING
  • טכניקת  קופון ללא קוד
  • טיפים בלעדיים להזנקת מכירות
  • איך לגרום ללקוחות שלנו לרכוש יותר ממוצר אחד בכל הזמנה

5

עבודה מול ספקים פרטיים בארץ ובחו"ל

  • חיפוש ספקים בארץ
  • חיפוש ספקים בחו"ל
  • איך לפנות לספקים ומה להגיד
  • מה חשוב לבדוק וממה להיזהר
  • עבודה מקצועית ונכונה עם ספק פרטי
  • מכירת מוצרים ייחודיים ויצירת בלעדיות ובידול מהמתחרים

5

מיומנויות מכירה מתקדמות ושדרוג מאסיבי של דפי מכירה בשיטת  NLP

  • פסיכולוגיה של קונים
  • שדרוג מאסיבי של דפי מכירה בשיטת ה NLP
  • יצירת תבנית מקצועית ומעוצבת למודעות - TEMPLATE
  • הטיפים הסודיים של לאון להצלחה בטוחה

5

Shopifyהתמצאות ומבוא, פתיחת חנות והעלאת מוצרים

  • הכרת הפלטפורמה
  • הבנת היתרונות והחסרונות
  • עמלות ומחירים
  • דרך עבודה ב Shopify
  • דוגמאות לחנויות ומוצרים
  • הרשמה ופתיחת חנויות
  • בחירת שם לחנות
  • הגדרות ראשוניות

5

דרופשיפינג בתוך Shopifyותוכנות לניהול אוטומציה

  • בחירת מוצרים לחנות
  • תוכנות לדרופשיפינג ב Shopify
  • שימוש ב Pluginsבחנות האפליקציות
  • פרסום מוצר

5

טכניקות לקידום והזרמת תנועה לחנויות שלנו -

חלק א'

  • טכניקות מתקדמות לקידום בחינם
  • ניהול מותג בפייסבוק ודף עסקי
  • קידום בפייסבוק

5

טכניקות לקידום והזרמת תנועה לחנויות שלנו -

חלק ב'

  • הקמת מערך שיווק בפינטרסט
  • הקמת מערך שיווק באינסטגרם
  • הזרמת תנועה של קונים למותג הפרטי שלנו ב Shopify

5

 
תגיות