מסחר אלקטרוני - On-Line Trade Master

מק"ט: #59107 | משך קורס: 115 שעות אק'

הקורס המקיף בישראל לפיתוח מותג פרטי ומכירות באינטרנט (כולל eBay, Amazon ,Shopify)

זירת המסחר והקניות התוססת של ימינו צומחת במהירות ועוברת מחנויות פיזיות לחנויות אינטרנטיות. עסק שלא יתקדם לאינטרנט לא יצליח לעמוד בקצב ולא ישרוד. צרכנים כיום רוכשים דרך האינטרנט כמעט הכל! החל מבגדים, גאדג'טים, מוצרי חשמל, מוצרים לבית ואפילו מוצרי מזון. עולם המסחר עובר לאינטרנט ובהתאם לכך, תחום המסחר האלקטרוני מתפתח וצומח במהירות. הצרכנים עברו מהעולם הפיזי לקניות באינטרנט וגרמו למהפכה. קניונים ענקיים נסגרים בזמן שחנויות אינטרנטיות משגשגות. העולם עובר לאינטרנט, השאלה היא באיזה צד אתם רוצים להיות: בצד של הקונים או בצד של המוכרים.

לפרטים נוספים, מלא את פרטיך או התקשר 03-7100779
*שדות חובה
PDF version

אודות

מטרת הקורס היא להקנות את הכלים הנכונים להקמת רשת חנויות וירטואליות באתרי הסחר הגדולים בעולם איביי, אמזון ושופיפיי.

הקורס מעניק הכשרה מקיפה מרמת מתחילים ועד רמת סופר מתקדמים. נלמד לעבוד במגוון פלטפורמות מסחר בשיטות רבות כגון: דרופשיפינג, ספקים פרטיים, יצירת מותג פרטי ועוד... הקורס יועבר בצורה 100% מעשית עם הדגמות ודוגמאות לכל נושא. כבר במהלך הקורס התלמידים יקימו חנויות, יפרסמו מוצרים למכירה, יעצבו מודעות ויצברו פידבקים . הקורס מתאים למי שרוצה לייצר תוספת הכנסה משמעותית בנוסף לעבודתו הרגילה או למעוניינים בשינוי קריירה והקמת עסק גדול ורציני.

תכני הקורס כוללים:

  • 3 פלטפורמות מסחר – איביי / אמזון / שופיפיי
  • מחקר שוק ובחירת מוצרים
  • בניית סל מוצרים נכון
  • קידום מוצרים בצורה אורגנית
  • קידום מוצרים על ידי קידום ממומן
  • פסיכולוגיה של קונים
  • עיצוב וקופירייטינג
  • תוכנות אוטומציה למסחר
  • ניהול רשת חנויות
  • סקיילינג מהיר
  • ועוד המון נושאים מרתקים שיעזרו לכם להצליח

אמזון (Amazon) - האתר הינו הקניון הגדול בעולם המשרת מאות מיליוני לקוחות בכל העולם ובעל קצב העסקאות הגדול ביותר מבין אתרי המסחר בארצות הברית ואירופה. אמזון היא חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן ואחת מחלוצות המסחר המקוון באינטרנט. בעשור הראשון של המאה ה- 21 הרחיבה אמזון את פעילותה לתחומים נוספים מלבד המסחר האלקטרוני.

איביי (eBay) - אתר המכירות המייצג שוק עולמי עצום של כ - 300 מיליון משתמשים רשומים. האתר מציע למשמשים בו כלים לביצוע סטטיסטיקות מלאות, "מחקרי שוק" והשוואות, פלטפורמה מקצועית לפרסום, ומידע להבנת ביקוש מוצרים ומגמות בעולם. באתר ניתן לסחור במוצרים חדשים או משומשים, במכירה ישירה או ביצירת מכירה פומבית. האתר פשוט להפעלה, ומהווה לסוחרים מכל העולם מקור הכנסה עיקרי. 

שופיפיי (Shopify) - אחת מחברות האינטרנט הכי גדולות בעולם. היתרון המשמעותי של שופיפיי הוא שניתן להקים חנות "עצמאית" משלנו. מוכרים באיביי / אמזון תלויים ב"אח הגדול". איביי מגבילה את כמות המוצרים שניתן למכור. אמזון מקדמת לעמוד הראשון רק מוצרים עם המון פידבקים. קונה שנותן פידבק שלילי מוריד את דרוג החנות והחשיפה לקונים. בשופיפיי - כל הבעיות הללו לא קיימות. אין פידבקים שליליים, אין הגבלות ואין "בוס". זהו נכס אינטרנטי אמיתי וניהול נכס זה תלוי כמעט לחלוטין בבעליו. יתרון נוסף הוא הממשק המתאפיין בהיותו קל, פשוט, נוח וידידותי. בלחיצת כפתור ניתן להקים חנות מאפס, לבחור עיצוב ולעלות מוצרים למכירה. 

 

מטרות הקורס

  • לצייד את המשתמשים בכלים ובידע לסחור בפלטפורמות המסחר הפופולאריות ביותר באינטרנט
  • לתרגל את השימוש באתר ולמקסם מכירות
  • ליצור קהל לקוחות רחב והכנסות שוטפות מהעסק החדש
  • להקים עסק מצליח באינטרנט

 

מרצים מובילים

אנדריי דוברובסקי - מוביל תחום אמזון (Amazon)
בעל תואר ראשון במנהל עסקים. יוזם אינטרנט אז 2008, בעל חברת אי סאקסס עם חנויות באמזון ומשרדים בסין, מרצה בארץ ובחו"ל בתחום מסחר אלקטרוני ויבוא מסין.
לאון דירקטוביץ - מוביל תחום איביי (eBay)
בעל תואר ראשון בכלכלה. יזם אינטרנטי 12 שנה, בעלים של רשת חנויות אינטרנט ומייסד בית התוכנה צ'ילי אפליקציות לפיתוח תוכנות אוטומטיות למסחר רווחי. מרצה בארץ ובחו"ל בתחום היזמות ועסקים באינטרנט.

ברק פינקלשטיין - החל את דרכו כאיש SEO בעולם ה- Web ובהמשך הקים מספר זירות מסחר נוספות ביניהן פלטפורמת הדרופשיפינג Add2Store המחברת בין סלרים לספקים. ברק הינו שותף בחברת Zero21 אשר מתמחה בליווי ופיתוח טכנולוגי עבור סטרטאפים ויזמים ומנהלת את תוכניות היזמות באקדמיות הגדולות בארץ. ברק מתמחה בפיתוח עסקי ומלווה יזמים בדרך. 

קהל יעד

קהל יעד

  • אנשים בעלי אוריינטציה דיגיטלית הרוצים ליצור הכנסה משמעותית מפיתוח מותג פרטי ומכירתו בקניונים הווירטואליים הגדולים בעולם
  • סוחרים ישראליים המעוניינים לפתח עסק וירטואלי בינלאומי
  • סוחרים ישראליים מקוונים המעוניינים להרחיב את גבולות העסק שלהם אל מחוץ לגבולות המדינה
  • סמנכ"לי ומנהלי מכירות בחברות המעוניינים להשתמש בפלטפורמות בינלאומיות לטובת הרחבת ערוצי השיווק והמכירה

 

דרישות מהסטודנט

  • השתתפות בשיעורי הלימוד
  • השתתפות במועדי תרגול \ תרגול בבית
  • הגשה מלאה של פרויקטים, עבודות ומטלות
  • מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות
  • תרגול וחזרה על חומר הלימוד בבית באמצעות מחשב אישי - מומלץ לחזור כ 10- שעות שבועיות

**לצורך תרגול נדרש כרטיס אשראי בינלאומי
 

הוצאות נוספות במהלך הקורס: בין 600-700 ש"ח לצורך הוצאות אישיות הבאות:

  • אחזקה שוטפת של חנויות באיביי / אמזון / שופיפיי
  • מנוי לתוכנות אוטומציה במסחר
  • עמלות מכירה
  • קידום ממומן בפייסבוק

**העלות לא כלולה במחיר הקורס

 

זכאות לתעודת גמר

  • נוכחות ב 85% מן המפגשים לפחות
  • הגשה ומעבר של פרויקט גמר מעשי

בסיום הקורס ועמידה בכל דרישות הקורס, תוענק תעודת סיום והסמכה

תנאי קדם

  • הכרה תפעולית של מערכת ההפעלה Windows
  • הבנת הנקרא באנגלית
  • ראיון אישי

משך

  • 115 שעות לימוד אקדמיות
  • לימודי ערב בין השעות 17:30-21:45, שני מפגשים שבועיים
  • משך כל מפגש - 5 שעות אקדמיות
  • הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים. לוח חופשות עדכני יחולק לסטודנטים.   


נושאים

נושא

תתי נושא

שעות

מבוא והיכרות עם עולם המסחר

  • היכרות וסקירה של עולם המסחר המקוון
  • מושגי יסוד בעולם המסחר המקוון
  • B2Cיתרונות מול חסרונות
  • הבדלים בין אמזון / שופיפיי / איביי
  • מבוא לאיביי
  • היתרונות של איביי
  • זירות איביי שונות
  • דוגמאות למוצרים באיביי
  • דוגמאות לטרנדים עדכניים מהעולם

5

eBay

התמצאות באיביי וקניות משתמש

  • מה זה eBayוכיצד הוא עובד
  • חוקים ואיסורים
  • מה אסור למכור באיביי
  • התמצאות באיביי
  • קטגוריות ותתי קטגוריות
  • חיפושים ומיונים
  • מאפייני חיפוש
  • פתיחת חשבון באיבייוהגדרות חשובות   
  • פתיחת חשבון PayPal, הגדרת מטבע ראשי, פתיחת מטבעות, משיכת כסף, זיכויים, שליחת תשלום, עמלות פייפל
  • חיבור פייפל לאיביי
  • ניווט והתמצאות באיביי והכרת מושגים כלליים
  • ניהול חשבון איביי והתיקיות השונות
  • אפשרויות תשלום
  • איך עובדים מכרזים באיביי ולמה חשוב לשים לב

5

העלאת מודעות ומוצרים ועבודה עם דואר ומשלוחים

  • איך בנויה מודעה באיביי
  • אלמנטים חשובים שיש בכל מודעה
  • סוגי מודעות שונות – מכרזים, BUY IT NOW, BEST OFFERועוד...
  • מערכת הפידבקים של איביי וחשיבותה + דירוג מוכר DSR
  • פידבקים מקניה ופידבקים מרכישה וההבדל ביניהם
  • מערכת ההודעות של איביי
  • איך לעבוד עם דואר ישראל – סוגי משלוחים ומספרי מעקב
  • משלוחים מהארץ לחו"ל, מחירון הדואר, דואר כמותי, חבילה מול צרור קטן, דואר רגיל / רשום ו- ECOPOST
  • עמלות איביי ופייפל
  • תהליך העלאת מוצר לאיבייי במכרז שלב אחרי שלב
  • צילום מוצרים מקצועי בבית - כל אחד יכול (תוכנות וציוד צילום)

5

טיפול בהזמנות והגדרת פוליסות מכירה

  • טיפול בהזמנות ועדכון מספרי מעקב
  • תהליך העלאת מוצר לאיבייי ב BUY IT NOWשלב אחרי שלב + BEST OFFER
  • הגדרה נכונה של פוליסות עסקיות – משלוחים, החזרות ותשלומים
  • הבדל בהגדרות בין מכרזים לבין מודעות BUY IT NOW
  • חנות באיביי – איך עושים את זה, יתרונות ועלויות
  • לימיטים והגבלות באיביי – כספיות וכמויות
  • מה הישראלים מוכרים באיביי

5

דרופשיפינג – כיצד עושים את זה נכון

  • הכרת תוכנית ה VEROשל איביי
  • דרופשיפינג למתחילים
  • הכרת עולם הדרופ ודוגמאות מהשטח
  • הכרת ספקים לדרופשיפינג ותחילת עבודה
  • עבודה עם מוניטור ומעקב אוטומטי אחרי מלאים ומחירים

5

טכניקות למחקר שוק, מציאת מוצרים אטרקטיביים וטיפול בפידבקים

  • טכניקות למחקר שוק ואיתור מוצרים חמים
  • אוטומציות במחקר שוק
  • מחקר מתחרים וקטגוריות
  • טכניקות לתמחור מוצרים
  • טיפול בתלונות ופידבקים שליליים
  • התנהלות מול לקוחות
  • טיפים להגברת אמינות של מוכר
  • הגדלת הפידבקים על ידי סדרת הודעות ושירות לקוחות

5

אופטימיזציית מכירות באיביי

  • הבנה מעמיקה של מנוע החיפוש של איביי "קאסיני"
  • אופטימיזציה
  • קידום מוצרים לדפים הראשונים SEO
  • מחקר מילות מפתח
  • כלים ועזרים למחקר מילים
  • איך להשתמש נכון בספציפיקציות מוצר
  • איך לייצר יתרון על פני המתחרים
  • שיפור תמונות
  • הקטלוג של איביי ואיך להגיע למקום הראשון בביי-בוקס

5

מחקר שוק למתקדמים בשילוב כלים ותוכנות ניהול

  • מחקר שוק למתקדמים
  • איתור טרנדים חמים
  • עבודה בקטגוריות של תחביבים
  • מחקר נישות
  • כלים ועזרים לחיפוש מוצרים חמים
  • טכניקת העכביש
  • טכניקת מראה
  • טכניקת אירועים
  • טכניקת שוק שמן מוצר רזה

5

ספקים לדרופשיפינג

  • לימוד ספקים שונים לדרופשיפינג
  • שיטות לחיפוש ספקי דרופ
  • מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים לעבוד עם ספק
  • עבודה נכונה - עשה ואל תעשה

5

פתיחת עסק וכלים לניהול נכון

  • כללים לפתיחת עוסק זעיר / עוסק מורשה
  • יזמות עסקית, כלים לניהול עובדים
  • הנה"ח, מעקב נכון וארכיון

5

קידום ממומן ויצירת מותג פרטי למכירה

  • קידום ממומן באיביי
  • שרשרת אספקה ועבודה עם ספקים
  • חיפוש ספקים בארץ ובחו"ל
  • פניה לספקים
  • מה חשוב לעשות וממה להזהר
  • יצרנים, מפיצים, יבואנים דילרים, קמעונאים... איך להשיג סחורה בזול, פניה ועבודה עם ספקים ויבואנים, עבודה עם עודפי ייצור, מוצרים מחודשים

5

הכרת איביי מבפנים

  • סיור במחסן לוגיסטי של ספק שעובד עם איביי ואמזון

5

שיעור מסכם ותרגול

  • תרגול מחקר שוק ופרסום מוצרים למכירה באיביי

5

Amazon

היכרות והתמצאות באמזון, היכרות צד קונה, הרשמה למערכת הכספים של פיוניר ופתיחת חשבון מוכר

  • היכרות עם אמזון
  • התמצאות באמזון
  • קטגוריות ותתי קטגוריות
  • PRIMEאיך מוכרים עם לוגו
  • BUY BOXשל אמזון
  • SUPPLIER TABLE
  • קטלוג מוצרים
  • מה זה דף מוצר
  • דירוג מוצרים באמזון וחשיבותו RATING
  • פידבקים של מוצר ולמה זה קריטי להצלחה
  • דף מוכרים
  • FBAמול FBM
  • דוגמא לחנויות באמזון
  • פתיחת חשבון  PAYONEER
  • פתיחת חשבון אמזון
  • רישום כמוכר
  • חיבור חשבון אמזון ופייניר
  • עדכון פרטים בחשבון של אמזון
  • הגדרות TAX

5

שירות לקוחות באמזון - צד מוכר, חוקים ואיסורים באמזון, העלאת מוצר למכירה

  • שירות לקוחות A-Z
  • מענה להודעות מלקוחות
  • תשובות לשאלות ותגובות לסקירות
  • מה מותר למכור
  • חיפוש מוצר בארהב
  • חיפוש מוצר בחניות ובדיקת מחירים מול אמזון
  • ניתוח פוטנציאל של מוצר
  • הוספת מוצר קיים
  • הוספת מוצר חדש
  • יצירת משלוח FBA
  • מחסן ביניים
  • FBA CALCULATOR

10

פרסום מוצרים, חישוב עמלות ורווח וכלים למחקר שוק באמזון

  • פרסום מודעה חדשה באמזון
  • יצירת כותרת למוצר
  • תאור מוצר
  • כתיבת פיצ'רים
  • קטגוריות אסורות
  • איך למכור מותגים
  • יצירת משלוח FBM
  • עמלות ורווחים
  • מחקר שוק באמצעות כלים מתקדמים

5

הכרת מנוע החיפוש ולמידה על קידום בתוך אמזון והקמת מותג פרטי באמזון

  • כיצד עובד מנוע החיפוש של אמזון
  • חשיבות הפידבקים ואיך לצבור אותם במהירות
  • בחירת מוצרים נכונים
  • בדיקת מתחרים
  • בדיקת ביקושים
  • מה זה מותג פרטי פרייבט לייבל ?
  • היתרונות של מכירה במותג פרטי
  • אילו מוצרים מתאימים למיתוג פרטי
  • כיצד בוחרים שם למותג
  • כיצד בוחרים לוגו למותג
  • שיפור מוצרים קיימים לפי פידבקים של מתחרים
  • יצירת ערך מוסף ללקוח
  • כיצד ליצור בידול למוצר באמצעות מתנות ודברים נוספים

5

הזמנת סחורה, מיתוג ועבודה מול ספקים לקניית ומכירה סחורה בייצרת מותג פרטי

  • עבודה מול ספקים בעולם וסין
  • חיפוש ספקים
  • פניה לספקים
  • מה חשוב לבדוק, ממה להזהר
  • אליבאבא
  • DHGATE
  • תערוכות בסין
  • יצירת קשר עם מפעלים בסין ועלויות ייצור

5

סיכום ותרגול אמזון

  • תרגול מחקר שוק ובחירת מוצרים למכירה באמזון

5

Shopify

התמצאות ומבוא לשופיפיי, פתיחת חנות בשופיפיי והעלאת מוצר לחנות

  • הכרת הפלטפורמה
  • הבנת היתרונות והחסרונות
  • עמלות ומחירים
  • דרך עבודה בשופיפיי
  • דוגמאות לחנויות ומוצרים
  • הרשמה ופתיחת חנויות
  • בחירת שם לחנות
  • הגדרות ראשוניות
  • פרסום מוצר

5

קידום בפייסבוק ויצירה וניהול של דף עסקי

  • פתיחת דף עסקי
  • הכרת ממשק הפרסום של פייסבוק
  • סוגי מודעות – יתרונות וחסרונות
  • ניהול נכון של תקציבי פרסום
  • בניית קהלים
  • מבוא לפיקסל של פייסבוק – מה זה ואיך משתמשים בזה לטובתינו ?

5

טכניקות לקידום בחינם, פייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט

  • טכניקות מתקדמות לקידום בחינם
  • קידום באינסטגרם
  • קידום בפינטרסט

5

מחקר שוק וסיכום הקורס

  • תרגול מחקר שוק, בחירת מוצרים ומכירות בשופיפיי
  • סיכום ותוכנית עבודה לשנה הקרובה

5

תגיות