כלים לבדיקות אוטומציה

JUNIT

חבילת תוכנה (API) לבדיקה אוטומטית שמטרתה לפתח Test Units בסביבת JAVA. מדובר בפיתוח של מהנדס התוכנה האמריקאי קנט בק ושל מהנדס התוכנה אריך גמא שעבדו יחד על פיתוח מונחה בדיקות. מדובר למעשה בהרחבה של כלי SUnit לשפת תכנות smaltalk. החבילה מורכבת מספריית פיתוח ומכלי גרפי (GUI ) שמאפשרת למפתח לבנות בהדרגתיות יחידות בדיקה, למדוד את ההתקדמות ולזהות תופעות לוואי בלתי צפויות. כמו כן, היא מאפשרת להריץ מספר בדיקות במקביל. זהו פיתרון מהיר וידידותי לשימוש והתוצאות מגיעות בצורת משוב חזותי – פס ירוק פירושו בהצלחה ופס אדום מעיד על כישלון.

 

Selenium

כלי בדיקה לביצוע בדיקות אוטומטיות לאפליקציות Desktop ו-WEB. היתרון הבולט שלו הוא שהוא נתמך על ידי מספר רב של דפדפנים כמו כרום, ספארי, פיירפוקס, אקספלורר ואינו מחייב התקנה על שרת. זהו תוסף קל להתקנה המאפשר לבצע הקלטת הבדיקה כולל ביצוע פשוט של שינויים גם תוך כדי ניגון הבדיקה.

Appium

זהו כלי מבית היוצר של Selenium שמטרתו לבצע בדיקות למובייל. הכלי תומך בפלטפורמות מסוג iOS, Android ו-.FirefoxOS היתרון שניתן להריץ בדיקה בכל שפת פיתוח דוגמת, Objective-C, JavaScript PHP, Python, Ruby,# C.

 

JMETER

כלי בדיקה בקוד פתוח שנועד למדוד ביצועים. במקור הוא תוכנן עבור יישומי אינטרנט אך התרחב לפונקציות בדיקה רבות ומגוונת. כך למשל, ניתן להשתמש בו לצורך בביצועים סטטיים וביצועים דינאמיים, לדמות באמצעותו עומס כבד כדי לבחון את הביצועים של קבוצת שרתים או אובייקט במצב כזה. היתרון הבולט של הכלי הוא ביכולת להריץ בדיקות על אפליקציות, יישומים ופרוטוקולים שונים כמו HTTP, HTTPS, FTP, LDAP ועוד.

 

Jenkins

סביבה המאפשרת שילוב של בדיקות אוטומטיות כחלק אינטגרלי מתהליך הפיתוח של הפרויקט. בעל יתרונות רבים מהתקנה כקלה מוכנה להפעלה עם חבילות עבור Windows, Mac OS X ומערכות הפעלה יוניקס, תצורה פשוטה וניתן להרחיב את התוסף עם אפשרויות רבות לפרויקטים מורכבים יותר. כמו כן, ניתן לבצע עם הסביבה בדיקות במספר מחשבים בפלטפורמות מרובות.
בתקופה הנוכחית ישנו מעבר הדרגתי מבדיקות ידניות מסורבלות עתירות טעויות אנוש לבדיקות אוטומטיות כחלק מתהליך אוטומציה בארגונים. חשוב להכיר כלי בדיקה אוטומטיים על אחת כמה וכמה אם הם חינמיים ויעילים שמשדרגים את יכולת הבדיקה האוטומטית וקלים מאוד לשימוש.

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...