תקנון מרכז ההדרכה

אייקון רכיב כותרת

תקנון מרכז ההדרכה

ג’ון ברייס הדרכה בע”מ מקבוצת מטריקס, ח.פ 511449878 (להלן: “ג’ון ברייס הדרכה” ו/או “המכללה” ו/או “מרכז ההדרכה”)

ג’ון ברייס הדרכה מקבוצת matrix הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע, ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג’ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל.

כזרוע ההדרכה של matrix (חברת ה-IT הגדולה בישראל), ג’ון ברייס הדרכה מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה ולשותפיה. קבוצת matrix מספקת לפעילות המכללה גב כלכלי חזק ויכולת מתן פתרון שלם מקצה לקצה לארגונים, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.

ג’ון ברייס הדרכה מציעה ללקוחותיה שירותי הדרכה, הטמעה ולימוד מקצה לקצה, החל משלב סקר ומיפוי פערי ידע (צרכי הדרכה) ברמה הארגונית והאישית, בניית פתרון הדרכה “תפור” לארגון ולעובדיו וביצוע ההכשרות הרלוונטיות, ועד לשלב ההטמעה, במסגרתה מושג השינוי ההתנהגותי בפועל של העובד בעת יישום הידע על בסיס הנלמד בקורס.

פעילות ג’ון ברייס הדרכה מחולקת ל-5 קווי פעילות עיקריים:

  • הדרכת אנשי מקצוע במגוון הטכנולוגיות הקיימות בשוק, תוך הקפדה על מתן מענה הדרכתי לכל מגזרי העובדים, רמת הידע שלהם והדרישות הטכנולוגיות שלהם.
  • הדרכות מנהלים “רכות” (Soft Skills), באמצעות המי”ל, בית ההדרכה לתחומי הניהול, השירות והמכירה בארגונים עתירי ידע וטכנולוגיה.
  • מסלולי הכשרה והסבה לתחום ההי-טק, טכנולוגיית המידע והניהול, ממוקדי פרקטיקה ודרישות שוק, אשר מאפשרים לכל מתעניין ומועמד לבצע הסבת קריירה לתחום המחשוב ומערכות המידע.
  • הדרכה והטמעה של מערכות מידע בארגון – לרבות מערכותERP ,CRM , מערכות ייעודיות ויישומי מייקרוסופט השונים.
  • שירותי פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת.

 

ג’ון ברייס הדרכה – כל היתרונות להצלחה!

  • גב כלכלי חזק ואיתן של חברת matrix ויכולת מתן פתרון שלם מקצה לקצה לארגונים, החל מרמת היישום הטכנולוגי ועד לרמת ההדרכה של המקצוע ומשתמשי הקצה.
  • זוכת המקום הראשון בעולם ההדרכה על פי דירוג STKI לשנת 2016.
  • זוכת המקום הראשון מבין מרכזי ההדרכה ללימודי מחשבים, על פי סקר המבחן של המדינה (בפעם השמינית ברציפות).
  • מרכז הדרכה מוסמך של החברות המובילות בעולם, ביניהן: HP, Microsoft, Check Point, Cisco, Red Hat, Vmware, amazon ועוד.
  • מרכז בחינות בינלאומי, המוסמך על ידי החברות המובילות בשוק.
  • סגל מרצים מובילים, מומחים בהדרכה ובטכנולוגיה, בעלי ניסיון בתעשיית ההי-טק.
  • חומרי לימוד איכותיים, של החברות הבינלאומיות המובילות בתחום.
  • פריסת סניפים ארצית – תל אביב, ירושלים וחיפה.
  • מרכזי הדרכה הכוללים כיתות לימוד מתקדמות, בעלות ציוד חדיש ומשוכלל.

 

מרכז ההדרכה

ג’ון ברייס הדרכה מפעילה את מרכז ההדרכה המוביל בישראל בתחום הדרכת מחשוב ומערכות מידע בארגונים, אשר רואה את עצמו כקובע הסטנדרטים בתחום ההדרכה בכלל, ובתחום הדרכת המחשוב ומערכות המידע בפרט.

מרכז ההדרכה שם לפניו כדגל את המטרות הבאות:

  • לפתח תכניות לימוד חדשניות, על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המשלבות תיאוריה ומעשה כאחד.
  • ליצור סביבת לימודים נעימה ואפקטיבית לתלמידים.
  • לשמר את גישת ההדרכה האישית והבלתי אמצעית, באמצעות כיתות קטנות ויחסים קרובים בין הסגל לבין התלמידים.
  • לעודד את החשיבה העצמית והיצירתיות בקרב הסגל והתלמידים.
  • מרכז ההדרכה מאמין במתן שירותים (We Deliver) איכותיים ומקצועיים, תוך התמקדות בצרכי הלקוח ומענה על צפיותיו ודרישותיו. עקרונות העבודה של מרכז הדרכה מושתתים על שלושת העקרונות הבאים (היוצרים את ראשי התיבות של להט) :

הלקוח במרכז הפעילות תוך מתן פתרון כולל ומלא של הדרכה איכותית.

    הגינות ביחסים עם הלקוחות, העובדים והשותפים.

הדרכה בחזית הטכנולוגיה.

בכדי ליצור את התנאים הסביבתיים המאפשרים השגת מטרות אלו, נוצר צורך להסדיר את יחסי

התלמידים מול מרכז ההדרכה, זכויותיהם וחובותיהם באמצעות תקנון זה.

התקנון כתוב אמנם בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד,

אך מכוון לגברים ונשים גם יחד.

  1. הגדרת תלמיד

כתלמיד מרכז ההדרכה יחשב מי שקיבל אישור על רישומו לקורס בג’ון ברייס הדרכה והסדיר את שכר הלימוד כנדרש, וטרם סיים את חובות הקורס, לפי אישור החברה.

  1. התנהגות תלמידים

המכללה פועלת ליצירת סביבת לימודים נעימה ואפקטיבית. רק בעזרת התלמידים ניתן לקיים סביבה זו. בכדי להשיג מטרה זו, נבקשכם לפעול לפי מספר כללים כמפורט בתקנון זה.

2.1 עישון

בניין ג’ון ברייס הדרכה הינו בניין ללא עישון.

אין לעשן בכל מתחם מרכז ההדרכה, פרט לפינות העישון המסומנות לכך.

2.2 לבוש

הנכם מתבקשים לכבד את מרכז ההדרכה – נוכחות תלמידים במתחם מרכז ההדרכה בלבוש הולם בלבד.

2.3 הטרדה מינית

ביום 20 לספטמבר 1998 נכנס לתקפו החוק למניעת הטרדה מינית.

מטרת החוק היא לאסור הטרדה מינית, כדי להגן על כבודו של אדם, על חירותו ועל פרטיותו וכדי לקדם שוויון בין המינים.

בחוק נקבע, כי הטרדה מינית והתנכלות על רקע מיני, הם מעשים אסורים. בנוסף להיותם עילה לתביעה אזרחית מכח החוק, הם גם מעשים פליליים ועילה לתביעה בנזיקין.

החוק חל על כולנו, ואנו דורשים מכל עובד ותלמיד לפעול על פי החוק ועל פי רוחו, נבהיר, כי הטרדה מינית עשויה להתרחש גם בעת למידה מקוונת (live session).

כחלק מהאמצעים ליישום החוק, ג’ון ברייס הדרכה פרסמה תקנון שנוסחו נקבע בחוק והנועד להבהיר את עיקר הוראות החוק ותקנותיו, מינתה אחראית לטיפול בתלונות, נוקטת פעולות הסברה, וממציאה את עותקי החוק ותקנותיו לכל תלמיד המעוניין בכך.

אנו מעמידים לעיונכם תקנון שהינו מחייב על פי החוק.

האחראית בחברת ג’ון ברייס הדרכה היא הגב’ תמי לביא – מנהלת משאבי אנוש.

2.4 כללי התנהגות בכיתה

בכיתות הלימוד הושקעו משאבים רבים. רק בעזרת התלמידים נוכל לשמר אותן לקורסים הבאים. על כן חלים בכיתות הלימוד הכללים הבאים:

  • אין להכניס שתייה ודברי אוכל לכיתה.
  • יש לכבות מכשירי טלפון ניידים לפני הכניסה לכיתות.
  • אין לשבת על אדני החלונות, על משענות הכיסאות, על השולחנות ועל המזגנים.
  • אין לשים רגליים על הכיסאות והשולחנות.
  • אין לפרק או לשנות כבלי החיבור של המחשבים והציוד ההיקפי.
  • חל איסור חמור להעתקת תוכנות מ/אל מחשבי מרכז ההדרכה; התקנת תוכנות תבוצע באישור מרצה בלבד ובנוכחותו.
  • אין לגעת באמצעי הוראה הנמצאים בכיתת הלימוד.
  • אין להעביר ריהוט, לרבות כסאות מכיתה לכיתה.
  • אנו מבקשים להודיע למזכירות על כל תקלה שהתגלתה בכיתות; במקרה של תקלה במהלך שיעור יש להודיע למרצה.
  • לתשומת לבכם, ברחבי הבניין באזורים הציבוריים ובכיתות הלימוד מותקנות מצלמות אבטחה במעגל סגור, לצרכי אבטחה וביטחון.
  • מיקום כיתות הלימוד עשוי להשתנות למיקום קרוב באותו אזור ועד למרחק של 3 ק”מ אווירי מהמיקום שנמסר מועד הרישום. ככל ששינוי מיום כיתת הלימוד יוצר לתלמיד בעיה פרטנית, יוכל התלמיד לפנות למכללה על מנת שתסייע במציאת פתרון.
  • המכללה אינה מתחייבת להקצות כיתה לתרגול עצמי על בסיס קבוע.
    • המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאים הנוגעים לקורס מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובמידת הצורך, על מנת להתאים את הלימודים לנסיבות המשתנות, לרבות באמצעות שינוי מקום הלימוד, שינוי מועד פתיחת הקורס, עדכון סילבוס, החלפת מתכונת הלימוד ללימודים מקוונים (בין באופן מלא ובין באופן חלקי ובכל מקרה מובהר שככל שמתכונת הלימודים תוחלף למתכונת מקוונת באופן חלקי, מידת החלקיות ואופן יישומה יקבעו על פי שיקולי המכללה), ו/או הקפאת הלימודים בקורס והמשכם לאחר חלוף הנסיבות שדרשו זאת ו/או כל שינוי אחר שיידרש לאור נסיבות משתנות כאמור. המכללה תהיה רשאית לבחור וליישם כל שינוי שיידרש, בהתאם לשיקול דעתה המקצועי, על מנת להבטיח את התאמת הקורס לנסיבות ולצרכים המשתנים.

 

  • כללי התנהגות בלמידה מקוונת (live session)

                       המכללה שומרת לעצמה את הזכות להחליף בכל עת, את מתכונת הלימוד של השיעורים בקורס, מלימוד פרונטלי ללמידה מקוונת (live session) ולהפך, באופן מלא או חלקי, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המכללה.

 

בנוסף לנאמר בתקנון זה, טכניקת לימוד מקוונת מחייבת את התלמיד לנהוג על פי הכללים הבאים:

  • ההשתתפות הינה אישית ואינה ניתנת להעברה, כולל הרשאות השתתפות (אשר גם הן לא ניתנות להעברה). על התלמיד לדאוג לציוד הנדרש לצורך שימוש בטכנולוגית הלימוד המקוון.
  • האחריות להתחברות למערכת הלמידה המקוונת, חלה על התלמיד. המכללה תנסה לסייע לתלמיד בתהליך זה, ככל שהוא נתקל בקשיים טכניים בתהליך ההתחברות.
  • שמירה על כללי התנהגות נאותים במהלך השיעור, לרבות באמצעות שימוש בצ’ט לצורכי למידה.
  • לצורך השתתפות בשעורים ותרגולים מקוונים על התלמיד להצטייד במחשב נייח/נייד. כ”כ על התלמיד להצטייד באוזניות ומיקרופון ובאפשרות חיבור לאינטרנט מהיר.
  • המכללה אינה אחראית לנזקים ישירים ו/או עקיפים שיגרמו למחשב, כתוצאה מהתקנה ו/או שימוש במערכת הלימוד מרחוק.

2.7 שמירה על רכוש אישי

התלמידים מתבקשים לשמור על רכושם האישי. אין להשאיר תיקים ומסמכים ללא השגחה בתחומי מרכז ההדרכה. המכללה אינה אחראית לכל נזק שיגרם לרכוש התלמידים. רכושם וחפציהם של התלמידים הינם באחריותם בלבד.

המכללה אינה אחראית לנזק, אובדן או גניבה של ציוד אישי ממתחם המכללה ו/או כלי הרכב הנמצאים בחניון המכללה או בתחומה. האחריות לשמירה על הציוד האישי וכלי הרכב חלה על בעליהם בלבד.

תיק או חפץ עזוב יטופלו כחפץ חשוד. הנכם מתבקשים לדווח למזכירות או לרכז/ת הקורס על כל מקרה של גניבה או אובדן רכוש בתחום מרכז ההדרכה.

בסוף יום הלימודים, יש לקחת את חומר הלימוד המחולק ע”י מרכז ההדרכה ולא להשאירו בכיתות. במקרה של אבדן ספר מסיבה זו או אחרת, לא יינתן ספר חלופי, אלא בתשלום נוסף. אנו ממליצים לכתוב שם על הספרים והחוברות המחולקים.

2.8 שימוש בתוכנות חוקיות

אנו משתמשים בתוכנות חוקיות בלבד. חל איסור חמור על העתקת תוכנה אל או מהמחשבים של מרכז ההדרכה.

 

2.9 הקלטת הרצאות

חל איסור להקליט ו/או להפיץ ו/או לצלם ו/או להעתיק ו/או להוריד בדרך כלשהי או בכל צורה שהיא את ההרצאות המועברות בכיתה ו/או את הרצאות המועברות במתכונת מקוונת ו/או את ההרצאות הזמינות לצפייה (ככל שישנן) במערכת ה-LMS (כל סוגי ההרצאות ביחד להלן: “ההרצאות”). כמו כן, חל איסור לשתף ו/או להפיץ בכל דרך שהיא את ההרצאות או לאפשר גישה אליהן למי שאינם תלמידים בקורס הספציפי. כל הפרה של סעיף זה ו/או הפרה אחרת של זכויות המכללה על פי חוק זכויות יוצרים, התשס”ח – 2007 תטופל בכל האמצעים המשמעתיים והחוקיים העומדים לרשות המכללה. במקרים בהם תלמיד מבקש להקליט את ההרצאה, עקב סיבה אישית מיוחדת, יגיש התלמיד פנייה בכתב אל רכז/ת הקורס, אשר ישקלו את בקשתו. ככל שהבקשה תאושר, יהיה באפשרותו של התלמיד להקליט את ההרצאה באופן חד פעמי, לשימושו האישי בלבד, בהתאם להוראות המכללה ובכפוף להוראות סעיף זה.

 

מובהר כי ככל שהמכללה תדאג להקלטות של הרצאות, הצפייה בהקלטות אלה תהיה כפופה לאמור בסעיף 2.9 זה לעיל. ההקלטות תהיינה זמינות לצפייה עבור התלמידים במערכת ה-LMS למשך חודש מיום סיום הקורס, בעמוד הקורס תחת לשונית הקלטות. לאחר תום תקופה זו, לא תתאפשר יותר גישה להקלטות.

יובהר ויודגש, האחריות הבלעדית להגעה לשיעורים מוטלת על התלמיד, והסתמכות על צפייה בהקלטות, ככל שהן קיימות, הינה על אחריותו של התלמיד בלבד. 

2.10 טיפול בחפצים חשודים

יש לדווח מיידית למזכירות המכללה או לרכז/ת הקורס על כל חפץ חשוד.

2.11 נשק

חל איסור מוחלט לשאת נשק בכל תחום מרכז ההדרכה, לרבות אך לא רק: סכינים, אולרים קפיציים למיניהם, אקדחים, רובים וכל סוג של נשק חם או קר אחר, כלי עבודה חדים ומסוכנים אשר המטרה בנשיאתם היא לשמש ככלי פגיעה באחר, למעט נשק אשר נשיאתו מאושרת על פי חוק ובכפוף להצגת רישיון תקף לנשיאת נשק.

חל איסור מוחלט על נשיאת נשק טעון בתחומי מרכז ההדרכה.

בתחומי מרכז ההדרכה יש להצניע את הנשק.

2.12 אבדות שנמצאו בתחום מרכז ההדרכה

המוצא אבדה בתחום מרכז ההדרכה ואינו מאתר את בעליה, מתבקש למסור אותה למזכירות מרכז ההדרכה. אנו ננסה לאתר את הבעלים.

2.13 הוצאת ציוד

אין להוציא ציוד השייך למרכז ההדרכה מחוץ לתחומי מרכז ההדרכה, אלא באישור בכתב מטעם הנהלת המכללה.

2.14 פעילות מסחרית

בתחום מרכז ההדרכה אין לחלק או לתלות דפי פרסום על לוחות המודעות, אלא באישור הנהלת המכללה.

  1. ביטול השתתפות בקורס, נהלי תשלום, תנאי קבלה ודרישות קדם

3.1 ביטול השתתפות בקורס

הודעת  ביטול השתתפותו של תלמיד בקורס תימסר בכתב, באמצעות דוא”ל לנציג/ת הסניף הרלוונטי וכן ליועץ/ת הלימודים דרכו נרשם התלמיד. ככל שהודעת הביטול נמסרת לאחר פתיחת הקורס, יש להעביר אותה לרכז/ת הקורס הרלוונטי/ת. כל זאת, בהתאם למועדים המפורטים בסעיף זה להלן.

נציגי הסניפים:

על הודעת הביטול לכלול את הפרטים הבאים: (1) שם מלא של התלמיד (2) מספר תעודת הזהות של התלמיד (3) המועד בו חתם התלמיד על הסכם ההתקשרות עם המכללה (4) שם ומספר סידורי של הקורס.

במידה והתשלום עבור הקורס בוצע בכרטיס אשראי, תהיה המכללה זכאית לקזז מההחזר הכספי עלויות בהן חויבה בגין סליקת כרטיס האשראי בעסקה.

תנאים אלה מותאמים להוראותיהן של תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע”א – 2010.

 

מדיניות ביטול השתתפות והחזרי שכר לימוד

  1. ביטול עד 14 ימי עבודה לפני פתיחת הקורס– תלמיד המוסר הודעת ביטול עד 14 ימי עבודה לפני מועד פתיחת הקורס, יהיה זכאי להחזר שכר הלימוד, לאחר קיזוז דמי טיפול בגובה 5% ממחיר הקורס או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבניהם.
  2. ביטול בין 13 ל-7 ימי עבודה לפני פתיחת הקורס – תלמיד המוסר הודעת ביטול בתקופה של 7-13 ימי עבודה לפני פתיחת הקורס, יהיה זכאי להחזר שכר הלימוד לאחר קיזוז 1,000 ש”ח.
  3. ביטול בין 6 ל-2 ימי עבודה לפני פתיחת הקורס – תלמיד המוסר הודעת ביטול בתקופה של 2-6 ימי עבודה לפני פתיחת הקורס, יהיה זכאי להחזר שכר הלימוד לאחר קיזוז 2,000 ש”ח.
  4. ביטול יום עבודה לפני פתיחת הקורס ועד למועד פתיחתו – תלמיד המוסר הודעת ביטול ביום העבודה האחרון שלפני מועד פתיחת הקורס או ביום פתיחת הקורס, יהיה זכאי להחזר שכר הלימוד לאחר קיזוז 4,000 ש”ח.
  5. ביטול לאחר תחילת הקורס- תלמיד המוסר הודעת ביטול לאחר תחילת הקורס אך לפני סיום 10% ממספר השיעורים הכולל של הקורס, יהיה זכאי להחזר של 20% ממחיר הקורס.

 

מובהר כי המכללה לא תעניק החזרים כספיים או זיכויים אחרים עבור הודעת ביטול שנמסרה שלא במסגרת המועדים הנ”ל.  

      (האמור אינו חל במקרים שנקבעו לפי חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 על תקנותיו).

 

למען הסר ספק, “מועד פתיחת הקורס” הינו היום בו נערך השיעור הראשון בקורס, לרבות שיעור הכנה או שיעור מבוא או מפגש היכרות – זאת, אף אם התלמיד לא השתתף בפועל בשיעור זה מסיבות כלשהן (לרבות, כאשר אי השתתפות התלמיד נעשתה בהסכמה או באישור המכללה).

 

מובהר כי גם תלמיד שנרשם לקורס בתוך המועדים המפורטים בסעיף זה לעיל יחולו עליו הוראות סעיף זה בכל הנוגע למסירת הודעת ביטול וזכאות להחזר כספי.

כך לדוגמה, תלמיד שנרשם ביום פתיחת הקורס ומסר הודעת ביטול לאחר תום  שיעורים המהווים 10% מכלל שיעורי הקורס, לא יהא זכאי להחזר כספי.   

          3.2 נהלי תשלום

בוצע התשלום שלא באמצעות העברה בנקאית (תשלום בכ. אשראי או בשיק) יחשב התשלום כבוצע אך ורק עם פירעונו וגבייתו בפועל על ידי ג’ון ברייס הדרכה בקופת ג’ון ברייס הדרכה או בחשבון הבנק של ג’ון ברייס הדרכה ללא כל תנאי, סייג או תביעה של צד ג’. כל סכום שלא נגבה בפועל עקב אי כיבוד שיק או ביטולו, אי כיבוד הוראת תשלום או ביטולה, מכל סיבה שהיא ובפרט בעקבות הוראת ביטול, יחשב כחוב פסוק המגיע לג’ון ברייס הדרכה מכוח הסכם ההתקשרות בין התלמיד לבין ג’ון ברייס הדרכה. על התלמיד יהיה לשלם סכום זה, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית וכן הוצאות החזרה והוצאות גבייה, בהתאם לנוהלי הגבייה המקובלים בבנקים ובג’ון ברייס הדרכה בעת הרלוונטית. ידוע ומוצהר במפורש כי ביטול שיק או הוראת תשלום על ידי המשלם לא יפגע בחובת התשלום כלפי ג’ון ברייס הדרכה, וכל סכום המגיע לג’ון ברייס הדרכה לפי הסכם ההתקשרות יישאר חייב, גם אם בוצע ביטול כאמור. לביטול כאמור לא יינתן תוקף ביחסים שבין ג’ון ברייס הדרכה לבין התלמיד, אלא אם כן התקבלה הסכמת ג’ון ברייס הדרכה מראש ובכתב. הסכמת ג’ון ברייס הדרכה תינתן לפי שיקול דעתה הבלעדי, רק במקרים חריגים ובלתי צפויים שאינם בשליטת התלמיד, ואין בכך התחייבות לאישור ביטול, אשר ייבחן בכל מקרה לגופו.

3.3 תנאי קבלה / דרישות קדם:

על מנת להבטיח רמת הוראה גבוהה במסלולי ההכשרה, ובהתאם לדרישות המקצועיות של שוק ההיי-טק, מעמידה ג’ון ברייס הדרכה בפני המועמדים שירותי יעוץ – בחירת המסלול המתאים למועמד נעשית בשיתוף עם היועץ/ת, אשר בוחן/ת את הנתונים האישיים של המועמד ומייעץ/ת על בסיסם לגבי מסלול ההכשרה המתאים למועמד, בהתאם לנתוניו. ייעוץ זה אינו אקדמי ובלתי פורמאלי, והוא נועד אך ורק לסייע למועמד בבחירת מסלול לימודים בקורסי ג’ון ברייס הדרכה, ולספק למועמד מידע באשר לדרישות הקורס ותכניו.

  1. קבלה לקורס על תנאי

הרישום לחלק מהקורסים מותנה בעמידה בתנאי קבלה. מרכז ההדרכה עשוי לקבל בתנאים מסוימים מועמדים, אשר נתוני הקבלה שלהם הינם גבוליים. במקרה שכזה, יחתום המועמד על הסכמה על פי הנוסח המופיע בנספח למסמך זה.

  1. בחינת פטור ממכינה
  • מועמד אשר אינו מעוניין להשתתף בשיעורי המכינה במסלולי ההסבה, מחויב לעבור בחינת פטור ממכינה.
  • בחינת הפטור מהמכינה תבוצע על ידי כל מועמד פעם אחת בלבד, ואינה ניתנת אפשרות לבחינה חוזרת.
  • מועמד שלא עבר בהצלחה את בחינת הפטור, יחויב בביצוע המכינה, בתשלום.
  1. מעבר מקורס לקורס
  • לא ניתן לעבור מקורס לקורס יותר מפעם אחת. מקרים מיוחדים יידונו בועדת ההוראה העליונה של המכללה וההחלטה תתקבל לפי שיקול דעתה הבלעדי של המכללה.

6.1 שמיעה חוזרת

  • שמיעה חוזרת של מודול אחד בלבד, תתאפשר בתנאים המפורטים בסעיף זה, ובלבד שהקורס/המודול אליו מתבקשת שמיעה החוזרת קיים במצבת הקורסים הנלמדים בג’ון ברייס הדרכה ו/או לא שונתה מתכונתו (כלומר מתכונתו המקורית בה נלמד לא שונתה). בכל מקרה בו הקורס חדל מלהתקיים ו/או מתכונתו שונתה לא יהיה התלמיד זכאי לשמיעה חוזרת.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תלמידי קורסי הכשרות יוכלו לבצע שמיעה חוזרת של מודול מן הקורס בתנאים שיפורטו להלן:
  • תלמיד המבקש לבצע שמיעה חוזרת, יבקש אישור בכתב מהנהלת ג’ון ברייס הדרכה ומרכז הקורס.
  • שמיעה חוזרת תתאפשר כל עוד הקורס/המודול אליו מבקש התלמיד להירשם קיים בסל המוצרים של ג’ון ברייס הדרכה.
  • כאמור, תתאפשר שמיעה חוזרת של מודול אחד בלבד.
  • שמיעה חוזרת תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד.
  • השמיעה החוזרת תתאפשר עד חצי שנה מסיום הקורס המקורי, אליו היה התלמיד רשום.
  • ג’ון ברייס הדרכה אינה מתחייבת, כי השמיעה החוזרת תתבצע במיקום ובשעות בהן התקיים הקורס המקורי.
  • ג’ון ברייס הדרכה לא תעניק ערכת לימודים נוספת לתלמיד, אשר מבצע שמיעה חוזרת.

 

  1. רכזי הקורסים

מרכז ההדרכה ממנה לכל קורס רכז/ת קורס.

רכז/ת הקורס הינו/ה איש הקשר של התלמידים מול מרכז ההדרכה.

בין תפקידי רכז/ת הקורס לנהל באופן שוטף את הקורס, לדאוג לרווחת התלמידים, לטפל בנושאים לימודיים ועוד.

בשיחת הפתיחה, י/תציג רכז/ת הקורס את עצמו/ה וכיצד ניתן ליצור עמו/ה קשר. לכל רכזי הקורסים טלפונים אשר מספרם הטלפון יפורסמו בשיחת הפתיחה, ככל שאין מענה ניתן לשלוח מסרון/הודעת וואטספ/מייל לרכז/ת הקורס בצירוף שמכם, מספר הקורס בו הנכם משתתפים וכן מספר טלפון, שבו ניתן להשיגכם, ורכז/ת הקורס י/תחזור אליכם.

  1. הגשת ולת”ם

מרכז ההדרכה מסייע לתלמידיו בכתיבת בקשות לדחיית/קיצור שירות מילואים (ולת”מ). תלמיד המעוניין בסיוע בכתיבת ולת”מ, מוזמן לפנות לרכזי הקורסים.

  1. חובות לימודיות

תקנון זה הינו תקנון כללי של מרכז ההדרכה. בחלק מהמגמות או הקורסים, חלות הוראות ספציפיות הגוברות ו/או המצטרפות על האמור בחלק זה. הוראות מפורטות יחולקו ע”י מנהלי התחומים/רכזי הקורס.

9.1 נוכחות בשיעורים

  • על התלמידים חלה חובת נוכחות של 80% מכל השיעורים ומכל הרצאה, אשר תקבע במסגרת הקורס. מבלי לגרוע מהאמור, תלמיד שייעדר מקורס למעלה מ-5 מפגשים רצופים, ולא יעדכן על כך מראש (כלומר, טרם ההיעדרות השישית במספר) את רכז/ת הקורס ויקבל את אישורו/ה הכתוב, מקומו בהמשך הקורס לא יובטח.
  • מובהר, כי “נוכחות בשיעור” משמעה נוכחות בכל השיעור במלואו, ולא הגעה לחלק מהשיעור.
  • על התלמיד להגיע לשיעור בזמן. במידה והתלמיד מאחר מעל ל- 15 דקות רשאי המדריך לאסור על כניסתו לכיתה כדי לא להפריע למהלך התקין של השיעור.
  • רישום הנוכחות ביומן הכיתה הוא המסמך הקובע בכל שאלה בנושא השתתפות התלמיד בשיעור.
  • בקורסים המוכרים לגמול השתלמות, רישום הנוכחות והזכאות לתעודה יהיו בהתאם לנהלי משרד החינוך בעניין גמול השתלמות.
  • תלמיד אשר נעדר משיעור, מוטלת עליו החובה להתעדכן לגבי הודעות ושינויי מערכת שהועברו בשיעור וכן לגבי חומר עזר אשר חולק בשיעור.
  • תלמיד אשר נעדר משיעור, מוטלת עליו החובה להשלמת החומר הנלמד באותו שיעור, באופן עצמאי.
  • במקרה חירום, ניתן להשאיר הודעה במזכירות מרכז ההדרכה.
  • למכללה מוקנית הזכות והסמכות הבלעדית להגדיר חופשות במערכת השעות.

9.2 מבחנים, תרגילים ופרויקטים

אנו בג’ון ברייס הדרכה מאמינים, כי הבנה אקטיבית, דהיינו יכולת יישום עצמאית, מושגת רק באמצעות עשיית תרגילים רבים, מעבר מבחנים וביצוע פרויקטים ועל כן זוהי דרישה שלנו בכל הקורסים שמועברים על ידי המכללה. זוהי תפישת עולמנו. הלימודים במכללה אינם מסתכמים רק בהשתתפות בשיעורים, אלא מחייבים גם עבודה עצמאית ולמידה מחוץ לשעות ההוראה הפורמליות. התלמיד יידרש להקדיש זמן לתרגול, השלמת משימות, הכנת עבודות ותרגילים, למידה עצמית ויישום החומר הנלמד בין השיעורים, בהתאם לדרישות הקורס ולהנחיות המרצים.

אנו מתחייבים לבדוק כל תרגיל ומבחן תוך שבועיים ממועד ההגשה. פרויקטים ייבדקו תוך חודש ממועד ההגשה.

9.2.1 ציונים

  • ציון מעבר – ציון מעבר מבחן/פרויקט/תרגיל הינו 65 ומעלה. בסמכותו של מנהל תחום לאשר ציון מעבר אחר.
  • חלה על התלמידים חובת מעבר כל המבחנים והפרויקטים בציון עובר ומעלה. כישלון במבחן/פרויקט יירשם בגיליון הציונים של התלמיד (כל עוד לא עבר בהצלחה את אותה מטלה), וימנע קבלת תעודת סיום.
  • יש להשלים את כל החובות בקורס (עבודות, מבחנים וכד’) עד למועד סיום הקורס. תלמיד אשר לא ישלים את חובותיו בפרק זמן זה, לא יהיה זכאי לקבל תעודת סיום.
  • לרשות התלמיד תעמוד הזכות לערוך מבחן חוזר במועד מיוחד. ניתן להבחן בבחינה חוזרת פעם אחת בלבד, קרי – לכל מבחן יתקיים מועד א’ ומועד ב’. לא יינתנו מועדים נוספים.
  • חל איסור חמור לקחת ו/או לצלם ו/או להעתיק את שאלון הבחינה או חלקים ממנו.
  • בסיום הבחינה השאלון המלא יימסר לבוחן בצרוף דף התשובות.

 

  • לרשות התלמיד תעמוד הזכות לצפות בתוצאות המבחן. הצפייה תתבצע במשרדי המכללה בלבד.

 

על אף ההוראות דלעיל, בסמכות ועדת ההוראה התחומית לקבל את ההחלטות הבאות:

  1. לאפשר לתלמיד להמשיך את לימודיו ללא שינוי.
  2. לחייב את התלמיד לחזור על הקורס ולהבחן במקצוע שנית.
  3. להעביר את התלמיד לקורס שנפתח במועד מאוחר יותר.
  4. להרחיק את התלמיד מהקורס ולזכותו בקורס אחר לפי יתרת השעות שטרם קיבל ובתנאי שיש באותו קורס מקום פנוי.
  5. להסדיר את המשך לימודיו של התלמיד לפי ראות עיני הועדה.

9.2.2 השמה

ג’ון ברייס הדרכה מסייעת לתלמידיה בניסיון למציאת עבודה, באמצעות מח’ השמת בוגרים.

מובהר, כי ג’ון ברייס הדרכה אינה מתחייבת כלפי התלמיד כי תמצא לו עבודה, אלא רק כי תסייע, במידת האפשר.

9.2.3 חובת הגשת עבודות

חלה על התלמיד חובת הגשת מטלות בזמן שנקבע ע”י המרצה ו/או רכז/ת הקורס.

הנחיות לגבי אופן הגשת המטלה, ימסרו ע”י רכז/ת הקורס. תלמיד המבקש לקבל דחייה במועד הגשת מטלה, נדרש לקבל אישור מראש ובכתב של רכז/ת הקורס.

(באחריות התלמיד לשמור העתק/גיבוי של העבודה שהוגשה).

9.2.4 חובת השתתפות במבחנים

  • ג’ון ברייס הדרכה תקיים שני מועדים בלבד לכל בחינה. ניתן להבחן בבחינה חוזרת פעם אחת בלבד , קרי – לכל מבחן יתקיים מועד א’ ומועד ב’. לא יינתנו מועדים נוספים.
  • חלה על התלמיד חובת השתתפות בכל המבחנים שיערכו במסגרת הקורס. היעדרות לא מוצדקת ממבחן תגרור ציון “נעדר ללא רשות” (להלן: “נל”ר”, שמשמעו – ציון אפס).
  • תלמיד המתכנן להעדר ממבחן, יודיע על כך לכל הפחות שבוע לפני מועד הבחינה לרכז/ת הקורס.
  • תלמיד אשר נעדר ממועד הבחינה עקב שירות מילואים פעיל, יגיש לרכז/ת הקורס בקשה בכתב להיבחן במועד מיוחד, ויצרף לבקשתו אישור מילואים (טופס 3010). ללא הגשת אישור לא יינתן מועד לבחינה.
  • תלמיד אשר נעדר מפאת מחלה או חופשת לידה, יגיש לרכז/ת הקורס בקשה בכתב להיבחן במועד מיוחד, ויצרף לבקשת המועד המיוחד אישור מחלה/חופשת לידה. ללא הגשת האישור לא יינתן מועד לבחינה.
  • לצורך תאום מועד לבחינה מיוחדת, יפנה התלמיד לרכז/ת הקורס.
  • תלמיד אשר בחר שלא לגשת לאחד משני המועדים הקבועים לבחינה, שלא בשל הסיבות לעיל, לא יהיה זכאי בשום אופן למועד מיוחד.

9.2.5 שיפור ציון חיובי

לתלמיד עומדת הזכות להגיש בקשה למועד מבחן מיוחד, לשם שיפור ציון. יש לקחת בחשבון כי הציון האחרון הוא שירשם בגיליון הציונים (גם במקרה בו יהיה נמוך יותר).

בכל מקרה, לא תינתן לתלמיד האפשרות לגשת למועד מבחן מיוחד לצורך שיפור ציון ביותר מאשר 2 קורסים.

9.2.6 ערעורים

לתלמיד עומדת הזכות לערער על ציון בחינה. על התלמיד למלא טופס ערעור, לא יאוחר מתום 14 ימים ממועד פרסום הציון, ולהעבירו לרכז/ת הקורס. ערעור שיוגש במועד מאוחר יותר, לא יזכה לכל מענה.

יש לקחת בחשבון, כי במסגרת תשובה על ערעור, קיימת אפשרות להורדת ציון. במבחן בו ניתן פקטור, לא יחושב הפקטור במסגרת הציון שיינתן בערעור. הציון האחרון (לאחר החלטה בעניין הערעור) הוא זה שירשם בגיליון הציונים.

מבחנים ועבודות יישמרו עד חודש מיום פרסום הציונים, לצורך הגשת ערעור. לאחר מועד זה, מרכז ההדרכה לא מתחייב לשמור עבודות.

9.2.7 שיטת לימוד

ג’ון ברייס הדרכה מאמינה בצורת לימוד של זוגות עבודה. בהתאם לכך, הקורסים נלמדים בציוות של שני תלמידים על עמדת מחשב אחת.

9.2.8 עדכונים

  • חובת עדכון פרטים אישיים חלה על התלמיד. על התלמיד לעדכן את רכז/ת הקורס בכל שינוי בכתובתו, מספר הטלפון שלו, כתובת הדוא”ל שלו וכד’.
  • עדכונים והודעות שיישלחו אל התלמיד בדואר, בדוא”ל, ב- SMS או בהודעה קולית בטלפון, לפי הפרטים שמסר התלמיד, יחשבו כאילו נמסרו לו אישית.
  1. תוכנית לימודים
  • בתחילת כל קורס תועלה לאתר הקורס, מערכת שעות לכל הקורס. מערכת זו אינה סופית וכפופה לשינויים על פי שיקול דעת מקצועי של המכללה.
  • המכללה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה המקצועי ובהודעה מוקדמת של 5 ימים, לערוך שינויים בתכנית הקורס, בנושאים הנלמדים, בהיקף השעות המוקצה לכל נושא וכן בכל עניין אחר הקשור למתכונת הקורס.
  • המכללה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, לפי שיקול דעתה המקצועי ובהתאם לנסיבות משתנות, את שיבוצי המרצים ומועדי המפגשים, לרבות הארכת הקורס ודחיית מועד סיומו.
  • המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאים הנוגעים לקורס מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובמידת הצורך, על מנת להתאים את הלימודים לנסיבות המשתנות, לרבות באמצעות שינוי מקום הלימוד, שינוי מועד פתיחת הקורס, עדכון סילבוס, החלפת מתכונת הלימוד ללימודים מקוונים (בין באופן מלא ובין באופן חלקי ובכל מקרה מובהר שככל שמתכונת הלימודים תוחלף למתכונת מקוונת באופן חלקי, מידת החלקיות ואופן יישומה יקבעו על פי שיקולי המכללה), ו/או הקפאת הלימודים בקורס והמשכם לאחר חלוף הנסיבות שדרשו זאת ו/או כל שינוי אחר שיידרש לאור נסיבות משתנות כאמור. המכללה תהיה רשאית לבחור וליישם כל שינוי שיידרש, בהתאם לשיקול דעתה המקצועי, על מנת להבטיח את התאמת הקורס לנסיבות ולצרכים המשתנים.
  • השלמת שעות ותרגולים – במידה ויקבעו שיעורים נוספים, מעבר לתוכנית הלימודים הרגילה, אין התחייבות כי אלה ייקבעו בימי הלימוד הרגילים של הכיתה.
  1. טוהר מידות

הלימודים במרכז ההדרכה, כמו גם העבודה במגזר ההיי-טק והמחשוב, מחייבים מידה רבה של אמון הדדי בין התלמידים לבין סגל מרכז ההדרכה.

אנו מייחסים חשיבות רבה לטוהר המידות וליושר האישי של התלמידים.

כל עבודה, תרגיל, מבחן או פרויקט יתבצעו ע”י חניך אחד בלבד, אלא אם נאמר במפורש אחרת.

העתקת תרגילים, עבודות, פרויקטים ומבחנים, או ניסיון להעתיקם, ייחשבו להפרות משמעת חמורות ויטופלו בהתאם.

 

  1. משמעת

 12.1 עבירות משמעת

 עבירת משמעת הנה אחת מהעבירות המנויות להלן, שבוצעה ע”י תלמיד:

  • אי ציות להוראות של הנהלת מרכז ההדרכה, מדריכיו ו/או עובדיו, שניתנו על ידם במסגרת מילוי תפקידם.
  • מסירת ידיעה כוזבת ביודעין למרכז ההדרכה, מדריכיו או עובדיו, או הסתרת מידע ביודעין, או ביצוע מעשה תרמית, לשם קבלת זכויות במרכז ההדרכה, או בקשר ללימודים במרכז ההדרכה.
  • הונאה או העתקה או ניסיון העתקה במבחן, עבודת בית, תרגיל, פרויקט או עבודה אחרת המוטלת על התלמיד בקשר עם לימודיו.
  • הפרה של הוראות המתייחסות למבחן, עבודת בית, תרגיל, פרויקט או עבודה אחרת, המוטלת על התלמיד בקשר עם לימודיו, לרבות הפרת הוראות בדבר התנהגות במהלך בחינה בכתב או בע”פ.
  • הפרעה להוראה, או הפרעה לכל פעילות אחרת, המתקיימת במרכז ההדרכה מטעם מרכז ההדרכה.
  • פגיעה במכוון או ברשלנות ברכוש מרכז ההדרכה, או ברכוש אחר, המשמש לצרכיו.
  • התנהגות שיש בה משום פגיעה בכבודם, בגופם או ברכושם של מנהלי, מרצי, עובדי ותלמידי מרכז ההדרכה, אם נעשתה עקב או בקשר למעמדם כמנהלים, מרצים ועובדים או תלמידים או אם נעשתה בתחומי מרכז ההדרכה.
  • התנהגות פרועה, רעשנית או אלימה; כל אלה, בין שנעשו בתחומי מרכז ההדרכה ובין בסמוך לו, בין שנעשו כלפי מרכז ההדרכה, עובדיו, מרציו ותלמידיו ובין כלפי צדדים שלישיים; אלימות של בני משפחה כלפי עובדיו, מרציו ותלמידיו של מרכז ההדרכה; סחיטה; השחתת רכוש; השגת גבול של זרים והיותם איום כלפי עובדיו, מרציו ותלמידיו של מרכז ההדרכה; הצתה; גנבת ציוד ופריצה לכיתות ו/או משרדים; אלימות מילולית לרבות אך לא רק: השפלה, העלבה, איומים, הסתה או קריאה לפגיעה מכל סוג לרבות באמצעות המדיה החברתית וכיו”ב.
  • התנהגות שאינה הולמת את כבוד מרכז ההדרכה או מעמד של תלמיד, בין אם נעשתה בתחומי מרכז ההדרכה או מחוצה לו, ובין אם נעשתה עקב או בקשר למעמד של תלמיד או לפעילות במרכז ההדרכה, הן במישרין והן בעקיפין.
  • שימוש בלתי חוקי בהרשאות ללמידה מקוונת.
  • התנהגות שאינה הולמת במהלך השיעור.
  • הפרה של הוראות תקנון זה.

12.2 טיפול בעבירות משמעת

עבירות משמעת יטופלו במסגרת דיוני ועדות ההוראה, המשמשות כוועדות המשמעת של מרכז ההדרכה. במרכז ההדרכה מכהנות שתי ועדות הוראה, כדלקמן:

  • ועדת הוראה תחומית (בכהונת ראש התחום המקצועי, רכז הקורס הספציפי וכן מדריך הקורס).
  • ועדת הוראה עליונה (בכהונת מנכ”ל מרכז ההדרכה, ראשי התחומים המקצועיים (לפי העניין) ורכזי (הקורסים).

ועדות ההוראה משמשות כאמור כוועדות משמעת לטיפול בעבירות משמעת.

תלמיד שנחשד בעבירת משמעת יובא בפני ועדת ההוראה התחומית לשם קבלת החלטה בעניינו.

הועדה רשאית לקבל את ההחלטות כדלקמן:

  • לזכות את התלמיד.
  • לחייב את התלמיד, ולהטיל עליו את העונשים הבאים:
    • נזיפה.
    • פסילת בחינה בה נבחן התלמיד.
    • פסילת פרויקט או עבודה אחרת המוטלת על התלמיד בקשר עם לימודיו.
    • עיכוב מתן תעודה, או מתן אישור המעיד על לימודי התלמיד, למשך תקופה שתיקבע.
    • הרחקה מחלק ממסלול לימודים לתקופה שתיקבע.
    • הרחקה ממרכז ההדרכה לתקופה שתיקבע, ללא זיכוי כספי.
    • הרחקה ממרכז ההדרכה לצמיתות, ללא זיכוי כספי.
    • ביטול זכויות או הישגים בלימודים שנרכשו כתוצאה ממרמה לרבות שלילת הזכות לקבל תעודה או אישור המעידים על לימודים אלה.
    • הודעה למשטרה.
    • חיוב התלמיד בתשלום ו/או תיקון הנזק שנגרם.
    • ו/או כל פעולה אחרת שתמצא הוועדה לנכון לנקוט, לשיקול דעתה הבלעדי.

לתלמיד תינתן הזכות לערער בפני ועדת ההוראה העליונה. ההחלטה המתקבלת בוועדת ההוראה העליונה הנה סופית.

 

 

 

  1. מדיניות פרטיות

ג’ון ברייס הדרכה מכבדת את פרטיות כלל המועמדים, התלמידים, והמשתתפים בקורסים, הדרכות, כנסים, אירועים, פגישות פרונטליות ובפעילויות נוספות מטעם או עבור ג’ון ברייס הדרכה (להלן ביחד: “התלמיד/ים“), ורואה חשיבות רבה בשמירה על פרטיות התלמידים ותנהג במידע, שהתלמידים משתפים עמה או הנאסף על ידה, כהגדרתו להלן, בהתאם להוראות מדיניות הפרטיות שלהלן, להוראות הדין, ובכלל זה בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הפרטיות“).

13.1 איזה מידע ג’ון ברייס הדרכה אוספת?

  • במסגרת התקשרות התלמידים עם ג’ון ברייס הדרכה, בין אם טרם היותך תלמיד, במסגרת הליך הרישום ובין אם במסגרת או אגב השתתפותך בפעילויות ג’ון ברייס הדרכה, עשויים להימסר על-ידי התלמידים באופן יזום וכן להיאסף אודותיך מידע ונתונים שונים, באופן פיזי או באופן מקוון, ולרבות באופן אוטומטי, אשר עשויים להכיל מידע אישי היכול לשמש באופן סביר כדי לזהותך, כגון: שם מלא, תאריך לידה, תאריך עליה (ככל שרלוונטי), מצב משפחתי, מגדר, תעודת זהות, מספר טלפון, כתובת מגורים, כתובת דוא”ל, אמצעי תשלום ותשלומים, החברה בה עובד התלמיד, תפקידו בחברה, קורס התעניינות, תחומי לימוד, שירותים בהם התלמיד גילה עניין, פניות ושיחות מוקלטות, צילומים וסרטוני וידאו, השתתפות בכנסים, מעקב אחר רישום וביצוע של קורסים, תארים אקדמיים ומידע בדבר השכלת והכשרת התלמיד (“המידע“).
  • מובהר, כי לא חלה על התלמיד חובה חוקית למסור את המידע, וכי המידע נמסר מרצונו ובהסכמתו, אולם אי מסירתו תמנע את היכולת של התלמיד להירשם, להשתתף ו/או לקחת חלק בשירותים שג’ון ברייס הדרכה מספקת.
  • בעצם הרישום, ההשתתפות, השימוש וכיוצא באלה בשירותים של ג’ון ברייס הדרכה, התלמיד מביע את הסכמתו המפורשת להוראות מדיניות פרטיות זו, לרבות לצורך איסוף המידע והנתונים, ניהולם, עיבודם, אחסונם וכיוצא באלה, כמפורט במדיניות זו. אם התלמיד לא מסכים לתנאים אלה, עליו להימנע באופן מידי מרישום, השתתפות ו/או המשך כל שימוש בשירותים כאמור.
  • התלמידים מסכימים ומאשרים כי המידע אודותיהם יכול ויועבר גם מחוץ לגבולות מדינת ישראל, לרבות לצורך אחסון ועיבוד, גם במדינות שאינן מעניקות סטנדרט הגנה זהה לזה המוענק לפי הדין החל בישראל ביחס לפרטיות ואבטחת המידע האישי שלהם. התלמידים מאשרים במפורש ומסכימים להעברת המידע והנתונים שמסרו ו/או שנאספו אודותיהם גם למדינות אלה.

13.2 מה ג’ון ברייס הדרכה יכולה לעשות עם המידע?

  • המידע שייאסף במסגרת התקשרות התלמיד עם ג’ון ברייס הדרכה, יישמר במאגר מידע, וישמש אך ורק למטרות הנזכרות במסמך זה או בהתאם לדין.
  • ג’ון ברייס הדרכה תשתמש במידע שנאסף לצורך אספקת, ניהול, תפעול ופיתוח השירותים ושיפורם, בהתאם לצרכים מסחריים ואינטרסים לגיטימיים, התאמת, ביטול ושינוי השירותים בהתאם לדרישות ולציפיות התלמידים, לרבות יצירת שירותים חדשים, יצירת קשר ומתן מענה לפניות, זיהוי התלמיד כלקוח, פילוח מידע סטטיסטי, מחקר ופיתוח, הסקת מסקנות, סקרי שוק, לצרכים שיווקיים והתאמת הצעות שיווקיות, הפקת סוגי מידע, אפיונים ונתונים נוספים אודות התלמיד, משלוח הצעות עבודה והשמה בקבוצת מטריקס או אצל לקוחותיה, בקרה, אבטחת מידע, אכיפת זכויותיה, קיום חובות חוקיות, משלוח חומרים פרסומיים מטעם ג’ון ברייס הדרכה או מטעם שותפיה העסקיים בכפוף להסכמת התלמיד וליכולת שלו להסיר עצמו מרשימת התפוצה, גילוי, מניעה או טיפול בכל שימוש לא חוקי ו/או לא מורשה בשירותים, ולכל המטרות האחרות הקשורות בנסיבות ובאופן ממסירת המידע על ידי התלמיד הנדרשת או המותרת לפי הדין או המפורטות בתקנון זה.
    • למי ג’ון ברייס הדרכה עשויה להעביר מידע אודות התלמידים?
  • ג’ון ברייס הדרכה לא תמכור, תסחור או תמסור לכל צד שלישי שהוא, מידע אישי של התלמידים ללא הסכמתם, אלא ככל שהדבר הותר במסגרת מדיניות פרטיות זו. על אף האמור לעיל, ג’ון ברייס הדרכה רשאית להעביר לצדדים שלישיים מידע כאמור, ובין היתר גם חוץ לגבולות מדינת ישראל, במקרים המפורטים להלן:
    • בקבלת הסכמת התלמיד לביצוע ההעברה ושיתוף המידע; לעמוד בדרישות כל דין; לצורך הליכים משפטיים, צווים או בקשות של רשויות ממשלתיות, רגולטוריות ו/או כל רשות מוסמכת אחרת; לאכוף את הוראות תקנון זה ומדיניות הפרטיות; לגלות, לטפל או למנוע תרמית, שימוש לרעה, הונאה או בסוגיות אבטחה וביטחון; בכל מקרה בו ג’ון ברייס הדרכה סבורה כי מסירת המידע והנתונים נחוצה על מנת למנוע נזק חמור לה, לתלמידים אחרים או לצדדים שלישיים, או על מנת למנוע נזק חמור אחר; להשיב לבקשות טיפול ותמיכה; אם מדובר במידע סטטיסטי/אגרגטיבי אשר אינו מזהה את התלמיד באופן אישי; ובמקרים בהם הפעילויות, הזכויות או החובות כלפי התלמידים של ג’ון ברייס הדרכה, הועברו או המחו לצד שלישי לרבות משא ומתן עסקי, העברת כל המניות שלה או עיקר נכסיה, ככל שהעברת המידע דרושה לביצוע הפעולה כאמור, בתנאי שהצדדים השלישיים אלה יקבלו על עצמם את ההוראות המפורטות במדיניות פרטיות זו.
  • ג’ון ברייס הדרכה משתמשת במהלך מתן השירותים לתלמידיה, בספקים שונים, הפועלים מטעמה. במקרה כזה, הספקים יוכלו להשתמש במידע רק לאותן מטרות שג’ון ברייס הדרכה יכולה להשתמש.
  • ג’ון ברייס הדרכה תשתף את המידע עם חברות נוספות בקבוצת מטריקס, אשר תהיינה רשאיות להשתמש במידע, בהתאם למטרות הכלולות בתקנון זה.
  • ג’ון ברייס הדרכה יכולה לעבד, בעצמה או באמצעות קבלני משנה שלה, את המידע שנאסף במערכותיה ולשלבו עם מידע שמגיע ממקורות אחרים.
    • אמצעי קשר, פרסומות ודיוור ישיר
  • במסגרת פעולות הדיוור ישיר, התלמיד מסכים כי ג’ון ברייס הדרכה ו/או מי מטעמה עשויים להשתמש במידע אודות התלמיד על מנת לפנות אליו ולשלוח לו דיוורים על בסיס השתייכותו לקבוצה בעלת מאפיינים מסוימים ועל בסיס פעולות פילוח ואפיון שהם עורכים על בסיס המידע שנשמר אצלה כאמור לעיל. תכני הדיוור עשויים לכלול דברי פרסומת, הצעות ערך, תוכן חדשותי ותכנים נוספים לפי בחירתו, ובכפוף לקבלת הסכמת התלמיד – דבר פרסומת בקשר לשירותים ומוצרים אחרים. לתלמיד תעמוד האפשרות להפסיק את הודעות הדיוור והפרסומות בכל עת או לבקש שהמידע אודותיו לא ישמש לפעולות דיוור ישיר ביחס לגופים מסוימים או למטרות מסוימות, ע”י ביצוע פעולת הסרה מרשימת הדיוור בדרכים המצוינות בהודעה או על ידי פניה באמצעים המפורטים בסעיף 13.7 בהמשך תקנון זה.
  • שליחת הפרסומות והדיוורים עשויה להתבצע באמצעות החשבונית, SMS, מסרים מיידיים, דואר אלקטרוני, רשתות הסלולר, רשתות האינטרנט, טלפון נייח וטלפון נייד (כולל בהודעות מוקלטות), פקס, רשתות חברתיות ו/או בכל דרך אחרת (הקיימת או עתידית) ובכל האמצעים האלקטרוניים הנוספים על בסיס מאגרי המידע של ג’ון ברייס הדרכה.

13.5 אבטחת מידע והצפנה

  • ג’ון ברייס הדרכה נוקטת אמצעי אבטחה מתאימים למידע שברשותה, מאמצת מערכות ונהלים לאבטחת מידע ומשקיעה מאמצים סבירים ומקובלים ביישום ובשמירה על אבטחת מערכות המידע שלה , לרבות שיטות הצפנה והגנות אחרות, לצורך הגנת הפרטיות המידע וסודיותו, למניעת טעויות בשימוש במידע וכנגד חדירה בלתי מורשית אל המידע. ג’ון ברייס הדרכה משתמשת בכלים אדמיניסטרטיביים, פיסיים וטכניים המשמשים כמכלול להגנה על המידע המאוחסן באתר ובוחנת באופן תקופתי את עמידותה של המערכת.
  • למרות האמור, תמיד קיים סיכון של חדירה למאגרי הנתונים. ג’ון ברייס הדרכה לא יכולה להתחייב כי המערכות שלה והמידע השמור בהם יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית ואינה תהא אחראית לנזק שנגרם בעקבות חדירה בלתי מורשית כאמור והעברת מידע לצד ג’ עקב חדירה כאמור.
  • התלמיד מודע לכך כי תמיד קיים סיכון מסוים בשירותים המבוססים על עיבוד מידע, בפרט בעת העברתו ברשת האינטרנט, והתלמיד מסכים למסירת המידע ואיסופו בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו והוראות הדין והתלמיד נוטל על עצמו את הסיכון לקיומם של אירועי אבטחת מידע אשר בעקבותיהם תושפע סודיות, שלמות או זמינות המידע כאמור.
  • בפניית התלמיד לג’ון ברייס הדרכה ייתכן שיתבקש לספק לה נתונים שיאפשרו לה לזהותו, כגון מספר תעודת זהות ומידע הנוגע לאמצעי התשלום שמסר לצורך תשלום חשבונותיו.

13.6 עיבוד מידע מתקדם לצרכי מחקר וסטטיסטיקה

  • כלי ניתוח מידע מודרניים לצורכי ניתוח עתק (“big data”) ותהליכי למידת מכונה (machine learning) ובינה מלאכותית אחרים, מאפשרים להשתמש בנתונים, שנאספים על ידי ג’ון ברייס הדרכה, בכדי לקבל החלטות מושכלות יותר בתחומים שונים, על בסיס מידע סטטיסטי ואגרגטיבי, שלא מזהה אדם מסוים, אלא מתייחס לקבוצות בגדלים שונים (בדרך כלל, לפחות 25 אנשים). העיבוד הזה יתבצע על ידי ג’ון ברייס הדרכה או באמצעות צדדים שלישיים הפועלים מטעמה או ביחד איתה במסגרת מיזמים משותפים.
  • מידע שג’ון ברייס הדרכה תספק מעיבודי מידע אלה לצדדים שלישיים לשימושם, יועבר באופן סטטיסטי ואגרגטיבי (מצרפי), בכדי למנוע באופן סביר זיהוי של אדם מסויים.
  • אם למרות אמצעי הגנה אלה, התלמיד מעדיף כי ג’ון ברייס הדרכה לא תשתמש במידע אודותיו למטרות של צדדים שלישיים, על התלמיד להודיע לה על כך באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

 

13.7 זכות עיון במידע ובקשות תיקון ומחיקה

  • כל אדם רשאי לעיין במידע (כהגדרתו בסעיף 7 לחוק הגנת הפרטיות) שג’ון ברייס הדרכה מחזיקה אודותיו. אם מידע זה איננו נכון, מעודכן או שלם יש לכל אדם את האפשרות לבקש את תיקונו או מחיקתו. תלמידים המעוניינים לממש זכויות אלה יכולים לפנות בכתב בדרכים הקבועות בהוראות הדין או באמצעות פנייה לכתובת הקשר וג’ון ברייס הדרכה תעשה מאמץ סביר למלא אחר בקשות אלה, לפי דין.
  • ככל ויש לתלמיד שאלות כלשהן בנוגע למדיניות פרטיות זו, ביכולתם לפנות באמצעות משלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת הקשר, וג’ון ברייס הדרכה תעשה את מירב המאמצים להשיב לך בתוך זמן סביר.
  • בקשות כאמור ניתן לשלוח באמצעות מייל לכתובת infomail@johnbryce.co.il או בטלפון 03-7100777.
  1. נגישות
  • אנו בג’ון ברייס הדרכה מכירים בחשיבות הרבה של מתן שוויון הזדמנויות לכלל האוכלוסיות בעלות מוגבלויות, ועושים את מרב המאמצים להתאמת הלימודים והתכנים לכל התלמידים אשר הינם בעלי מוגבלויות באמצעות העמדת אמצעי עזר מתאימים לרשותם, במטרה להעניק להם אמצעי השכלה ותכנים מותאמים ובכדי לסייע לאנשים עם מוגבלויות לשפר את איכות חייהם ולקדם את שילובם בחברה בכבוד, שוויון ועצמאות.
  • תלמיד בעל מוגבלות בג’ון ברייס הדרכה המעוניין בביצוע התאמות נגישות כאמור, מתבקש לפנות אלינו לא יאוחר מ-90 יום טרם מועד פתיחת קורס הלימודים אליו התלמיד נרשם, באמצעות משלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת:shirels@johnbryce.co.il ולכתובת הדוא”ל של יועץ/ת הלימודים דרכו/ה נרשמת לקורס, לצורך סיכום שייערך בינינו (לפי המפורט מטה) בדבר אמצעי ההנגשה שיותאמו לתלמיד והכל בהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח-1998 ותקנותיו.
  • למרות מאמצינו הרבים לאפשר את התאמת השירותים שלנו ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו אירועים נקודתיים שטרם עברו הליך הנגשה מלא, או שטרם נמצא בעבורם הפתרון המתאים. ואולם, אנו ממשיכים לעשות את מירב המאמצים לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשקי הנגישות שלנו, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש השירותים המוצעים על-ידינו לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים בעלי מוגבלויות. במקרים בהם הנכם נתקלים בבעיה כלשהי בהנגשת אי אילו מהשירותים שלנו, אתם מוזמנים לפנות אלינו בדרכים המפורטות מעלה, על מנת שנוכל לבדוק את הבעיה. אנו מתחייבים לעשות כל מה שניתן לצורך טיפול בבעיה.
  • בעת פנייה בנושא זה, אנא דאגו לציין את הפרטים הבאים:
    • פרטי קשר.
    • מהות התקלה והפעולה שניסיתם לבצע.
    • מיקום התקלה.
    • כל פרט מידע נוסף רלוונטי שעשוי לסייע לנו לפתור את התקלה (כגון: צילום מסך, סרטון וידאו וכדומה).