תקנון_0

תקנון מרכז ההדרכה

אייקון רכיב כותרת

תקנון מרכז ההדרכה

ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת matrix הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה, בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע, ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות.
לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל ומרכזים נוספים באירופה.
כזרוע ההדרכה של matrix (חברת ה-IT הגדולה בישראל), ג'ון ברייס הדרכה מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה ולשותפיה. קבוצת matrix מספקת לפעילות המכללה גב כלכלי חזק ויכולת מתן פתרון שלם מקצה לקצה לארגונים, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.

ג'ון ברייס הדרכה מציעה ללקוחותיה שירותי הדרכה, הטמעה ולימוד מקצה לקצה, החל משלב סקר ומיפוי פערי ידע (צרכי הדרכה) ברמה הארגונית והאישית, בניית פתרון הדרכה "תפור" לארגון ולעובדיו וביצוע ההכשרות הרלוונטיות, ועד לשלב ההטמעה, במסגרתה מושג השינוי ההתנהגותי בפועל של העובד בעת יישום הידע על בסיס הנלמד בקורס. 

פעילות ג'ון ברייס הדרכה מחולקת ל-5 קווי פעילות עיקריים:
•    הדרכת אנשי מקצוע במגוון הטכנולוגיות הקיימות בשוק, תוך הקפדה על מתן מענה הדרכתי לכל מגזרי העובדים, רמת הידע שלהם והדרישות הטכנולוגיות שלהם.
•    הדרכות מנהלים "רכות" (SOFT SKILLS), באמצעות המי"ל, בית ההדרכה לתחומי הניהול, השירות והמכירה בארגונים עתירי ידע וטכנולוגיה.
•    מסלולי הכשרה והסבה לתחום ההי-טק, טכנולוגיית המידע והניהול, ממוקדי פרקטיקה ודרישות שוק, אשר מאפשרים לכל מתעניין ומועמד לבצע הסבת קריירה לתחום המחשוב ומערכות המידע.
•    הדרכה והטמעה של מערכות מידע בארגון – לרבות מערכותERP ,CRM , מערכות ייעודיות ויישומי מייקרוסופט השונים.
•    שירותי פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת.

•    גב כלכלי חזק ואיתן של חברת matrix ויכולת מתן פתרון שלם מקצה לקצה לארגונים, החל מרמת היישום הטכנולוגי ועד לרמת ההדרכה של המקצוע ומשתמשי הקצה. 
•    זוכת המקום הראשון בעולם ההדרכה על פי דירוג STKI לשנת 2016.
•    זוכת המקום הראשון מבין מרכזי ההדרכה ללימודי מחשבים, על פי סקר המבחן של המדינה (בפעם השמינית ברציפות).
•    מרכז הדרכה מוסמך של החברות המובילות בעולם, ביניהן: HP, MICROSOFT, CHECK POINT, CISCO, RED HAT, VMWARE, AMAZON  ועוד.
•    מרכז בחינות בינלאומי, המוסמך על ידי החברות המובילות בשוק.
•    סגל מרצים מובילים, מומחים בהדרכה ובטכנולוגיה, בעלי ניסיון בתעשיית ההי-טק.
•    חומרי לימוד איכותיים, של החברות הבינלאומיות המובילות בתחום.
•    פריסת סניפים ארצית – תל אביב, ירושלים וחיפה.
•    מרכזי הדרכה הכוללים כיתות לימוד מתקדמות, בעלות ציוד חדיש ומשוכלל. 

מרכז ההדרכה
ג'ון ברייס הדרכה מפעילה את מרכז ההדרכה המוביל בישראל בתחום הדרכת מחשוב ומערכות מידע בארגונים, אשר רואה את עצמו כקובע הסטנדרטים בתחום ההדרכה בכלל, ובתחום הדרכת המחשוב ומערכות המידע בפרט.
מרכז ההדרכה שם לפניו כדגל את המטרות הבאות: 
לפתח תכניות לימוד חדשניות, על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המשלבות תיאוריה ומעשה כאחד.
ליצור סביבת לימודים נעימה ואפקטיבית לתלמידים.
לשמר את גישת ההדרכה האישית והבלתי אמצעית, באמצעות כיתות קטנות ויחסים קרובים בין הסגל לבין התלמידים.
 לעודד את החשיבה העצמית והיצירתיות בקרב הסגל והתלמידים.
מרכז ההדרכה מאמין במתן שירותים (We Deliver) איכותיים ומקצועיים, תוך התמקדות בצרכי הלקוח ומענה על צפיותיו ודרישותיו. עקרונות העבודה של מרכז הדרכה מושתתים על שלושת העקרונות הבאים (היוצרים את ראשי התיבות של להט) : 
הלקוח במרכז הפעילות תוך מתן פתרון כולל ומלא של הדרכה איכותית.
הגינות ביחסים עם הלקוחות, העובדים והשותפים.
הדרכה בחזית הטכנולוגיה.

בכדי ליצור את התנאים הסביבתיים המאפשרים השגת מטרות אלו, נוצר צורך להסדיר את יחסי התלמידים מול מרכז ההדרכה, זכויותיהם וחובותיהם באמצעות תקנון זה. 

התקנון כתוב אמנם בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מכוון לגברים ונשים גם יחד.

1.    הגדרת תלמיד
כתלמיד מרכז ההדרכה יחשב מי שקיבל אישור על רישומו לקורס בג'ון ברייס הדרכה והסדיר את שכר הלימוד כנדרש, וטרם סיים את חובות הקורס, לפי אישור החברה.

2.    התנהגות תלמידים
מרכז ההדרכה פועל ליצירת סביבת לימודים נעימה ואפקטיבית. רק בעזרת התלמידים ניתן לקיים סביבה זו. בכדי להשיג מטרה זו, נבקשכם לפעול לפי מספר כללים. 

2.1 עישון
בניין ג'ון ברייס הדרכה הינו בניין ללא עישון. 
אין לעשן בכל מתחם מרכז ההדרכה, פרט לפינת העישון, הממוקמת בקומת הכניסה לבניין.

2.2 לבוש
הנכם מתבקשים לכבד את מרכז ההדרכה – נוכחות תלמידים במתחם מרכז ההדרכה בלבוש הולם בלבד.

2.3 הטרדה מינית
ביום 20 לספטמבר 1998 נכנס לתקפו החוק למניעת הטרדה מינית.
מטרת החוק היא לאסור הטרדה מינית, כדי להגן על כבודו של אדם, על חירותו ועל פרטיותו וכדי לקדם שוויון בין המינים.
בחוק נקבע, כי הטרדה מינית והתנכלות על רקע מיני, הם מעשים אסורים. בנוסף להיותם עילה לתביעה אזרחית מכח החוק, הם גם מעשים פליליים ועילה לתביעה בנזיקין.
החוק חל על כולנו, ואנו דורשים מכל עובד ותלמיד לפעול על פי החוק ועל פי רוחו.
כחלק מהאמצעים ליישום החוק, ג'ון ברייס הדרכה פרסמה תקנון שנוסחו נקבע בחוק והנועד להבהיר את עיקר הוראות החוק ותקנותיו, מינתה אחראית לטיפול בתלונות, נוקטת פעולות הסברה, וממציאה את עותקי החוק ותקנותיו לכל תלמיד המעוניין בכך.
אנו מעמידים לעיונכם תקנון שהינו מחייב על פי החוק.
האחראית בחברת ג'ון ברייס הדרכה היא הילה טל – מנהלת משאבי אנוש. 

2.4 כללי התנהגות בכיתה
בכיתות הלימוד הושקעו משאבים רבים. רק בעזרת התלמידים נוכל לשמר אותן לקורסים הבאים. על כן חלים בכיתות הלימוד הכללים הבאים:

  • אין להכניס שתייה ודברי אוכל לכיתה.
  • יש לכבות מכשירי טלפון ניידים לפני הכניסה לכיתות.
  • אין לשבת על אדני החלונות, על משענות הכיסאות, על השולחנות ועל המזגנים.
  • אין לשים רגליים על הכיסאות והשולחנות.
  • אין לפרק או לשנות כבלי החיבור של המחשבים והציוד ההיקפי.
  • חל איסור חמור להעתקת תוכנות מ/אל מחשבי מרכז ההדרכה; התקנת תוכנות תבוצע באישור מרצה בלבד ובנוכחותו.
  • חל איסור להקליט ו/או להפיץ בכל צורה שהיא את ההרצאות המועברות בכיתה. בכלל זאת חל איסור על להוריד ו/או להקליט ו/או לצלם ו/או ו/או להעתיק בדרך כלשהי את  השיעורים המועברים במתכונת מקוונת. כן, חל איסור לשתף ו/או להפיץ בכל דרך שהיא את השיעורים המועברים בדרך מקוונת או לאפשר גישה אליהם למי שאינם תלמידים בקורס. כל הפרה של סעיף זה ו/או הפרה אחרת של זכויות המכללה על פי חוק זכויות יוצרים, התשס"ח – 2007 תטופל באמצעים משמעתיים וחוקיים העומדים לרשות המכללה. במקרים בהם תלמיד מבקש להקליט את ההרצאה, עקב סיבה אישית מיוחדת יגיש התלמיד פנייה בכתב אל רכזת הקורס, אשר תשקול את בקשתו. ככל שרכזת הקורס תאשר, יהיה באפשרותו של התלמיד להקליט את ההרצאה לשימושו האישי בלבד ובהתאם להוראות המכללה.
  • אין לגעת באמצעי הוראה הנמצאים בכיתת הלימוד.
  • אין להעביר ריהוט, לרבות כסאות מכיתה לכיתה.
  • אנו מבקשים להודיע למזכירות על כל תקלה שהתגלתה בכיתות; במקרה של תקלה במהלך שיעור יש להודיע למרצה.
  • לתשומת לבכם, ברחבי הבניין באזורים הציבוריים ובכיתות הלימוד מותקנות מצלמות אבטחה במעגל סגור, לצרכי אבטחה וביטחון. 
  • מיקום כיתות הלימוד עשוי להשתנות למיקום קרוב באותו אזור ועד למרחק של 3 ק"מ אווירי מהמיקום שנמסר מועד הרישום. ככל ששינוי מיום כיתת הלימוד יוצר לתלמיד בעיה פרטנית, יוכל התלמיד לפנות למכללה על מנת שתסייע במציאת פתרון. 
  • ג'ון ברייס הדרכה אינה מתחייבת להקצות כיתה לתרגול עצמי על בסיס קבוע.

2.5    המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאים הנוגעים לקורס על מנת להתאים את   הלימודים לנסיבות שאינן בשליטתה. לרבות באמצעות שינוי מקום הלימוד, שינוי מועד פתיחת הקורס, החלפת מתכונת הלימוד ללימודים מקוונים (בין באופן מלא ובין באופן חלקי. ככל שמתכונת הלימודים תוחלף למתכונת מקוונת באופן חלקי, מידת החלקיות ואופן יישומה יקבעו על פי שיקולי המכללה), ו/או הקפאת הלימודים בקורס והמשכם לאחר חלוף הנסיבות שדרשו זאת ו/או כל שינוי אחר שיידרש לאור נסיבות שאינן בשליטת המכללה כאמור. בקרות נסיבות כאמור, המכללה תבחר ותיישם כל שינוי שידרש בהתאם למיטב שיקוליה המקצועיים.

2.6 כללי התנהגות בלמידה מקוונת (Live Session). 

בנוסף לאמור בסעיף 2.5 ובכל מקרה, המכללה  שומרת לעצמה את הזכות להעביר עד 20% משעות הלימוד בקורס במסגרת למידה מקוונת כאמור (live session).

בנוסף לנאמר בתקנון זה, טכניקת לימוד מקוונת מחייבת את התלמיד לנהוג על פי הכללים הבאים:

  • ההשתתפות הינה אישית ואינה ניתנת להעברה, כולל הרשאות השתתפות (אשר גם הן לא ניתנות להעברה). על התלמיד לדאוג לציוד הנדרש לצורך שימוש בטכנולוגית הלימוד המקוון.
  • האחריות להתחברות למערכת הלמידה המקוונת,  חלה על התלמיד. ג'ון ברייס הדרכה תנקוט מצידה בכל הצעדים לסייע לתלמיד בתהליך זה, ככל שהוא נתקל בקשיים טכניים בתהליך ההתחברות.
  • שמירה על כללי התנהגות נאותים במהלך השיעור, לרבות שימוש בצ'ט לצורכי למידה.
  • לצורך השתתפות בשעורים ותרגולים מקוונים על התלמיד להצטייד במחשב נייח/נייד. כ"כ על התלמיד להצטייד באוזניות ומיקרופון ובאפשרות חיבור לאינטרנט מהיר.
  • חברת ג'ון ברייס הדרכה אינה אחראית לנזקים ישירים ו/או עקיפים שיגרמו למחשב, כתוצאה מהתקנה ו/או שימוש במערכת הלימוד מרחוק.

2.7 שמירה על רכוש אישי
התלמידים מתבקשים לשמור על רכושם האישי. אין להשאיר תיקים ומסמכים ללא השגחה בתחומי מרכז ההדרכה. ג'ון ברייס הדרכה אינה אחראית לכל נזק שיגרם לרכוש התלמידים. רכושם וחפציהם של התלמידים הינם באחריותם בלבד.
תיק או חפץ עזוב יטופל כחפץ חשוד. הנכם מתבקשים לדווח למזכירות או למחלקת התאום על כל מקרה של גניבה או אובדן רכוש בתחום מרכז ההדרכה.
בסוף יום הלימודים, יש לקחת את חומר הלימוד המחולק ע"י מרכז ההדרכה ולא להשאירו בכיתות. במקרה של אבדן ספר מסיבה זו או אחרת, לא יינתן ספר חלופי, אלא בתשלום נוסף. אנו ממליצים לכתוב שם על הספרים והחוברות המחולקים. 

2.8 שימוש בתוכנות חוקיות
אנו משתמשים בתוכנות חוקיות בלבד. חל איסור חמור על העתקת תוכנה אל או מהמחשבים של מרכז ההדרכה. 

2.9 הקלטת הרצאות
חל איסור להקליט ו/או להפיץ בכל צורה שהיא את ההרצאות המועברות בכיתה. בכלל זאת חל איסור על להוריד ו/או להקליט ו/או לצלם ו/או ו/או להעתיק בדרך כלשהי את השיעורים המועברים במתכונת מקוונת. כן, חל איסור לשתף ו/או להפיץ בכל דרך שהיא את השיעורים המועברים בדרך מקוונת או לאפשר גישה אליהם למי שאינם תלמידים בקורס. כל הפרה של סעיף זה ו/או הפרה אחרת של זכויות המכללה על פי חוק זכויות יוצרים, התשס"ח – 2007 תטופל באמצעים משמעתיים וחוקיים העומדים לרשות המכללה. 

2.10 טיפול בחפצים חשודים
יש לדווח מיידית למזכירות בית הספר או לכל גורם בבית הספר על כל חפץ חשוד. 

2.11 נשק
הכנסת נשק לתחום מרכז ההדרכה מותרת רק עם נשיאת הצגת אישור תקף לנשיאת נשק.
חל איסור מוחלט על נשיאת נשק טעון בתחום מרכז ההדרכה.
בתחומי מרכז ההדרכה יש להצניע את הנשק. 

2.12 אבדות שנמצאו בתחום מרכז ההדרכה
המוצא אבדה בתחום מרכז ההדרכה ואינו מאתר את בעליה, מתבקש למסור אותה למזכירות מרכז ההדרכה. אנו ננסה לאתר את הבעלים.

2.13 הוצאת ציוד
אין להוציא ציוד השייך למרכז ההדרכה מחוץ לתחומי מרכז ההדרכה, אלא באישור בכתב מטעם הנהלת מרכז ההדרכה.

2.14 פעילות מסחרית 
בתחום מרכז ההדרכה אין לחלק או לתלות דפי פרסום על לוחות המודעות, אלא באישור הנהלת המרכז.

3.    ביטול הרשמה לקורס, תנאי קבלה ודרישות קדם 

3.1 ביטול הרשמה לקורס
 בקשה לביטול השתתפותו של תלמיד בקורס תימסר עד 14 ימי עבודה קודם למועד פתיחת הקורס. המכללה ממליצה ומבקשת כי הודעת הביטול תוגש בכתב למנהלת הסניף,  במסירה  ביד או באמצעות דוא"ל. 
סניף ת"א – דנית מירון – danitm@johnbryce.co.il 
סניף ירושלים – אלינור קדוש- elinork@johnbryce.co.il
סניף חיפה- צופית עומר- TsofitO@jbmd.co.il
הודעת הביטול תכלול את שם התלמיד, מספר תעודת הזהות ואת המועד בו חתם התלמיד על הסכם התקשרות זה. 
במידה והתשלום עבור הקורס בוצע בכרטיס אשראי, תהיה המכללה זכאית לקזז מההחזר הכספי עלויות בהן חויבה בגין סליקת כרטיס האשראי בעסקה. 
תנאים אלה מותאמים להוראותיהן של תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א – 2010.

 בכפוף לאמור בסעיף 1, אם הודעת ביטול ההשתתפות בקורס תימסר עד 14 ימי עבודה לפני מועד פתיחת הקורס, יוכל התלמיד לקבל החזר של תשלום שכר הלימוד עבור הקורס, בקיזוז דמי טיפול בסך 5% ממחיר הקורס או בסך 100 ש”ח, לפי הנמוך.
אם בקשת ביטול השתתפות בקורס תימסר בתוך 13 ימי העבודה שלפני מועד פתיחת הקורס ועד 7 ימי עבודה לפני מועד פתיחת הקורס (7-13 ימי עבודה לפני פתיחת הקורס), יוכל התלמיד לקבל החזר תשלום שכר הלימוד  עבור הקורס, בקיזוז 1000 ש”ח.
אם בקשת ביטול השתתפות בקורס תימסר בתוך 6 ימי עבודה לפני מועד פתיחת הקורס ועד 2 ימי עבודה לפני מועד פתיחת הקורס (2-6 ימי עבודה לפני פתיחת הקורס), יוכל התלמיד לקבל החזר תשלום שכר הלימוד עבור הקורס, בקיזוז 2000 ש”ח. 
אם בקשת ביטול השתתפות בקורס תימסר בתוך יום עבודה לפני מועד פתיחת הקורס ועד לפתיחת הקורס, יוכל התלמיד לקבל החזר תשלום שכר הלימוד, בקיזוז 4000 ש”ח. 
מובהר, כי הודעת ביטול השתתפות כאמור, תימסר בתוך תקופת 14 ימי העבודה שלפני תחילת הקורס, בכתב באמצעות דוא"ל למנהלת הסניף. 
אם בקשת ביטול ההשתתפות בקורס תימסר לאחר תחילת הקורס ועד לתום כמות השיעורים הראשונים המהווה 10% מכלל שיעורי הקורס, יוכל התלמיד לקבל החזר כספי של 20% ממחיר הקורס.
אם בקשת ביטול ההשתתפות בקורס תימסר לאחר מועדים אלו, לא תהיה לתלמיד אפשרות לקבל החזר כספי כלשהו. המכללה לא תעניק זיכויים כספיים או אחרים כשביטול נעשה שלא במועדים הנ"ל  (האמור אינו חל במקרים שנקבעו לפי חוק הגנת הצרכן. תשמ"א-1981, כמתואר לעיל).

 למען הסר ספק, מועד פתיחת הקורס הינו היום בו נערך השיעור הראשון ללימודים בקורס, לרבות שיעור הכנה או שיעור מבוא או מפגש היכרות – זאת, אף אם התלמיד לא השתתף  
 בפועל בשיעור זה מסיבות כלשהן (לרבות, כאשר אי השתתפות התלמיד נעשתה בהסכמה  
 או באישור המכללה).

 תלמיד שנרשם לקורס בתוך המועדים המפורטים בסעיף זה יחולו עליו הוראות סעיף זה בכל הנוגע למסירת הודעת ביטול השתתפות וזכאות להחזר כספי. 
 כך לדוגמה, תלמיד שנרשם ביום פתיחת הקורס ומסר הודעת ביטול השתתפות עד לאחר תום כמות השיעורים הראשונים המהווה 10% מכלל שיעורי הקורס, לא יהא זכאי לזיכוי  כספי.       

במידה והועבר התשלום שלא במזומן (תשלום באמצעות כרטיס אשראי או בשיק מאושר ומבוטח ע"י  חברת ERN), יחשב התשלום כבוצע, אך ורק עם פירעונו וגבייתו בפועל על ידי המכללה בקופת החברה או בחשבון הבנק של החברה ללא כל תנאי, סייג או תביעה של צד ג'. 
ביטול הוראת תשלום על ידי המשלם, אין בו כדי לגרוע באופן כלשהו מחובת התשלום של כל סכום אשר תשלומו מגיע למכללה לפי הסכם זה, ולא יינתן לו כל תוקף ביחסים שבין המכללה לבין התלמיד, אלא אם כן נעשו בהסכמת המכללה מראש ובכתב, ובתמורה להחלפת אמצעי התשלום המבוטל באמצעי תשלום חלופי. למען הסר ספק: המכללה אינה מתחייבת ליתן הסכמה בתנאים כלשהם וכל מקרה יבחן לגופו.

 3.2 תנאי קבלה / דרישות קדם:
על מנת ללמד ברמה הגבוהה ביותר במסלולי הכשרה, ומתוך ראיה לרמת המקצועיות הנדרשת בשוק ההיי-טק, מעמידה ג'ון ברייס הדרכה בפני המועמדים מספר דרישות קדם:

  • מבדק התאמה של "אדם-מילא" – בחלק מקורסי ההכשרה, נדרש המועמד לעבור מבדק התאמה של "אדם-מילא", כאשר תוצאותיו נבדקות בהתאם לרמה הנדרשת בקורס. מבחני ההתאמה לקורס מעצם טיבם, מהווים אינדיקציה כללית בלבד באשר להתאמה לקורס ולכישוריי הלימודיים ואין הם מבטיחים את הצלחת המועמד כתלמיד בקורס.
  • יעוץ – בחירת המסלול המתאים למועמד נעשית בשיתוף עם היועץ/ת, אשר בוחן/ת את הנתונים האישיים של המועמד ומייעץ/ת על בסיסם לגבי מסלול ההכשרה המתאים למועמד, בהתאם לנתוניו. ייעוץ זה אינו אקדמי ובלתי פורמאלי, והוא נועד אך ורק לסייע למועמד בבחירת מסלול לימודים בקורסי ג'ון ברייס הדרכה, ולספק למועמד מידע באשר לדרישות הקורס ותכניו.

4.    קבלה לקורס – על תנאי
הרישום לחלק מהקורסים מותנה בעמידה בתנאי קבלה. מרכז ההדרכה עשוי לקבל בתנאים מסוימים מועמדים, אשר נתוני הקבלה שלהם הינם גבוליים. במקרה שכזה, יחתום המועמד על הסכמה על פי הנוסח המופיע בנספח למסמך זה. 

5.    בחינת פטור ממכינה

  • מועמד אשר אינו מעוניין להשתתף בשיעורי המכינה במסלולי ההסבה, מחויב לעבור בחינת פטור ממכינה.
  •  בחינת הפטור מהמכינה תבוצע על ידי כל מועמד פעם אחת בלבד, ואינה ניתנת אפשרות לבחינה חוזרת. 
  • מועמד שלא עבר בהצלחה את בחינת הפטור, יחויב בביצוע המכינה, בתשלום.  

6.    מעבר מקורס לקורס
לא ניתן לעבור מקורס לקורס יותר מפעם אחת. מקרים מיוחדים יידונו בועדת ההוראה העליונה.

6.1 שמיעה חוזרת

  • שמיעה חוזרת של מודול אחד בלבד, תתאפשר בתנאים המפורטים בסעיף זה, ובלבד שהקורס/המודול אליו מתבקשת שמיעה החוזרת קיים במצבת הקורסים הנלמדים בג'ון ברייס הדרכה ו/או לא שונתה מתכונתו (כלומר מתכונתו המקורית בה נלמד לא שונתה). בכל מקרה בו הקורס חדל מלהתקיים ו/או מתכונתו שונתה לא יהיה התלמיד זכאי לשמיעה חוזרת. 
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תלמידי קורסי הכשרות יוכלו לבצע שמיעה חוזרת של מודול מן הקורס בתנאים שיפורטו להלן:

1)    תלמיד המבקש לבצע שמיעה חוזרת, יבקש אישור בכתב מהנהלת ג'ון ברייס הדרכה ומרכז הקורס. 
2)    שמיעה חוזרת תתאפשר כל עוד הקורס/המודול אליו מבקש התלמיד להירשם קיים בסל המוצרים של ג'ון ברייס הדרכה.
3)    כאמור, תתאפשר שמיעה חוזרת של מודול אחד בלבד.
4)    שמיעה חוזרת תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד.
5)    השמיעה החוזרת תתאפשר עד חצי שנה מסיום הקורס המקורי, אליו היה התלמיד רשום.
6)    ג'ון ברייס הדרכה אינה מתחייבת, כי השמיעה החוזרת תתבצע במיקום ובשעות בהן התקיים הקורס המקורי.
7)    ג'ון ברייס הדרכה לא תעניק ערכת לימודים נוספת לתלמיד, אשר מבצע שמיעה חוזרת.  

7.    רכזי הקורסים
מרכז ההדרכה ממנה לכל קורס רכז קורס. 
רכז הקורס הינו איש הקשר של התלמידים מול מרכז ההדרכה.
בין תפקידי רכז הקורס לנהל באופן שוטף את הקורס, לדאוג לרווחת התלמידים, לטפל בנושאים לימודיים ועוד. 
בשיחת הפתיחה, יציג רכז הקורס את עצמו וכיצד ניתן ליצור עמו קשר. לכל רכזי הקורסים טלפונים עם משיבונים (מספרי הטלפון יפורסמו בשיחת הפתיחה). במידה והגעתם למענה הקולי, הנכם מתבקשים להשאיר הודעה קצרה וברורה, את שמכם, מספר הקורס בו הנכם משתתפים וכן מספר טלפון, שבו ניתן להשיגכם, ורכז הקורס יחזור אליכם. 

8.    הגשת ולת"ם
בית הספר מסייע לתלמידיו בכתיבת בקשות לדחיית/קיצור שירות מילואים (ולת"מ). תלמיד המעוניין בסיוע בכתיבת ולת"מ, מוזמן לפנות לרכזי הקורסים.

9.    חובות לימודיות
תקנון זה הינו תקנון כללי של מרכז ההדרכה. בחלק מהמגמות או הקורסים, חלות הוראות מפורשות הגוברות על האמור בחלק זה. הוראות מפורטות יחולקו ע"י מנהלי התחומים/רכזי הקורס.

9.1 נוכחות בשיעורים 

  • על התלמידים חלה חובת נוכחות של 80% מכל השיעורים ומכל הרצאה, אשר תקבע במסגרת הקורס. מבלי לגרוע מהאמור, תלמיד שייעדר מקורס למעלה מ-5 מפגשים רצופים, ולא יעדכן על כך מראש (כלומר, טרם ההיעדרות השישית במספר) את רכז הקורס ויקבל את אישורו הכתוב, מקומו בהמשך הקורס לא יובטח. 
  • מובהר, כי "נוכחות בשיעור" משמעה נוכחות בכל השיעור במלואו, ולא הגעה לחלק מהשיעור.
  • על התלמיד להגיע לשיעור בזמן. במידה והתלמיד מאחר מעל ל 15 דקות יכול המדריך לאסור על כניסתו לכיתה כדי לא להפריע למהלך התקין של השיעור.
  • רישום הנוכחות ביומן הכיתה הוא המסמך הקובע, בכל שאלה בנושא השתתפות התלמיד בשיעור.
  • בקורסים המוכרים לגמול השתלמות, רישום הנוכחות והזכאות לתעודה יהיו בהתאם לנהלי משרד החינוך בעניין גמול השתלמות.
  • תלמיד אשר נעדר משיעור, מוטלת עליו החובה להתעדכן לגבי הודעות ושינויי מערכת שהועברו בשיעור וכן לגבי חומר עזר אשר חולק בשיעור.
  • תלמיד אשר נעדר משיעור, מוטלת עליו החובה להשלמת החומר הנלמד באותו שיעור, באופן עצמאי.
  • במקרה חירום, ניתן להשאיר הודעה במזכירות מרכז ההדרכה.
  • למרכז ההדרכה הזכות והסמכות הבלעדית להגדיר חופשות במערכת השעות. 

9.2 מבחנים, תרגילים ופרויקטים
אנו בג'ון ברייס הדרכה מאמינים, כי הבנה אקטיבית, דהיינו יכולת יישום עצמאית, מושגת רק באמצעות עשיית תרגילים רבים, מעבר מבחנים וביצוע פרויקטים. זוהי תפישת עולמנו. אנו מתחייבים לבדוק כל תרגיל ומבחן תוך שבועיים ממועד ההגשה. פרויקטים ייבדקו תוך חודש ממועד ההגשה.

9.2.1 ציונים 

  • ציון מעבר – ציון מעבר מבחן/פרויקט/תרגיל הינו 65 ומעלה. בסמכותו של מנהל תחום לאשר ציון מעבר אחר.
  • חלה על התלמידים חובת מעבר כל המבחנים והפרויקטים בציון עובר ומעלה. כישלון במבחן/פרויקט יירשם בגיליון הציונים של התלמיד (כל עוד לא עבר בהצלחה את אותה מטלה), וימנע קבלת תעודת סיום.
  • יש להשלים את כל החובות בקורס (עבודות, מבחנים וכד') עד למועד שהוגדר ע"י רכז הקורס ולא יאוחר מ-6 חודשים מיום סיום הקורס. תלמיד אשר לא ישלים את חובותיו בפרק זמן זה, לא יהיה זכאי לקבל תעודת סיום. למען הסר ספק , מבחנים או עבודות שהוגשו 6 חודשים אחרי סיום הקורס לא יבדקו.
  • לרשות התלמיד תעמוד הזכות לערוך מבחן חוזר במועד מיוחד. ניתן להבחן בבחינה חוזרת פעם אחת בלבד, קרי – לכל מבחן יתקיים מועד א ומועד ב. לא יינתנו מועדים נוספים.
  • חל איסור חמור לקחת ו/או לצלם ו/או להעתיק את שאלון הבחינה או חלקים ממנו. השאלון המלא יימסר לבוחן בצרוף דף התשובות.
  • לרשות התלמיד תעמוד הזכות לצפות בתוצאות המבחן. הצפייה תתבצע במשרדי המכללה בלבד..  

על אף ההוראות דלעיל, בסמכות ועדת ההוראה התחומית לקבל את ההחלטות הבאות:
1.    לאפשר לתלמיד להמשיך את לימודיו ללא שינוי.
2.    לחייב את התלמיד לחזור על הקורס ולהבחן במקצוע שנית.
3.    להעביר את התלמיד לקורס שנפתח במועד מאוחר יותר.
4.    להרחיק את התלמיד מהקורס ולזכותו בקורס אחר לפי יתרת השעות שטרם קיבל ובתנאי שיש באותו קורס מקום פנוי.
5.    להסדיר את המשך לימודיו של התלמיד לפי ראות עיני הועדה. 

9.2.2 השמה
ג'ון ברייס הדרכה מסייעת לתלמידיה בניסיון למציאת עבודה, באמצעות מח' השמת בוגרים. 
מובהר, כי ג'ון ברייס הדרכה אינה מתחייבת כלפי התלמיד כי תמצא לו עבודה, אלא רק כי תסייע, במידת האפשר. 

9.2.3 חובת הגשת עבודות
חלה על התלמיד חובת הגשת מטלות בזמן שנקבע ע"י המרצה ו/או רכז/ת הקורס. 
הנחיות לגבי אופן הגשת המטלה, ימסרו ע"י רכזת הקורס. תלמיד המבקש לקבל דחייה במועד הגשת מטלה, נדרש לקבל אישור מראש ובכתב של רכז/ת הקורס. 
(באחריות התלמיד לשמור העתק/גיבוי של העבודה שהוגשה).

9.2.4 חובת השתתפות במבחנים

  • ג'ון ברייס הדרכה תקיים שני מועדים בלבד לכל בחינה. ניתן להבחן בבחינה חוזרת פעם אחת בלבד , קרי – לכל מבחן יתקיים מועד א ומועד ב. לא יינתנו מועדים נוספים.
  • חלה על התלמיד חובת השתתפות בכל המבחנים שיערכו במסגרת הקורס. היעדרות לא מוצדקת ממבחן תגרור ציון "נעדר ללא רשות" (להלן: "נל"ר", שמשמעו – ציון אפס).
  • תלמיד המתכנן להעדר ממבחן, יודיע שבוע מראש למרכז הקורס.
  • תלמיד אשר נעדר ממועד הבחינה עקב שירות מילואים פעיל, יגיש למרכז הקורס בקשה בכתב להיבחן במועד מיוחד, ויצרף לבקשתו אישור מילואים (טופס 3010). ללא הגשת אישור לא יינתן מועד לבחינה.
  • תלמיד אשר נעדר מפאת מחלה או חופשת לידה, יגיש למרכז הקורס בקשה בכתב להיבחן במועד מיוחד, ויצרף לבקשת המועד המיוחד אישור מחלה. ללא הגשת האישור לא יינתן מועד לבחינה.
  • לצורך תאום מועד לבחינה מיוחדת, יפנה התלמיד לרכז/ת הקורס.
  • תלמיד אשר בחר שלא לגשת לאחד משני המועדים הקבועים לבחינה, שלא בשל הסיבות לעיל, לא יהיה זכאי בשום אופן למועד מיוחד.

9.2.5 שיפור ציון חיובי
לתלמיד עומדת הזכות להגיש בקשה למועד מבחן מיוחד, לשם שיפור ציון. יש לקחת בחשבון כי הציון האחרון הוא שירשם בגיליון הציונים (גם במקרה בו יהיה נמוך יותר). 
בכל מקרה, לא תינתן לחניך האפשרות לגשת למועד מבחן מיוחד לצורך שיפור ציון ביותר מאשר 2 קורסים.

9.2.6 ערעורים
לתלמיד עומדת הזכות לערער על ציון בחינה. על התלמיד למלא טופס ערעור, לא יאוחר מתום 14 ימים ממועד פרסום הציון, ולהעבירו לרכז הקורס. ערעור שיוגש במועד מאוחר יותר, לא יזכה לכל מענה. 
יש לקחת בחשבון, כי במסגרת תשובה על ערעור, קיימת אפשרות להורדת ציון. במבחן בו ניתן פקטור, לא יחושב הפקטור במסגרת הציון שיינתן בערעור. הציון האחרון (לאחר החלטה בעניין הערעור) הוא זה שירשם בגיליון הציונים.
מבחנים ועבודות יישמרו עד חודש מיום פרסום הציונים, לצורך הגשת ערעור. לאחר מועד זה, מרכז ההדרכה לא מתחייב לשמור עבודות.

9.2.7 שיטת לימוד
ג'ון ברייס הדרכה מאמינה בצורת לימוד של זוגות עבודה. בהתאם לכך, הקורסים נלמדים בציוות של שני תלמידים על עמדת מחשב אחת.

9.2.8 עדכונים

  • חובת עדכון פרטים אישיים חלה על התלמיד. על התלמיד לעדכן את רכזי/ות הקורס בכל שינוי בכתובתו, מספר הטלפון שלו, כתובת הדוא"ל שלו וכד'.
  • עדכונים והודעות שיישלחו אל התלמיד בדואר, בדוא"ל, ב- SMS או בהודעה קולית בטלפון, לפי הפרטים שמסר התלמיד, יחשבו כאילו נמסרו לו אישית.

10. תוכנית לימודים

  •  בתחילת כל קורס תועלה לאתר הקורס, מערכת שעות לכל הקורס. מערכת זו אינה סופית וכפופה לשינויים על פי שיקול דעת מקצועי של מרכז ההדרכה. 
  • ג'ון ברייס הדרכה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, עפ"י שיקולים מקצועיים ובהודעה מוקדמת בת 5 ימים, את תכנית הקורס, הנושאים הנלמדים והיקף השעות בכל נושא.
  • ג'ון ברייס הדרכה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, עפ"י שיקולים מקצועיים ו/או אילוצים בלתי צפויים, את שיבוצי המרצים ומועדי המפגשים, לרבות הארכת הקורס ודחיית מועד סיומו.
  • המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאים הנוגעים לקורס על מנת להתאים את   הלימודים לנסיבות שאינן בשליטתה. לרבות באמצעות שינוי מקום הלימוד, שינוי מועד פתיחת הקורס, החלפת מתכונת הלימוד ללימודים מקוונים (באופן מלא ובין באופן חלקי. ככל שמתכונת הלימודים תוחלף למתכונת מקוונת באופן חלקי, מידת החלקיות ואופן יישומה יקבעו על פי שיקולי המכללה), ו/או הקפאת הלימודים בקורס והמשכם לאחר חלוף הנסיבות שדרשו זאת ו/או כל שינוי אחר שיידרש לאור נסיבות שאינן בשליטת המכללה כאמור. בקרות נסיבות כאמור, המכללה תבחר ותיישם כל שינוי שידרש בהתאם למיטב שיקוליה המקצועיים.  השתתפות בשיעורים בכיתות המכללה, ככל שיתקיימו בהתאם לאמור לעיל, מותנית בעמידה בתנאי התו הירוק ובהצגת תעודה מתאימה בתוקף. 
  •  השלמת שעות ותרגולים – במידה ויקבעו שיעורים נוספים, מעבר לתוכנית הלימודים הרגילה, אין התחייבות כי אלה ייקבעו בימי הלימוד הרגילים של הכיתה. 

11.  טוהר מידות
הלימודים במרכז ההדרכה, כמו גם העבודה במגזר ההיי-טק והמחשוב, מחייבים מידה רבה של אמון הדדי בין התלמידים לבין סגל מרכז ההדרכה. 
אנו מייחסים חשיבות רבה לטוהר המידות וליושר האישי של התלמידים.
כל עבודה, תרגיל, מבחן או פרויקט יתבצעו ע"י חניך אחד בלבד, אלא אם נאמר במפורש אחרת. 
אנו רואים בחומרה רבה העתקת ו/או ניסיון העתקת תרגילים, עבודות, פרויקטים ומבחנים, ואלה יהוו עבירות משמעת, ויטופלו בהתאם.

12.  משמעת 
 12.1 עבירות משמעת

 עבירת משמעת הנה אחת מהעבירות המנויות להלן, שבוצעה ע"י תלמיד:
1)    אי ציות להוראות של הנהלת מרכז ההדרכה, מדריכיו ו/או עובדיו, שניתנו על ידם במסגרת מילוי תפקידם.
2)    מסירת ידיעה כוזבת ביודעין למרכז ההדרכה, מדריכיו או עובדיו, או הסתרת מידע ביודעין, או ביצוע מעשה תרמית, לשם קבלת זכויות במרכז ההדרכה, או בקשר ללימודים במרכז ההדרכה.
3)    הונאה במבחן, עבודת בית, תרגיל, פרויקט או עבודה אחרת המוטלת על התלמיד בקשר עם לימודיו.
4)    הפרה של הוראות המתייחסות למבחן, עבודת בית, תרגיל, פרויקט או עבודה אחרת, המוטלת על התלמיד בקשר עם לימודיו, לרבות הפרת הוראות בדבר התנהגות במהלך בחינה בכתב או בע"פ.
5)   

  • הפרעה להוראה, או הפרעה לכל פעילות אחרת, המתקיימת במרכז ההדרכה מטעם מרכז ההדרכה.
  • פגיעה במכוון או ברשלנות ברכוש מרכז ההדרכה, או ברכוש אחר, המשמש לצרכיו.
  • התנהגות שיש בה משום פגיעה בכבודם, בגופם או ברכושם של מנהלי, מרצי, עובדי ותלמידי מרכז ההדרכה, אם נעשתה עקב או בקשר למעמדם כמנהלים, מרצים ועובדים או תלמידים או אם נעשתה בתחומי מרכז ההדרכה.
  • התנהגות פרועה, רעשנית או אלימה; כל אלה, בין שנעשו בתחומי מרכז ההדרכה ובין בסמוך לו, בין שנעשו כלפי מרכז ההדרכה, עובדיו, מרציו ותלמידיו ובין כלפי צדדים שלישיים; אלימות של בני משפחה כלפי עובדיו, מרציו ותלמידיו של מרכז ההדרכה; סחיטה; השחתת רכוש; השגת גבול של זרים והיותם איום כלפי עובדיו, מרציו ותלמידיו של מרכז ההדרכה; הצתה; גנבת ציוד ופריצה לכיתות ו/או משרדים; אלימות מילולית לרבות אך לא רק: השפלה, העלבה, איומים, הסתה או קריאה לפגיעה מכל סוג לרבות באמצעות המדיה החברתית וכיו"ב.
  • התנהגות שאינה הולמת את כבוד מרכז ההדרכה או מעמד של תלמיד, בין אם נעשתה בתחומי מרכז ההדרכה או מחוצה לו, ובין אם נעשתה עקב או בקשר למעמד של תלמיד או לפעילות במרכז ההדרכה, הן במישרין והן בעקיפין.
  • שימוש בלתי חוקי בהרשאות ללמידה מקוונת.
  • התנהגות שאינה הולמת במהלך השיעור.
  • הפרה של הוראות תקנון זה.

 

12.2 טיפול בעבירות משמעת

עבירות משמעת יטופלו במסגרת דיוני ועדות ההוראה, המשמשות כוועדות המשמעת של מרכז ההדרכה. במרכז ההדרכה מכהנות שתי ועדות הוראה, כדלקמן:

  • ועדת הוראה תחומית (בכהונת ראש התחום המקצועי, רכז הקורס הספציפי וכן מדריך הקורס).
  • ועדת הוראה עליונה (בכהונת מנכ"ל מרכז ההדרכה, ראשי התחומים המקצועיים (לפי העניין) ורכזי (הקורסים).

ועדות ההוראה משמשות כאמור כוועדות משמעת לטיפול בעבירות משמעת.

תלמיד שנחשד בעבירת משמעת יובא בפני ועדת ההוראה התחומית לשם קבלת החלטה בעניינו.

הועדה רשאית לקבל את ההחלטות כדלקמן:

  • לזכות את התלמיד.
  • לחייב את התלמיד, ולהטיל עליו את העונשים הבאים:
    • נזיפה.
    • פסילת בחינה בה נבחן התלמיד.
    • פסילת פרויקט או עבודה אחרת המוטלת על התלמיד בקשר עם לימודיו.
    • עיכוב מתן תעודה, או מתן אישור המעיד על לימודי התלמיד, למשך תקופה שתיקבע.
    • הרחקה מחלק ממסלול לימודים לתקופה שתיקבע.
    • הרחקה ממרכז ההדרכה לתקופה שתיקבע, ללא זיכוי כספי.
    • הרחקה ממרכז ההדרכה לצמיתות, ללא זיכוי כספי.
    • ביטול זכויות או הישגים בלימודים שנרכשו כתוצאה ממרמה לרבות שלילת הזכות לקבל תעודה או אישור המעידים על לימודים אלה.
    • הודעה למשטרה.
    • חיוב התלמיד בתשלום ו/או תיקון הנזק שנגרם.
    • ו/או כל פעולה אחרת שתמצא הוועדה לנכון לנקוט, לשיקול דעתה הבלעדי.

לתלמיד תינתן הזכות לערער בפני ועדת ההוראה העליונה. ההחלטה המתקבלת בוועדת ההוראה העליונה הנה סופית.

  1. מדיניות פרטיות

ג'ון ברייס הדרכה מכבדת את פרטיות המועמדים והתלמידים (להלן ביחד: "התלמיד/ים"), ותנהג במידע, כהגדרתו להלן, בהתאם להוראות הדין, ובכלל זה בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות").

13.1 איזה מידע ג'ון ברייס הדרכה אוספת?

  • במסגרת התקשרות התלמידים, אוספת ג'ון ברייס הדרכה, מידע שונים, כגון: שם מלא, תאריך לידה, תאריך עליה (ככל שרלוונטי), מצב משפחתי, מין, מספר טלפון, כתובת דוא"ל, החברה בה עובד התלמיד, תפקידו בחברה, קורס התעניינות, מקום מגורים תארים אקדמיים ומידע בדבר השכלת התלמיד ("המידע").
  • מובהר, כי לא חלה על התלמיד כל חובה חוקית למסור את המידע, אולם אי מסירתו תמנע את היכולת לספק לו שירותים מסוימים.

13.2 מה ג'ון ברייס הדרכה יכולה לעשות עם המידע?

  •  המידע שייאסף במסגרת התקשרות התלמיד עם ג'ון ברייס הדרכה, יישמר במאגר מידע, וישמש אך ורק למטרות הנזכרות במסמך זה או בהתאם לדין. 
  • ג'ון ברייס הדרכה תשתמש במידע שנאסף לצורך אספקת השירותים ושיפורם, יצירת קשר, זיהוי התלמיד כלקוח, פילוח מידע סטטיסטי, מחקרים וסקרי שוק, צרכים שיווקיים והתאמת הצעות שיווקיות, משלוח הצעות עבודה והשמה בקבוצת מטריקס או אצל לקוחותיה, בקרה, אבטחת מידע, אכיפת זכויותיה, קיום חובות חוקיות, ולכל המטרות האחרות המפורטות בתקנון זה. 

13.3  למי ג'ון ברייס הדרכה עשויה להעביר מידע אודות התלמידים?

  • ג'ון ברייס הדרכה משתמשת במהלך מתן השירותים לתלמידיה, בספקים שונים, הפועלים מטעמה. במקרה כזה, הספקים יוכלו להשתמש במידע רק לאותן מטרות שג'ון ברייס הדרכה יכולה להשתמש . 
  • ג'ון ברייס הדרכה תשתף את המידע עם חברות נוספות בקבוצת מטריקס, אשר תהיינה רשאיות להשתמש במידע, בהתאם למטרות הכלולות בתקנון זה.
  •  ג'ון ברייס הדרכה תעביר מידע לצדדים שלישיים כאשר הדבר נדרש או מותר בהתאם לדין (למשל על פי צו בית משפט). כמו כן, יתכן שג'ון ברייס הדרכה תעביר המידע לצדדים שלישיים במקרה של מכירת עסקיה (כולם או חלקם).
  • ג'ון ברייס הדרכה יכולה לעבד, בעצמה או באמצעות קבלני משנה שלה, את המידע שנאסף במערכותיה ולשלבו עם מידע שמגיע ממקורות אחרים.

13.4  אמצעי קשר, פרסומות ודיוור ישיר

  • אלא אם סירב לכך התלמיד, ג'ון ברייס הדרכה ו/או מי מטעמה ישתמשו במידע אודות התלמיד על מנת לשלוח לו דיוורים בנושאים הקשורים בשירותים שמציעה כולל דיוור ישיר (דיוור מותאם אישית בהתאם למאפיינים אישיים של כל תלמיד), ובכפוף לקבלת הסכמת התלמיד – דבר פרסומת בקשר לשירותים ומוצרים אחרים. לתלמיד תעמוד האפשרות להפסיק את הודעות הדיוור והפרסומות בכל עת, ע"י ביצוע פעולת הסרה מרשימת הדיוור בדרכים המצוינות בהודעה.
  • שליחת הפרסומות והדיוורים עשויה להתבצע באמצעות החשבונית, SMS, דואר אלקטרוני, טלפון נייח וטלפון נייד (כולל בהודעות מוקלטות), פקס, רשתות חברתיות ואמצעים נוספים. 

13.5 אבטחת מידע והצפנה

  • ג'ון ברייס הדרכה נוקטת אמצעי אבטחה מתאימים למידע שברשותה, בהתאם להוראות הדין ולהנחיות הרשויות, לרבות הצפנה והגנות אחרות, תוך אימוץ כללים מחמירים להגנת הפרטיות במידע וסודיותו, למניעת טעויות בשימוש במידע וכנגד חדירה בלתי מורשית אל המידע. ג'ון ברייס הדרכה משתמשת בכלים אדמיניסטרטיביים, פיסיים וטכניים המשמשים כמכלול להגנה על המידע המאוחסן באתר ובוחנת באופן תקופתי את עמידותה של המערכת. 
  • למרות האמור, קיים סיכון של חדירה למאגרי הנתונים. ג'ון ברייס הדרכה לא תהא אחראית לנזק שנגרם בעקבות חדירה בלתי מורשית כאמור והעברת מידע לצד ג' עקב חדירה כאמור, כל עוד נקטה ג'ון ברייס באמצעי אבטחה סבירים.
  • בפניית התלמיד לג'ון ברייס הדרכה ייתכן שיתבקש לספק לה נתונים שיאפשרו לה לזהותו, כגון מספר תעודת זהות ומידע הנוגע לאמצעי התשלום שמסר לצורך תשלום חשבונותיו. 

13.6 עיבוד מידע מתקדם לצרכי מחקר וסטטיסטיקה

  •  כלי ניתוח מידע מודרניים (“big data”) מאפשרים להשתמש בנתונים, שנאספים על ידי ג'ון ברייס הדרכה, בכדי לקבל החלטות מושכלות יותר בתחומים שונים, על בסיס מידע סטטיסטי ואגרגטיבי, שלא מזהה אדם מסוים, אלא מתייחס לקבוצות בגדלים שונים (בדרך כלל, לפחות 25 אנשים). 
  • מידע שג'ון ברייס הדרכה תספק מעיבודי מידע אלה לצדדים שלישיים לשימושם, יועבר באופן סטטיסטי ואגרגטיבי (מצרפי), בכדי למנוע באופן סביר זיהוי של אדם מסויים. 
  • אם למרות אמצעי הגנה אלה, התלמיד מעדיף כי ג'ון ברייס הדרכה לא תשתמש במידע אודותיו למטרות של צדדים שלישיים, על התלמיד להודיע לה על כך באמצעות פנייה לשירות הלקוחות. 

13.7 זכות עיון במידע ובקשות תיקון ומחיקה

  • כל אדם רשאי לעיין במידע (כהגדרתו בסעיף 7 לחוק הגנת הפרטיות) שג'ון ברייס הדרכה מחזיקה אודותיו. אם מידע זה איננו נכון, בפניו האפשרות לבקש את תיקונו או מחיקתו. כמו-כן, באפשרותו לבקש להימחק מרשימות הדיוור הישיר ושימושים מסוימים אחרים.
  • בקשות כאמור ניתן לשלוח באמצעות מייל לכתובת infomail@johnbryce.co.il או בטלפון 03-7100777

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...