מכללת ג'ון ברייס הדרכה היא בית הספר הטוב והמקצועי ביותר ללימודי מחשבים בפעם השישית ברציפות!

בסקר, שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה ומכון המחקר פאנלס עבור "המבחן של המדינה", 58% מבעלי הדעה בחרו בג'ון ברייס הדרכה במקום הראשון כבית הספר הטוב והמקצועי ביותר, וזאת בפער סטטיסטי ניכר מול שאר בתי הספר ללימודי מחשבים שנבדקו.

ג'ון ברייס הדרכה הינה מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיות המידע. מידי שנה ג'ון ברייס הדרכה מכשירה אלפי בוגרים במגוון רחב של קורסים ומסלולי הכשרה מקצועית בתחומי ה- IT, הייטק, הנדסה, פיתוח תוכנה וחומרה, תקשורת, אבטחת מידע, רשתות, Unix, Linux, אינטרנט, גרפיקה, שיווק באינטרנט ועוד.

לדברי מוטי חדד , מנהל ג'ון ברייס הדרכה, "תוצאות הסקר הן עוד הוכחה למחויבות הרבה שלנו כלפי התלמידים ולדגש שאנו שמים על איכות הקורסים שאנו מעבירים, על התאמתם לשוק העבודה, על סגל המרצים ועל תשתית ההדרכה הכוללת את מעבדות המחשבים וחומרי הלימוד".

חדד מוסיף כי "בוגרי הקורסים שלנו, שמשתלבים בהצלחה בשוק העבודה במגוון רחב של תפקידים וחברות הם השגרירים הטובים ביותר של ההצלחה שלנו, וגם השנה ובשנים הבאות נמשיך להשקיע את מירב המשאבים כדי להוביל בתחום ולאפשר לבוגרינו למצוא את הדרך המהירה ביותר להשתלבות בשוק העבודה במקצועות מרתקים ומשתלמים בחזית ההייטק והטכנולוגיה".

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...