תקדם ותתקדם – קורס קידום אתרים

קידום בגוגל נחלק לשניים: קידום ממומן, שאלה הן המודעות בתשלום המופיעות למעלה ובשטחי הפרסום בצד (שטח הצד יבוטל במהלך המחצית הראשונה של 2016) במנוע החיפוש וקידום אורגני, שהינו קידום טבעי – כלומר, תוצאות חיפוש שעולות במילים וביטויי חיפוש לפי תחשיב של ציון איכות, כמות לינקים, טיב האתר או הבלוג ועוד פרמטרים שמקדמים את האתר בחיפוש "הטבעי" על פי הפרמטרים המשתנים של גוגל.

אם בעבר נהגו לשפוך כספים רבים על קידום ממומן בגוגל, הרי שכיום התחרות עזה, מילות החיפוש עולות כסף רב וגולשים רבים "מסננים" מראש את המודעות הממומנות ומחפשים תוצאות בקידום האורגני מתוך מחשבה ששם יקבלו מענה מדויק וממוקד יותר לחיפושיהם.

חברות מכל הסוגים שפועלות בזירה של גוגל מבינות שקידום ממומן אולי נותן השפעה לטווח הקרוב, אבל קידום אורגני ומיקומים בדירוגים גבוהים במנוע החיפוש מניבים יוקרה וגם תוצאות איכותיות וארוכות טווח.
מדובר בהשקעה כדאית ובכלי השיווק האפקטיבי הנכון. לפניכם מספר דברים חשובים על קידום אורגני לעסקים, תרומתו וכיצד מתבצעת עבודתו של איש SEO במישור האורגני.

עבודת קידום אתרים לעולם לא נגמרת

קידום אורגני הוא חלק בלתי נפרד מפעילות של שיווק באינטרנט. כדי לקדם אתר מבחינה אורגנית יש להשקיע לפני הכל באפיון ובבניית אתרים ולבנות ולעצב אתר ידידותי לגולש ולגוגל. כלומר אתר, שכבר בשלב ה-HTML מתוכנת כך שהגלישה בו תהיה זורמת, שהקטגוריות בו יהיו מובנות, שהמעבר בין הדפים יהיה חלק, שהדפים ייטענו מהר. אתר איכותי המכיל תכנים בעלי ערך מוסף וחוויית משתמש נעימה כמו גם גרסה של האתר רספונסיבית מותאמת למובייל, יקבל מראש ציון איכות גבוה יותר ותהיה לו נקודת זינוק טובה יותר.

עבודתם של מקדמי אתרים באמצעות קידום אורגני היא עבודה שוטפת ומאתגרת: הבסיס אומנם חיוני להצלחה במשך, אבל כל הזמן יש צורך לעשות תהליכי אופטימיזציה כך שהאתר תמיד יהיה מקודם וברגע שהוא מתקדם בדירוגים – לא יאבד מדירוגו הגבוה. בנוסף, גוגל משנים בתדירות גבוהה את האלגוריתמים של מנוע החיפוש האורגני ולכן יש צורך להתעדכן בשינויים ולהתאים את פעילות הקידום לשינויים.

בין הפעולות הנדרשות לקידום אורגני אפקטיבי ניתן למנות שימוש נכון במילות מפתח בצפיפות נכונה, קישורים פנימיים תקינים, קישורים חיצוניים מאתרים חשובים ואיכותיים ש"מצביעים" על האתר, לוודא שאין תכנים משוכפלים. בדיקה מקיפה הן מבנית והן תוכנית כדי להבטיח שהאתר יאונדקס בצורה טובה במנוע החיפוש של גוגל ועוד יבטיחו את קידומו הבסיסי.

כאמור, כדי לשמר את הקידום יש כל עת לשמור על עדכניות של האתר ועל הדינאמיות שלו, לבדוק שהוא עולה בתוצאות החיפוש הנכונות לפי מה שהגולש חיפש וקיבל את מבוקשו, לבצע חילופי תכנים או לינקים, ליצור תנועה לאתר ממקורות שונים כמו פלטפורמות של מדיה חברתית ועוד.

למרבה השמחה, קיימים כיום מגוון כלים ותוכנות העומדים לרשותו של מקדמי אתרים שמסייעים להם לבדוק את האתר ולשפר את ביצועיו בתהליכים של קידום אתרים אורגני.
היות והתחרות גוברת מיום ליום, יש יותר אתרים "חזקים" שנאבקים על מילות חיפוש פופולאריות וכל אחד רוצה לככב במקום הראשון או לפחות בעמוד הראשון, חברות רבות מעסיקות אנשי SEO על בסיס קבוע בין אם כספקים ובין אם כעובדים קבועים היושבים בתוך החברה ואחראים לתקינות התגיות, התכנים, הטמעה באתרים וקידומם השוטף במנוע החיפוש של גוגל. מדובר באחד מהתחומים הנחשקים בתעשיית האינטרנט בהם נהנים גם משכר אקטיבי וגם מעבודה מאתגרת ומעניינת לאורך זמן.

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...