track

דיגיטל אל תישארו מאחור

מדוע כדאי ללמוד?

עולם הדיגיטל לא מפסיק להפתיע ולחדש באפליקציות ופלטפורמות מתקדמות. היום יש חלוקה ברורה בין מנהל שיווק מסורתי למנהל שיווק דיגיטאלי digital manager אשר אחראי לניהול כלל הנכסים הדיגיטליים של החברה ובידו השפעה רבה על המיתוג, המכירות והרווחיות של הארגון.  אנשי דיגיטל נהנים מתפקיד דינאמי ומאתגר המקיף מגוון רב של תחומים וערוצי תקשורת החל משיווק במובייל דרך קידום אתר ועד ניהול מסדי נתונים ואנליזות החיוניות לבניית האסטרטגיה הדיגיטלית ומחברים בפעילותם בין ה- OFF LINE ל- ON LINE.

הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מעבודתם של אנשי הדיגיטל ולכן לומדים בין השאר כיצד לתרגם את הרעיונות לדרכים אפקטיביות, להכיר את האלגוריתם של גוגל וכיצד הוא מדרג אתרים, איך לשפר את המבנה והתוכן באתר כדי שהוא יגיע רחוק יותר בדירוג, כיצד לנהל קמפיין מנצח בגוגל ופייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, איך לטרגט קהלי יעד, לעבוד נכון עם מערכת דיוורים, לנהל שיתופי פעולה אסטרטגיים ברשת, לייצר תוכן שעושה הבדל משמעותי ועוד.

הזדמנויות תעסוקה: 

הביקוש לעובדים בתחום הדיגיטל גבוה מאוד והמועמדים הפוטנציאליים יגלו שהקריירה בדיגיטל מציעה יתרונות רבים, ביניהם: עבודה בשעות גמישות ואפילו עבודה מהבית, שכר גבוה מאוד, אתגרים ויצירתיות בלי הפסקה, עבודה שמתאימה הן לשכירים בחברות והן לעצמאיים שמעוניינים לנהל פעילות שיווקית באינטרנט עבור לקוחות פרטיים.

ניתן לבחור בין מגוון מקצועות בתוך הזירה הדיגיטלית: שיווק דיגיטלי וקידום אתרים אורגני (SEO), קידום אתרים ממומן PPC, מנהל תוכן, מנהל רשתות חברתיות, אנליסט שמנתח נתונים ומספק המלצות בהתאם ומנהל דיגיטל שמנצח על צוותי דיגיטל וספקים ומתווה את אסטרטגיית השיווק הדיגיטאלי של החברה.

map-icon_5

קורסים בתחום שיכולים לעניין אותך

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...