מדוע יש דרישה כל כך גבוהה לאנשי Helpdesk

תוכן עניינים

אחד המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ה-IT הוא Helpdesk. כל ארגון חייב שתהיה לו את האפשרות לתמיכה טכנית מותאמת לסביבה הארגונית הספציפית לו, שתוכל לתת מענה מקיף לכל תקלה ולספק הדרכה לעובדים/ת בארגון על המערכות השונות.
אנשי ה- Helpdesk מכירים את המערכות, השרתים ושאר הכלים הטכנולוגיים בארגון כמו את כף ידם, כך שנוכחותם בחברות היא קריטית.
כדי להכיר לכם את העולם הזה היטב, פגשנו את עוז סעיד, מרצה בקורס תמיכה בסביבה ארגונית HelpDesk במכללת ג’ון ברייס לשיחה מרתקת על המקצוע ועל הקורס.

קודם כל ולפני הכל – מי הם אנשי  Helpdesk?

“אנשי תמיכה טכנית. בשונה מטכנאי מחשבים מדובר באנשים שבראש ובראשונה משמשים כאנשי קשר בין המשתמשים בארגון, לבין הטכנולוגיה הארגונית.
אנשי תמיכה טכנית חיים ונושמים סביבות ארגוניות, מכירים את כל התוכנות והטכנולוגיות בארגון וויודעים היטב לפתור בעיות עבור משתמשי קצה.”

מדוע כדאי ללמוד בקורס HELPDESK?

“אנשים שרוצים להשתלב בעולמות הטכנולוגיה ואין להם רקע בכלל בתחום יוכלו לקבל ביטחון ודריסת רגל בעולמות הטכנולוגיים והארגוניים ומשם להתקדם.
הקורס חושף את המשתתפים לטכנולוגיות מגוונות וכולל התנסות ותרגילים מעשיים – מגיבוי ושחזור מידע ועד התקנה והגדרת רשת ביתית וארגונית, פתרונות ענן ועוד… ”

כשם שהעולם הטכנולוגי, בדגש על עולם המחשוב בארגונים, משתנה ומתפתח, כך נמשכת וגדלה הדרישה עבור אנשי תמיכה איכותיים ומקצועיים, אשר עוברים את ההכשרה המתאימה והמקיפה.

על מנת לאשש את הדברים, מספיק להעיף מבט באתרי המשרות בזירה המקומית כדי לגלות שבכל יום מתפרסמות בלוחות הדרושים שלהם עשרות משרות חדשות לאנשי תמיכה בסביבה ארגונית.

 

מה לומדים בקורס?

“בקורס לומדים מבוא בסיסי לחומרה על מנת לדעת לאתר תקלות חומרה בסיסיות (מעבד מתחמם, זיכרון פגום, דיסק קשיח שנמחק וכו’…)
בנוסף לומדים כיצד רשתות מוגדרות ומאתרים תקלות רשת, מכירים את מערכת ההפעלה Windows 10 ו-11 לעומקה וכן את סביבת שרת לקוח, לומדים על וירטואליזציה וענן ונתמקד בתקלות נפוצות בארגונים.

לאילו אנשים היית ממליץ לבחור ללמוד את הקורס?

“הקורס מיועד לאנשים ללא רקע בכלל, שמעוניינים בדריסת רגל ראשונית בעולמות הטכנולוגיה בארגון.
בואו, תלמדו, תעבדו ותחזרו בעוד שנה כשאתם מוכנים להתקדם מבחינה מקצועית לקורסי ניהול.”

באילו חברות ניתן להשתלב אחרי הקורס?

“כמעט כל חברה במשק מעסיקה אנשי תמיכה” אומר סעיד.

עבודה כאיש Helpdesk זו אסטרטגיה מצוינת עבורכם כדי להיכנס לעולם ההייטק ומשם – השמיים הם הגבול, גם בכל הקשור לשכר המתגמל, שעולה מידי שנה-שנתיים בהתאם לניסיון ולידע הנצבר.

על מנת להצליח להתקבל למשרה ראשונה כג’וניורים ללא ניסיון, תדרשו להפגין ידע רב וכלים מקצועיים, אותם תוכלו לקבל במסגרת קורס מקיף ומקצועי במכללה ללימודי הייטק, בה תכני הקורסים מתעדכנים ומשתנים בקצב המתאים להתפתחויות הטכנולוגיות הרבות.

מדוע כדאי ללמוד Helpdesk במכללת ג’ון ברייס?

“הציוד במכללה מתקדם מאוד, השיעורים מוקלטים ומונגשים במערכת למידה קלה לתפעול, ניהול
התוכן מתעדכן בהתאם לצרכי השוק וכמובן יש דגש על עבודת שטח ותרגול – לסטודנטים יש מגוון אפשרויות להתנדבויות על מנת לצבור ניסיון מעשי ובנוסף, אנחנו מעניקים להם ליווי צמוד במהלך הקורס בכל מקרה בו הם נתקלים בתקלות כאשר הם מתרגלים את החומר בבית”.

סעיד מרצה בג’ון ברייס מעל עשור, הוא הוביל בשנים האחרונות מעבדה של תיקון חומרה במכללת ג’ון ברייס, במסגרתה תלמידים היו מתקנים מחשבים ותורמים אותם לקהילה ובעבר הרחוק עבד במספר מעבדות והיה בעל חברת מחשבים. מלבד זאת, הוא יועץ לארגונים בנושאי תשתיות ואוטומציה וכתחביב כותב סקריפטים לאתר GitHub.

רוצים לשמוע עוד על הקורס? לחצו כאן!

תוכן עניינים

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...