MCSA לא רק מנהל רשת

MCSA הינה תעודת הסמכה יוקרתית בינלאומית מבית מיקרוסופט, שמאפשרת למועמדים לאייש תפקידים נחשקים בזירת ה-IT. בעבר מי שלמד לקראת ההסמכה, כיוון בעיקר לתפקידים ממוקדים של מנהל רשת או טכנאי מחשבים. אבל ככל שנוספו פיצ'רים למערכות ההפעלה של מיקרוסופט, כך גם גדל כובד משקלם של מי שמחזיקים בתעודת MCSA.
MCSA: Windows Server 2016, תעודת ההסמכה החדשה בודק את הידע הנדרש לתפעול Windows Server 2016 וחשוב למי שמתעתד להשתלב בתפקידי ניהול מערכות מידע ותשתיות, ניהול רשתות תקשורת וכדומה.
התעודה למעשה משקפת את מגוון היכולות בפתרון בעיות ובניהול בסביבות עבודה מתקדמות המבוססות על מערכת ההפעלה Windows 10, מערכת השרת המובילה Windows Server 2016 תוך שליטה בפלטפורמת הענן Microsoft Azure. הסמכת MCSA כוללת מגוון התמחויות ואפשרויות לקריירה מגוונת ב-IT.

 

מה צריך כדי לקבל תואר MCSA?

כדי לקבל תואר MCSA : Windows Server 2016 יש לעבור בהצלחה 3 בחינות הסמכה הנערכות ON-LINE מול מרכז הבחינות של מיקרוסופט אנגליה במתכונת של מבחן אמריקאי. 3 הבחינות הן: Installation, Storage, and computer with Windows Server 2016 אשר מתמקדת בעיקר בתכונות ההתקנה, האחסון והמחשוב הזמינים ב- Windows Server 2016. היא מכסה ידע במשימות התקנה של Nano Server, פתרונות אחסון ועוד. בחינת Networking with Windows Server 2016 המתמקדת בתכונות הרשתות ובפונקציונליות של Windows Server 2016. היא מכסה יישומי DNS, DHCP ו-IPAM, בנוסף לפתרונות גישה מרחוק, כגון VPN ו- Direct Access.
בחינת Identity with Windows Server 2016 המכסה את ההתקנה והתצורה של Active Directory Domain Services (AD DS, כולל פונקציונליות כגון Active Directory Certificate Services (AD CS), Active Directory Federations Services (AD FS) ויישומי פרוקסי יישומי אינטרנט.
מבחני ההסמכה של MCSA למעשה בודקים מגוון נושאים אותן ניתן לחלק ליצירה, ניהול ופתרון בעיות של קבצים, הדפסה ומשאבי אינטרנט, ניהול ופיתרון בעיות בתשתית הרשת, ניהול אבטחה ופתרון בעיות של שרתים בצד לקוח וניהול, אבטחה ופיתרון בעיות של Active Directory כולל פתרון בעיות ושליטה מרחוק ועוד.

 

כדי לעבור את בחינות MCSA וליהנות מתואר MCSA: Windows Server 2016 חשוב להיות מוכנים. לכן, כדאי לגשת לקורס ניהול רשתות מקיף הכולל ניהול רשתות תקשורת ותשתיות בענן. בקורס מתבצעת הכרות מעמיקה עם השרת המתקדם ביותר מבית מיקרוסופט Windows Server 2016 הכוללת שרת אינטרנט, שרת קבצים והדפסה ועוד ברמת האבטחה הגבוהה ביותר. בצד הלקוח, לומדים לקראת ההסמכה על מערכת ההפעלה Windows 10. כמו כן, כדי לעסוק בתחום ניהול רשתות, חשוב להכיר את שירותי המחשוב בענן ובמיוחד את פלטפורמת הענן Microsoft Azure.

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...