אודי הדגיש את העובדה שחברת DHL העולמית, המובילה בתחום המשלוחים, פועלת ב- 220 ארצות, מעסיקה מעל 500,000 עובדים ומנהלת מעל מיליון אינטראקציות עם לקוחותיה כל שעה.
אודי הסביר את הקשר בין שביעות רצון העובדים, רווחיות החברה ומערכות המידע “זמינות גבוהה של מערכות המידע תוך שילוב נוחות השימוש בהן, מעלה את שביעות הרצון של העובדים, הגורמת לשירות מעולה ואיכותי, המגביר את נאמנות הלקוחות ומעלה את רווחיות הרשת”
אודי נתן טיפים לבניית צוות IT מצליח “מומלץ לקדם עובדי חברה מסורים ומוכשרים, המכירים היטב את העסק, להיות חלק מיחידת ה- IT. הם אילו שיכולים לספק פתרונות יעילים וחסכוניים. המנמ”ר חייב להיות חלק מההנהלה הבכירה ולהבין היטב את הפעילות העסקית של הארגון”
אודי תאר את אחד הכלים שהופעלו בהצלחה יתרה, ROI “כדי לשכנע את ההנהלה בנחיצות פרויקט מחשובי, מעל סכום מסוים, על הלקוח, יחד עם צוות ה –IT, להראות את התועלת שתגרם לארגון, תוך כימות המשאבים והעלויות. מעקב אחר התועלות מתבצע גם אחרי מימוש הפרויקט.
באמצעות מנגנון ה- ROI, אחוז הוצאות ה- IT מסך ההכנסות החברה קטן בעשרות אחוזים במשך 5 שנים, כאשר בד בבד שביעות הרצון של העובדים והלקוחות גדלה בצורה משמעותית”
אודי סיכם את הפרמטרים העיקריים להצלחת מערכות המידע בארגון “פשטות, תכננו מערכות לא מסובכות, היו מחוברים לשטח, ודברו אתנו, המנכ”לים, בשפה העסקית, ולא במונחים טכניים המוכרים רק לאנשי ה- IT”
קורס המנמ”רים של ג’ון ברייס הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בעולם מערכות המידע בישראל. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי תחום מערכות המידע ומנהלי מערכות המידע בשוק הישראלי והקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ”ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ”ר של ארגונים מובילים במשק כגון קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.