קיץ זמן לשיווק באונליין

תוכן עניינים

החופש הגדול הוא הטיימינג האולטימטיבי עבור בעלי עסקים להרחיב את הפעילות, להגדיל את מעגל הלקוחות ולהגביר מכירות.
כיצד אפשר לעשות זאת בהתאם לרוח התקופה ולצו העונה, לקדם עניינים ולקחת את העסק צעד אחד קדימה? טיפים חשובים לבעלי עסקים שמעוניינים לשווק בקיץ.

איך לנצל את המומנטום?

שיווק הוא עניין של טיימינג. אל תתמהמהו יתר על המידה וחפשו את ההזדמנות לשווק בכל הכוח בתקופה הנוכחית. מקדו את השיווק במיקומים אסטרטגיים שקשורים לבילוי הקיץ, אטרקציות וכדומה. הציעו הטבות שמחוברות להווי הקיצי – חופשות, מוצרי חוף, אוכל מרענן, שובר למשקאות צוננים.
דברו בשפה שמתאימה לעונה – קיץ, חופש, שבירת שגרה, פסק זמן, פינוקים וריגושים.
תוכלו להתאים בשטח את ההטבות והמבצעים גם לקראת החזרה ללימודים – הטרנד של סוף הקיץ והכי חשוב, לעקוב ולבחון את התנהגות והרגלי הרכישה של הלקוחות בתקופת הקיץ על פי נתונים של שנים קודמות ולחשוב איך להפתיע ולמשוך אותם מחדש.

תוכנית שיווק מנצחת לקיץ

מומלץ לגבש תוכנית שיווק לחופש הגדול ולעונת החגים הסמוכה לחופש. אפשר להתייחס לאירועי הקיץ הגדולים (פסטיבלים ועוד) ולהחליט אילו מוצרים או לשירותים לדחוף לקדמת הבמה, שנדרשים יותר בעונת הקיץ או החגים מאשר בעונות אחרות.
בדקו בכמה משתלם לכם להציע מוצר על מנת למכור אותו ברווח, האם להציע הטבות בלעדיות למועדון הלקוחות או ללקוחות חדשים וכדומה.
נסו להקדים את המתחרים שלכם בהצגת מוצר חדש או מעניין לקיץ או בהטבה לפני כולם, אתרו היכן נמצאים הלקוחות בחופש הגדול על מנת להתאים את השירותים והמוצרים לסגנון החיים העדכני שלהם בעונה זו.

מה בין שיווק באוף ליין לשיווק באונליין?

זכרו לשווק בשני ערוצים מקבילים על מנת להיות בתודעה בכל מקום אפשרי. השיווק הקלאסי הוא שיווק אוף ליין – שלטי חוצות, מגזינים, ברושורים ופליירים בתיבות דואר או שרוולים לדלתות ואילו השיווק מהעידן החדש נעשה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש וכדאי לבחון את שתי האופציות ולשלב ביניהן עד שמבחינת נתונים תראו מה עובד לכם יותר, לפי קהל היעד, תקציב וכדומה.
אם טרם נכנסתם לאונליין – זה בהחלט הזמן לעשות זאת ולגלות את הפלטפורמות שמאפשרות לכם לפרסם במחירים אטרקטיביים להפליא ולהגיע לתוצאות מרשימות ומדידות.
התחילו במיפוי שיווקי ואסטרטגיה שתעבוד עבורכם. למשל, אילו מסרים שיווקיים להעביר ואיך, מה תהיה הפעילות שלכם באוף ליין ומה באונליין ובאילו רשתות להתחיל ומהם הנכסים הדיגיטליים שתרצו להקים לצורך כך.
בצעו סקר שוק ובחנו מה המתחרים עושים וכיצד תוכלו להציע אלטרנטיבה ללקוחות ולבדל את עצמכם בין אם באספקה מהירה, זמינות גבוהה, מחיר וכל יתרון תחרותי.
היו רלבנטיים והיתפסו אטרקטיביים בעיני הלקוחות שלכם מבחינת נראות המותג, שימוש בצבעי קיץ, שפה מלהיבה וכדומה.

שיווק דיגיטלי שעובד בשבילכם

בשיווק דיגיטלי כדאי להכיר היטב את האפשרויות וההזדמנויות ברשת על מנת לבחור באילו פלטפורמות להשקיע לפי קהל היעד, התקציב והמלצה של מומחים. למשל, קידום אתרים במנועי החיפוש כמו גוגל במסגרת מהלכי SEO, קידום ממומן PPC או העלאת קמפיינים בגוגל או ברשתות חברתיות ובאילו רשתות חברתיות. פייסבוק? אינסטגרם? פינטרסט? יוטיוב? שיווק דיגיטלי דרך משפיעני רשת? שיווק ופרסום במובייל? משתמשים בקיץ נמצאים בחופש, בחוף, בבריכה ומשתמשים אפילו יותר במובייל ויתכן שכדאי להשקיע בערוץ זה.
תוכלו להתחיל עם הפעולות האורגניות כמו פתיחת דפים ופרופילים עסקיים והזנתם בתוכן ולאחר מכן להחליט איזה קהל לטרגט ומה להציע להם במהלך העונה החמה.
על פי הנתונים המתקבלים תדעו בדיוק מה עבד ומה לא עבד ולבצע אופטימיזציה מתאימה כמו החלפת תמונות או סרטונים, פילוח מחדש של קהל היעד, שינוי תדירות הופעת המודעות או זמני הפצתן ועוד.
אפשר להשתמש בפיקסל על מנת לבצע רימרקטינג – שיווק מחדש ולהציע למתעניינים את המוצרים או השירותים שלכדו את תשומת ליבם ולבחון את אחוז ההמרות מקמפיינים מסוימים ועל פי זה לבסס את המהלכים השיווקיים הבאים ברשת כדי להגיע לביצועים הטובים ביותר.

הזמן שלכם ללמוד לקדם בעצמכם

נעזרים במומחים ורוצים לקדם בעצמכם את העסק או להבין יותר בתחום? אל תדחו את הלימודים. תוכלו ללמוד במסגרת לימודים היברידיים קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי על מנת שיהיו לכם הכלים הנחוצים להצלחה בקידום אתר תדמיתי ועל אחת כמה וכמה – אתר סחר, דפי נחיתה, קמפיינים. ידע שיכול למנף את העסק שלכם כך שאחרי החגים כבר תהיו בעניינים!

תוכן עניינים