page up
envelopeלהשארת פרטים

האתר הוא כרטיס הביקור של העסק ומקור עסקי מניב בפני עצמו כאשר מדובר בחנות מקוונת. כל עסק המעוניין שהאתר שלו יככב במנועי החיפוש, כלומר יופיע בפסגת הדירוגים, צריך להשקיע בקידום אתרים. הזירה האינטרנטית הינה תחרותית, מחייבת הכרות מעמיקה עם השינויים באלגוריתם של גוגל ועם הפעולות שיש לבצע על מנת למקסם את החשיפה בהקלדת ביטויי מפתח רלוונטיים.

עולם הקידום נחלק לשניים: קידום ממומן שעוסק בהעלאת קמפיינים וקידומם בכסף במנוע החיפוש של גוגל וקידום אתרים אורגני, המתייחס לקידום האתר באופן טבעי בתוצאות החיפוש.
יש חשיבות רבה למה שקורה "מאחורי הקלעים" של האתר: בדיקת המתחרים ביחס לאתר בביטויי מפתח רלוונטיים ופעילויות שרצוי לבצע על מנת לשפר ולהעלות את האתר בתוצאות האורגניות.
מקדמי אתרים משתמשים במגוון כלים פרקטיים לקידום אתר עליהם ניתן ללמוד במהלך קורס קידום אתרים.


לפניכם המלצה על 5 כלי קידום ששווה להכיר ולאמץ:

 

google analytics


שירות ללא עלות המספק למקדם כלים אנליטיים לביצוע אופטימיזציה. המערכת מאפשרת לאסוף נתונים על תנועת מבקרים באתר, מספר הדפים שנצפו, באיזה דף ביקרו ומה היתה האינטראקציה שלהם עם הדף. היא מלקטת נתונים באמצעות הטמעת קוד מעקב או קישורים מקודדים.
על סמך התוצאות המתקבלות בגוגל אנליטיקס, ניתן להפיק תובנות מהותיות על התנהגות ומעורבות משתמשים באתר, לבחון המרות מבוססות יעדים, החזר השקעה וכן לבצע תכנית אסטרטגית לקידום אורגני יעיל יותר.

 

Google Search Console


שירות חינמי נוסף מבית היוצר של גוגל, המסייע לעקוב אחר נוכחות האתר בתוצאות של מנוע החיפוש. השירות בוחן את הדרך בה גוגל סורק את האתר שלכם, כולל כיצד מבקרים מוצאים את האתר, מאיזה מקום הם הגיעו אליו (מכשירים ניידים או מחשב שולחני). הכלי ממפה גם דפים פופולאריים ויכול לסייע באיתור ותיקון שגיאות.

 

Webceo


מערכת בתשלום הכוללת מגוון כלים המסייעים למקדמי אתרים בעבודתם: בדיקת דירוגים, ניהול פרופיל קישורים, כלי בדיקת מילות מפתח ועוד. המערכת אף שולחת התראות במייל על בעיות SEO, מתריעה על קישורים שעשויים לפגוע בעבודת הקידום או על הסרת קישורים, מתעדת ומדווחת אירועים בבדיקה. Webeco מאפשרת גם מעקב דירוגים במנועי חיפוש, תזמון סריקות ומעקב ואופטימיזציה לדפי נחיתה.

 

Semrush


זהו כלי ניתוחי מתקדם המעניק מידע בעל ערך רב על פעילות המתחרים במנוע החיפוש. מקדמי אתרים רבים משתמשים במערכת לצורך בניית אסטרטגיית קידום. בין היתר, מילות מפתח בהן מדורג האתר המתחרה, כמות חיפושים, השוואה בין הביצועים של כל דומיין פעיל ברשת, זיהוי אסטרטגיית השיווק של המתחרים ועוד. הכלי מבוסס על מערכת דאטה בלעדית וייחודית של החברה ומכאן התובנות המקוריות, שניתן להפיק על סמך שימוש אפקטיבי בכלי.

 

Majestic


תוכנה פופולארית בקרב מקדמי אתרים המסייעת בביצוע מחקר על האתר וכן ניתוח אתרים מתחרים. באמצעות המערכת ניתן לחקור כל דומיין, לבדוק קישורים נכנסים וכמות הפעמים בה מילת מפתח מופיעה באתר. כמו כן, היא מאפרת להשוות נתונים סטטיסטיים של קישורים עם אתרים אחרים, לגלות קישורים חדשים ולעקוב אחר הסרת קישורים, להפיק דוחות על מנת לבצע מעקב אחר התקדמות האתר וכדומה.
השימוש בכלי קידום מסייע למקדמי אתרים במהלך עבודת הקידום האורגני והקידום הממומן וקורס קידום אתרים יקנה, בין היתר, ידע חשוב להכרות ועבודה יעילה בכלים והמערכות העומדים לרשותם של מקדמי אתרים.

קורסים בתחום שיכולים לעניין אותך

icon
קורס PPC - ניהול קמפיינים ממומנים

140 שעות אקדמאיות

בשנים האחרונות, רשת האינטרנט הפכה לזירת השיווק והפרסום העיקרית, והתחרות על ה"נראות" בה הולכת וגוברת בקצב מסחר . מעסקים קטנים/בינוניים ועד לארגוני...
ספרו לי עוד
ספרו לי עוד

נשמח לייעץ, ללוות ולענות על כל השאלות

סניף מועדף

אני מסכים/ה שג'ון ברייס הדרכה תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת מטריקס הזמינה כאן.

המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 700019285 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל infomail@johnbryce.co.il או לטלפון: 03-7100777.