מדוע להירשם ללימודי חווית משתמש הכי מהר שאפשר

תוכן עניינים

נניח שאתם רוצים לצאת לחופשה, בתל אביב או בברצלונה או בכלל בניו יורק ואתם מחפשים פתרון לינה. נכנסתם ל-airbnb וכבר בדף הפתיחה המבט שלכם נמשך לתבנית החיפוש – יעד, צ’ק אין וצ’ק אאוט, מספר האורחים , הגלילה באתר נוחה להפליא, האתר מציע לכם השראות לנסיעה והזדמנות לצפות בתוצאות החיפוש במחירים על המפה ולחפש את מקום האירוח המבוקש תוך כדי הזזת המפה.
כל אלה פיצ’רים שישרתו אתכם היטב ויאפשרו לכם לסייר באתר בכיף ולחזור אליו שוב ושוב והם חלק מחוויית המשתמש המצוינת שמציעה Airbnb למשתמשים שלה.

מאחורי הקלעים של החוויה הזאת עומדות תיאוריות שונות על מסע המשתמש באתר או באפליקציה, הדרך בה משתמשים ביישום, שיפור השימושיות וההתאמה האישית של המוצר לצרכי המשתמש.
בעידן התחרותי בו אנו חיים חוויית המשתמש UX קריטית לקידום אתרים והצלחתם בשוק של יישומים ומוצרים דיגיטליים מסוגים שונים ומתייחסת לכל ההיבטים הקשורים באינטראקציה של המשתמש עם המוצרים.

חשוב להבין בין שני המושגים UI ל-UI ועל אף שהם הולכים זה עם זה יד ביד, יש להם משמעות שונה. בעוד UI מתייחס לממשק של המוצר, העיצוב החזותי של המסכים או הלחצנים, פלטת הצבעים, טיפוגרפיה, הממשק שהמשתמש רואה – פריסה, ניווט, טפסים וכדומה, הרי ש-UX מתייחס לחוויה הכוללת ההוליסטית שעוברים המשתמשים.

מסע הלקוח בידיים שלכם

מדובר בתחום מרתק המעניק לכם אפשרות לשלוט בהיבטים שונים של חוויית המשתמש בכל נקודת מגע בינו ובין המוצר.
השאיפה בעבודת UX טובה היא להפוך את המוצר לנגיש, ידידותי, נעים, למקסם את הפוטנציאל שלו. זה כולל שכלול מתמשך של האינטראקציות בין המוצר למשתמש ומדובר בתהליך מרתק.
מחקר שוק מעמיק, בדיקת צרכי משתמשים והתנהגות משתמשים לפי קהל היעד המבוקש ובהתאם לאסטרטגיה השיווקית, למטרות וליעדים העסקיים הופכים את המידע החשוב הזה לחוויית משתמש זורמת וטובה.
את חוויית המשתמש המבוקשת ניתן להשיג באמצעות סט מתקדם של כלים כמו מסגרות wireframes, כלים גרפיים ותוכנות מובילות כמו AXURE לצורך אפיון UX למערכות ומוצרים, בניית פרוטוטייפ ועוד בשילוב הכרות מעמיקה עם מגוון פלטפורמות וארכיטקטורת מידע. המטרה בסופו של דבר היא לחבר בין עיצוב אסתטי ופונקציונאלי.
לעיצוב חוויית משתמש השפעה על ההצלחה העסקית ומחקרים רבים כבר הצביעו על כך שמשתמשים נוטים לחזור לאתרים ויישומיים בהם הם נהנו להשתמש. כך שחוויית משתמש חיובית ויעילה יכולה לחזק את נאמנות הלקוח ולבוא לידי ביטוי בהגדלת המכירות והרווחים.
מעצבי חוויית משתמש פותרים אתגרים שונים ומנגישים את נפלאות הטכנולוגיה בצורה חלקה למשתמשים כך שיוכלו להשתמש במוצר בנוחות ובאינטואיטיביות.

מה לומדים בקורס חוויית משתמש?

קורס חוויית משתמש יכול לפתוח בפניכם הזדמנויות לעצב חוויות משתמש באפליקציות, ממשקי צפייה כולל אפילו מציאות רבודה ומציאות מדומה, משחקים ועוד מוצרים דיגיטליים.
קורס חוויית משתמש הוא המקפצה שלכם להשתלב בתעשייה המתפתחת בקצב מואץ וליהנות מג’וב דינאמי וממשכורת מפרגנת.
במסגרת הקורס נלמדים תכנים שיאפשרו לכם לעבוד מיד עם סיומו כמו למשל, תהליך העבודה לרבות ניתוח קהל ומחקר משתמשים, טכניקות לניתוח ציר הזמן של המשתמש, סקצ’ינג ופיתוח קונספט, היכרות עם סטורי בורד ומפות השראה, יסודות ה-Wireframing,  חוויית משתמש למובייל, מדידת ביצועים ועוד. זהו קורס סופר מקיף הכולל התנסויות מעשיות רבות כולל סיוע בבניית פורטפוליו.
זכרו שכיום עיצוב חוויית משתמש הוא מקצוע מבוקש מאוד שנדרש בחברות טכנולוגיות כולל סטארט אפים וחברות בניית אתרים, פיתוח אפליקציות וחברות עיצוב כשיש אפשרות לעבוד כפרילנסרים או שכירים וכמובן, לפתוח סטודיו משלכם או להציע שירותי UX לחברות וארגונים.
בעבודתכם תוכלו להיות אחראים מקצה לקצה על חוויית המשתמש משלב האפיון ועד ה-QA,
כולל תכנון מודלים של ניווט ועצי מסכים, פיתוח הנראות הוויזואלית וביצוע בדיקות ועוד. תהיו מעורבים בכל ההיבטים של המוצר ליצירת חוויה אופטימאלית עבור הלקוח.

התחום מתפתח במהירות ויש ביקוש גבוה למקצועני חוויית משתמש. זה הזמן שלכם להיכנס לתעשייה נחשקת בתפקיד סופר מבוקש!

תוכן עניינים

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...