במה אפשר לעבוד כמעצב גרפי?

תוכן עניינים

לפניכם סקירה קצרה של המקומות בהם תוכלו לעבוד בתור מעצבים גרפים ומגוון האפשרויות שההכשרה פותחת בפניכם לעתיד מקצועי אטרקטיבי במיוחד:

הפרסום בידיים שלכם

עולם הפרסום תמיד התבסס על מעצבים גרפיים יצירתיים, שמסוגלים להפוך את החזון של הלקוח והבריף לקונספט אשר יוכל להעביר את המסר בצורה שיווקית משכנעת ולהעלות את המודעות או המכירות, תלוי במטרה.
משרדי הפרסום מחפשים מעצבים גרפיים למגוון פורמטים, הן לתחום הפרינט והן לתחום הדיגיטל, כך שהעיסוק במשרדי פרסום או מיתוג שמטפלים בלקוחות מקצה לקצה יחשוף אתכם גם לעיצוב של שילוט ומודעות לעיתונות וגם לעיצוב באנרים וקמפיינים לאינטרנט.
במשרדי פרסום ומיתוג רבים תוכלו גם להיות שחקני מפתח בפיתוח שפה חזותית וספרי מותג, ולתרגם את השפה הויזואלית לכלל המוצרים הרלבנטיים ללקוח. עיצוב תדמיתי מהלוגו ועד כרטיסי הביקור ועוד שלל חומרים שיווקיים.

המעצב שעומד מאחורי האתר

כל אתר מרשים היום הוא תוצאה של מלאכת מחשבת ותהליך פיתוח מאומץ המבוסס על מחקרי שוק, חוויית משתמש ויצירתיות תפקידו של המעצב שגם יודע עיצוב אתרי אינטרנט הוא לתרגם את המבנה וההגדרות לנראות, שמצד אחד – תתאים למיתוג ביצירת שפה המותאמת לאונליין, ומצד שני – תניע את הגולש לפעולה. על אחת כמה וכמה באתרי מסחר אלקטרוני בהם המטרה היא לבצע רכישה.
חלק בלתי נפרד מהפעילות של המעצב הגרפי בבניית אתרים היא “ל”הלביש” את העיצוב על הפלטפורמה של האתר תוך שימת דגש על הזרימה של הגולש.

רוצים לפתח אפליקציות?

אחד הכיוונים המעניינים שתופס עולם העיצוב הגרפי בשנים האחרונות הוא התחום של פיתוח אפליקציות והמעצב הגרפי היום שעבר הכשרה מקצועית בנושא, יודע כבר להפוך קונספט לאפליקציה מתפקדת במגוון נושאים. הידע בשפות תכנות ביחד עם הכרות עם חוויית המשתמש בעולם הסמארטפון, מאפשרים למעצבים ליצור יישומים מרשימים ביותר.
מעצבים היום יודעים גם ליצור וידאו ואנימציה ויכולים לשדרג את מגוון האתרים וגם היישומיים שהם מפתחים.

בחברות האינטרנט מחכים לכם

עיצוב גרפי לערוצים הדיגיטליים קריטי היום לנוכחות ברשת, ובחברות האינטרנט יודעים את זה ומחפשים מעצבים שידעו ליצור דפי נחיתה טובים, מודעות לרשת החברתית ולגוגל, קמפיינים מנצחים, קטלוגים אינטרנטיים, ניוזלטרים ללקוחות ועוד מוצרי דיגיטל פופולאריים. לכן יש חשיבות גם להכרות עם HTML5 /CSS3 וכדומה.

בבית או בסטודיו – אתם בוחרים איך לעצב את הקריירה שלכם!

ממקום של ביצוע חיתוכים והתאמות צבע, הפך הגרפי לכוכב בתעשייה הן של המדיה החברתית הן של הדפוס שיכול לבצע הרבה יותר מעבודות גרפיקה בסיסיות. מעצב עם ברק בעיניים והידע הנדרש, כמו גם מעוף ויוזמה, יוכל להשתלב במגוון מקומות עבודה, ממשרדי פרסום דרך חברות לבניית אתרים וחברות דיגיטל, ואפילו לאייש משרת אין האוס בחברות מתחום הפרמה, ביוטק ופיננסים בהן הוא לעיתים יתבקש גם לעצב מצגות מרהיבות. כמו כן, חברות אופנה וקמעונאות שאפילו יבקשו לעצב נקודות מכירה מההיבט הגרפי.

בשורה התחתונה, אין ספק שזהו תפקיד דינאמי המשלב כיום בין יצירתיות לטכנולוגיה, עם אופק מקצועי ובין היתרונות ניתן להזכיר את גמישות ההעסקה. מעצבים יכולים לעבוד הן מהמשרד והן מהבית, הן בתור שכירים והן כפרילנסרים, כך שמי שמחפש עניין וגמישות ימצא בתחום זה את מבוקשו.
בכל מקרה, אל תוותרו על הכשרה מקיפה בבית ספר מוביל בתחום, אשר תעניק לכם מלכתחילה נקודת זינוק טובה יותר לעבודה בעיצוב גרפי כולל פיתוח אפליקציות והבנה בבניית ועיצוב אתרי אינטרנט ובנייה תיק עבודות מנצח, כדי שבאמת תוכלו לפתוח לעצמכם את כל האפשרויות ולבחור מה שמתאים או מעניין אתכם בסיום הקורס.

תוכן עניינים

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...