על סוגי המפתחים השונים

מפתח BI – נפלאות הבינה העסקית בידיים שלך

מערכות בינה עסקית עומדות כיום בלב כל ארגון המחפש דרך לבסס אסטרטגיה והחלטות על נתונים מספריים. מערכות אלה אוספות נתונים, כמו למשל, רכישות של לקוחות, פעילויות של מתחרים ומאפשרות לנושאי תפקידים בארגונים לבחון את המפה העסקית לעומק ולהבין במה להשקיע כדי לקבל החזר השקעה גבוה יותר במציאות העסקית התחרותית.
מפתח BI אמון על פיתוח מערכות ופיתוח כלים המבוססים על בינה מלאכותית באוריינטציה עסקית. בין היתר, הוא מאפיין את המערכת על פי צרכי הארגון, מנגנונים לניתוח נתונים, מייצר מפרט טכני על פי אסטרטגיה עסקית ומתחזק פלטפורמות שונות של ניתוח נתונים.
הוא נדרש גם לבצע בדיקות ולהעניק מענה לבעיות במערכות, לייצר דוחות עבור פרויקטים, לתעד מהבחינה הטכנית את הפעילות במערכת, עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים וכדומה.
כדי להשתלב בתחום חשוב להצטייד בידע הנדרש בקורס פיתוח BI, להכיר מחסני נתונים ותהליכי כריית נתונים, פיתוח ETL, כתיבת שאילתות בSQL, יש להכיר פלטפורמות שונות של BI  כמו למשל Microsoft Power BI, Oracle BI, ידע בתוכנות QlikView, tableau, , BO ועוד. בעידן הביג דאטה הדרישה למפתחי BIעולה ויש לך הזדמנות להצליח בגדול.

מפתח JAVA – הגמישות שחיפשת

דרך לכבוש את עולם התכנות היא דרך פיתוח ב-JAVA, שפת תכנה מונחית עצמים הפופולארית ביותר בעולם התכנות. היתרון הבולט של השפה הוא חופש הפעולה שהיא מעניקה למפתחים, כך שאפשר לפתח למגוון פלטפורמות מאפליקציות ועד מערכות.
ניתן לבחור אם להתמחות בפיתוח לצד שרת או לקוח או לשניהם. בפועל עבודת הפיתוח מתבססת על פיתוח מערכות מחשב או יישומים, כתיבת קוד ובדיקתו, פיתוח מערכות מאתגרות מאפס, כלי אוטומציה ועוד.
כניסה לתפקיד פיתוח JAVA דורשת הבנה מעמיקה ב-JAVA, עבודה מול שרתים, פיתוח ב-J2EE, היכרות עם Web/Application serversועם Design Patterns.
הזדמנויות הקריירה הן רבות כאשר ניתן לעבוד כמפתח עצמאי או בחברות אינטרנט ומדיה שונות, ארגונים פיננסיים וסוכנויות ממשלתיות.

מפתח Python

שפת תכנות נוספת נפוצה היא Python המאופיינת בסמנטיקה דינאמית וגמישה בעל תחביר פשוט. ניתן להרחיב אותה עם שפת C וכדומה והיא מתאימה מאוד לתכנות פרוצדורלי. על מנת להשתלב בתחום, יש להצטייד בידע מוקדם כמו בכתיבת Scriptsב-Powershell/Bash, פיתוח תשתיות, עבודה עם SQL. מפתח מסוג זה יכול לעבוד במגוון תחומים מפיתוח מוצרים כמו מוצרי סייבר סיקיורטי ותוכנות לעולם ה-WEB ותכנות לביג דאטה. העבודה כוללת פיתוח בסביבת Windows ו- Linux. שפת תכנות נוספת נפוצה היא Python המאופיינת בסמנטיקה דינאמית וגמישה בעל תחביר פשוט. ניתן להרחיב אותה עם שפת C וכדומה והיא מתאימה מאוד לתכנות פרוצדורלי. על מנת להשתלב בתחום, יש להצטייד בידע מוקדם כמו בכתיבת Scriptsב-Powershell/Bash, פיתוח תשתיות, עבודה עם SQL. מפתח מסוג זה יכול לעבוד במגוון תחומים מפיתוח מוצרים כמו מוצרי סייבר סיקיורטי ותוכנות לעולם ה-WEB ותכנות לביג דאטה. העבודה כוללת פיתוח בסביבת Windows ו- Linux. ניתן להשתלב בחברות אינטרנט, חברות פיתוח תכונה ופלטפורמות שונות

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...