חווית לקוח יוצאת מן הכלל
מתי בפעם האחרונה הייתה לך חווית לקוח יוצאת מין הכלל? חוויה של “וואו, כזה שירות עוד לא קיבלתי, הכל בדיוק כפי שאני אוהב”.
מה היה שם? מה עשו? ויותר מעניין אולי, כיצד עשו זאת? ובראיה של העסק – האם תחזור לאותו מקום לקבל את אותו השירות?
הרחבת מאגר הלקוחות מול שמירה על לקוחות חוזרים
כיום, כל עסק משקיע מאמצים רבים להרחבת מאגר הלקוחות שלו. הבאת לקוחות חדשים, הינה משימה מאתגרת ביותר. במקביל להשקעה בהבאת לקוחות חדשים, חשוב לכל עסק המעוניין בצמיחה והתפתחות לתת תשומת לב ל”לקוחות חוזרים” – לקוחות שכבר עברו את מחסום העסקה הראשונה וחוזרים לעסקה נוספת. וזה לא משנה כרגע אם המוצר הוא זוג נעליים, חבילת נייר טואלט או מכונית יוקרה – קל יותר לשמר לקוח מאשר להשיג לקוח חדש.
המפתח לחווית שירות בלתי רגילה
כיצד עושים זאת? איך מצליחים לספק חווית שירות בלתי רגילה פעם אחר פעם אחר פעם? ובכן, המפתח לזה הינו מערכת ניהול לקוחות – מערכת מידע בה העסק שומר מידע על לקוחותיו, העדפותיהם, הרגליהם ועוד.. כשהמערכת יודעת “לדבר” גם עם מערכות אחרות, “תמונת הלקוח” שלמה יותר ומדויקת יותר.
Salesforce – מערכת ניהול לקוחות בענן
החברה הוותיקה בתחום והראשונה שנמצאת 100% בענן, (כל המידע נגיש וזמין בכל מקום בו יש אינטרנט), הינה סיילספורס.(Salesforce) למעלה מ-88% מהחברות ב-Fortune 100 משתמשות בסיילספורס.
סיילספורס מאפשרת איחוד של המידע השיווקי, המכירתי, השירותי אי-קומרס ועוד – הכל במקום אחד ובשילוב עם כלי AI ואוטומציות.
תפקידו של Salesforce Administrator
תפקידו של ה Salesforce-Administrator הינו להכין את דפי האינטרנט איתם משתמשי הקצה עובדים, לפתח תהליכי עבודה נוחים לשימוש וקלים להבנה וכן לוודא שהמערכת תמשיך לספק את המידע באופן רציף גם כשמתעדכנת גרסה (כ 3 פעמים בשנה).
הכישורים הנדרשים ממנהל מערכת Salesforce
מנהל המערכת אינו נדרש להיות מפתח מעולה, ויחד עם זאת אינו צריך לחשוש מ-“לכלוך הידיים” בכתיבת כמה שורות קוד פשוטות. מרבית האוטומציה המיוצרת היום היא בעזרת כלים של No Code בצורה גרפית וקלה להבנה. התפקיד דורש גם לא מעט אינטרקציות עם עובדי החברה: הדרכת המשתמשים לעבודה במערכת, הקפדה על כך שהמידע מוזן כראוי וכן השתתפות בישיבות הנהלה ושיחות עם גורמים בכירים בחברה, במטרה להבין את הצרכים ולדייק את ניתוח האינפורמציה הקיימת במערכת לצורך ניהול ופיתוח החברה.
הקשר בין מערכות מידע ו-AI
בכדי לנצל באופן נכון ואפקיטיבי את הפריחה הקיימת היום בתחום ה AI-נדרשות מערכות מידע מבוססות ומקיפות. המשמעות הנה שכל ארגון/חברה/עסק זקוק למערכות מידע. כל גוף העובד עם מערכות מידע, זקוק ל מנהלי מערכת מיומנים ומקצועיים.
כאמור, סיילספורס הנה מערכת מידע ותיקה ופופולרית, שהתאימה עצמה לטכנולוגיות החדשות.
המאמר נכתב על ידי מיכאל סיגלר, מרצה מוביל בקורס יישום סיילספורס במכללת ג’ון ברייס.
.elementor-880 {
width: 500px;
}
@media only screen and (max-width:767px) {
.elementor-880 {
width: 335px;
}
}