פלורנטין, שהתמודד בתחרות מול 125 חברות מן המובילות בעולם, ביניהן גוגל, אדידס, SAP, LG, LA Times, MSNBC, Chrysler, MTV, Harley-Davidson, New York City, PriceLine, eBay, ו- Virgin America, זכה במקום הראשון בקטגוריית בחירת הקהל עבור עבודת האפיון והעיצוב המחודש של אתר הבלוגים הישראלי הפופולארי 'מה וזה'.
פרסי ה- UX Awards מתקיימים מאז שנת 2011 ובין השופטים ניתן למצוא את מובילי המוצר והעיצוב בחברות כמו פייסבוק, Uber, Amazon, Etsy ועוד. זו הפעם הראשונה שהפרס מגיע לישראל.
אודות טל פלורנטין:
טל פלורנטין, מנכ"ל חברת UXVision, מוביל את מסלול ההסמכה הישראלי למאפייני חוויית משתמש (UXV) בג'ון ברייס מכללת הי-טק, הינו מבכירי תחום חוויית המשתמש בישראל, ומי שהוביל את תכנון ממשקי המשתמש של כ-120 מוצרים, מערכות, אפליקציות ואתרים. בין לקוחותיו נמנים חברות וארגונים כגון: מיקרוסופט, שטראוס, שופרסל, מאקו, משטרת ישראל, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בזק בינלאומי, לאומי קארד, דן, מכון ויצמן למדע, רשת פתאל, מפלגת יש עתיד ועוד…
הסיבות לזכייה:
חוויית המשתמש של אתר 'מה וזה' כוללת מספר פריצות דרך:
- זהו אתר התוכן המשמעותי הישראלי הראשון שמציע ניווט אופקי במקום אנכי.
- חוויית הבלוגים באתר מוגשת בפורמט ייחודי המאפשר קרבה מיוחדת בין הכותב לקוראיו. יחד עם הבלוג עצמו, מספר הכותב גם מתי כתב, היכן היה כשכתב, מה היתה הטמפרטורה ומה היה מצב הרוח. נוסף על כך, מאפשרת הפלטפורמה לכותב לבחור את מוסיקת הרקע שהוא היה רוצה שהקוראים ישמעו בעודם קוראים את דבריו.
- כדי לשפר את מערכת היחסים בין הכותב לקוראיו, האתר המשופר אינו מסתפק בלייק המקובל, ומציע האתר אפשרות לקוראים להביע דעתם על הבלוג שקראו באמצעות מערכת תגובות רגשיות. בין התגובות – 'התרגשתי', 'התאהבתי', 'עפתי', 'צחקתי', 'בכיתי', 'כעסתי'.
- בעידן של חוסר סבלנות והפרעות קשב האופייניות במיוחד לבני דור ה-Y, מציע האתר פתרון חדשני נוסף. הבלוגרים לא רק כותבים, אלא גם מקריאים את הבלוג שכתבו, ובכך מאפשרים ליהנות מן התוכן גם בלא קריאה בכלל.
- לאתר תוכנן ממשק המשתמש יעודי מותאם לגלישה מסמארטפונים. במסגרת חוויית צריכת התוכן מן המכשירים הניידים, יכול הגולש לצרוך את התוכן בשמיעה – למשל – תוך כדי נהיגה, פורמט נוח ומותאם הרבה יותר לאופי השימוש בפלטפורמות הניידות.
- בעולם האינטרנט ידוע כי כגולשים פיתחנו מנגנון סינון לאיזורי פרסום. תופעה הנקראת "עיוורון באנרים". המודל בו משולבות הפרסומות באתר אינו מאפשר למנגנון הסינון לפעול, ובכך מציע הזדמנות שיווקית משופרת למפרסמים.
- את האתר צובע עיצוב גרפי צבעוני שמציף את הגולשים בעושר של מדיה – תמונות, וידאו ותוכן – כזה שמבוגרים לא יצליחו לסבול, אך כזה שבני דור ה-Y פשוט לא יכולים לעזוב…. סוף סוף – מישהו מבין אותם.
טל פלורנטין עם פרס UX Awards 2014
פרס UX Awards 2014
למידע נוסף אודות קורס מסלול הסמכה למאפייני חוויית המשתמש הקליקו כאן >