קורס PPC - ניהול קמפיינים ממומנים

מק"ט: #15672 | משך קורס: 140 שעות אק'

בשנים האחרונות, רשת האינטרנט הפכה לזירת השיווק והפרסום העיקרית, והתחרות על ה"נראות" בה הולכת וגוברת בקצב מסחרר. מעסקים קטנים/בינוניים ועד לארגונים הגדולים, כולם מתחרים על הגולשים, אשר הינם הלקוחות הפוטנציאלים, ושואפים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם בעזרת מגוון פלטפורמות אינטרנטיות.

השוק מציע מגוון פלטפורמות פרסומיות ברשת, ועם זאת שני השחקנים העיקריים הם הפייסבוק והגוגל. על מנת להגביר את הנראות ברשת, להגיע לקהלים רלוואנטיים, להרחיב את קהל הלקוחות ולהפיק מהרשת את המיטב, יש להעלות קמפיינים אפקטיביים. קידום ממומן מגדיל משמעותית את הסיכויים להגברת העניין ו"תפיסת" תשומת ליבו של הגולש. ניהול של קמפיינים בגוגל ובפייסבוק, ללא ידע בתחום, הינו כמעט חסר תועלת ולא ישיג לאורך זמן את התוצאות הרצויות.
קורס PPC, ניהול קמפיינים ממומנים, הינו קורס מעשי המקנה את הידע והניסיון הנדרשים לניהול יעיל של
קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק (כולל מובייל ויוטיוב).
המשתתפים בקורס ייחשפו לשיטות פרסום ולכלים החדשניים ביותר, המשפרים את תהליכי העבודה ומייעלים את הקמפיינים.
במהלך הקורס יילמדו בין היתר, אסטרטגיות מנצחות לניהול קמפיינים משלב אפיון הקהל, גיבוש הקונספט, בחירת שיטת הקידום המתאימה למטרה וליעד דרך בחירת תקציב ושיטת תשלום ועד כתיבת ועיצוב מודעה מנצחת וביצוע אופטימיזציה המבוססת על ניתוח אנליטי מתקדם.
הקורס נותן מענה מדויק לכל המעוניין להתמקצע בתחום ולמקסם את תוצאות הפרסום ברשת.

במהלך הקורס התלמידים יתרגלו את החומר הנלמד, הלכה למעשה, על העסקים/אתרים שלהם. 

לפרטים נוספים, מלא את פרטיך או התקשר 03-7100779
*שדות חובה
PDF version

קהל יעד

  • מעוניינים לספק שירותי ניהול קמפיינים ממומנים לעסקים
  • בעלי עסקים המעוניינים לפרסם את עסקיהם באופן יעיל בגוגל ובפייסבוק.

תנאי קדם

  • הכרות בסיסית עם פייסבוק
  • חשבון קיים בפייסבוק ובגוגל (במידה ולמשתתף אין חשבונות קיימים המרצה יעזור בהקמה של חשבון כזה)

משך הקורס

  • הקורס הינו 140 שעות 

  • הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים. לוח חופשות עדכני יחולק למשתתפים

נושאים

נושא

תתי נושאים

ניהול קמפיינים בגוגל (כולל מובייל ויוטיוב) – 76 שעות (דנה צפריר)

יסודות הפרסום  בגוגל אדוורדס

 

  • גוגל אדוורדס ומקומה בשיווק העסק
  • עגה מקצועית – מונחי היסוד
  • היכרות ראשונית עם מבנה החשבון
  • סוגי חשבונות
  • ניהול חשבונות מרובים באמצעות חשבון MCC
  • ניהול הרשאות גישה לחשבון
  • סוגי קמפיינים ויחסי הגומלין בינהם בהקשר ליעדי הפרסום

רשת החיפוש

  • פילוח קהלים
  • מחקר מילות מפתח
  • תכנון וניהול קמפיין פרסומי ברשת החיפוש הלכה למעשה
  • תכנון וניהול קמפיין שיווק מחדש ברשת החיפוש
  • מודעות, תוספי מודעות, מודעות ספירה לאחור, מילות מפתח דינמיות
  • דגשים לפרסום אפקטיבי במובייל
  • שיטות אופטימיזציה
  • שיטות מעקב וניטור

רשת המדיה Google Display Network

  • תכנון וניהול קמפיין פרסומי ברשת המדיה פילוח לקוחות ומחקר אתרים
  • תכנון וניהול קמפיין שיווק מחדש ברשת המדיה
  • יצירת רשימות קהלים לטובת שימוש בקמפיין רימרקטינג.
  • הקמת מודעות רספונסיביות ודגשים בבניית קריא ייטיב
  • דגשים לפרסום אפקטיבי במובייל

Gmail Sponsored Promotions

  • תכנון וניהול קמפיין Gmail Sponsored Promotions (GSP)
  • דגשים ליצירת קריא ייטיב מותאם למודעות Gmail
  • ניתוח ואופטימיזציה

קמפיין וידאו YouTube

  • תכנון וניהול קמפיין וידאו YouTube
  • סוגי מודעות
  • אפשרויות מעקב ואופטימיזציה

תמחור ותקציבים

  • היכרות מעמיקה עם שיטות תמחור מתקדמות
  • יצירת תקציבים משותפים
  • עבודה עם כללים אוטומטיים

כלים מתקדמים

  • מחולל הדו"חות
  • גוגל אדיטור
  • Google tag manager
  • Google tag assistant
  • הפעלת ניסויים ברמת קמפיינים
  • אינטגרציה בין כלי מנהלי אתרים Search Console לבין Adwords  והפקת דו"חות משולבים
הכנה למבחני הסמכה של גוגל  

ניהול קמפיינים בפייסבוק – 64 שעות (שמי אוסטרובסקי)

שיווקי עסקי בפייסבוק – מתחילים מהבסיס

  • שיווק אונליין ואופליין – מאיפה מתחילים
  • תוכנית עסקית
  • תוכנית שיווקית
  • הגדרת מטרות לפעילות במדיה החברתית בפייסבוק
  • הגדרת קהלים לפעילות במדיה החברתית

 

משימה: הכנת תוכנית עסקית ושיווקית עפ"י פורמט בנוי מראש / פורמט בבנייה אישית שלהם ובניית אסטרטגייה לפעילות במדיה החברתית בהתאם לתוכניות העסקית והשיווקית

הקמת תשתית דיגיטלית בפייסבוק

  • בניית דף עסקי בפייסבוק
  • בניית קבוצה בפייסבוק
  • אסטרטגיית תוכן בדף העסקי – מדיה וכתיבה שיווקית
  • הקמת חשבון פרסום ממומן בפייסבוק
  • סוגי קהלים בחשבון הפרסום ובנייה שלהם

 

משימה: הכנת גאנט תוכן רבעוני לפרסום בפייסבוק לדף ולקבוצה ובניית קהלים במערכת הפרסום

פרסום ממומן בפייסבוק – מתחילים מהבסיס

  • הכרת מערכת הפרסום והממשקים שלה
  • הכרת מבנה קמפיין ממומן בפייסבוק
  • הכרת סוגי הקמפיינים השונים
  • בניית קמפיין ממומן לקידום הפוסטים בדף

 

משימה: הקמת קמפיין ממומן לקידום התוכן בפייסבוק ובניית התוכן לפרסום בדף הפייסבוק לתקופת חודש פעילות

מתניעים מנועים

  • שילוב הממשקים בדף העסקי והקבוצה בפייסבוק
  • ניהול אינטראקציות עם הגולשים, שירות לקוחות והתמודדות עם משברי מדיה.
  • בחינת ראשונית של תוצאות קידום ממומן
  • ייעול זמנים בניהול הפרסום הממומן

 

משימה: בחינת תוצאות והפקת דו"ח פעילות ראשוני

ניתוח נתונים מעמיק

  • ניתוח נתוני הפעילות בדף העסקי
  • ניתוח נתוני הפעילות בחשבון הפרסום
  • ניתוח נתוני הפעילות ב-audience insight
  • שילוב כלל נתוני הניתוח והסקת מסקנות להמשך הפעילות

 

משימה: הפקת דו"ח פעילות תקופתי מלא

קמפיינים מתקדמים בפייסבוק

  • הכרת קמפיין הפנייה לאתר
  • הכרת קמפיין לידים
  • הכרת קמפיין המרות

 

משימה: בניית 3 קמפיינים – הפנייה לאתר, לידים והמרות.

ניתוח תוצאות ראשוני לקמפיינים מתקדמים

  • ניתוח נתוני הפעילות בדף העסקי
  • ניתוח נתוני הפעילות בחשבון הפרסום
  • ניתוח נתוני הפעילות ב-audience insight
  • שילוב כלל נתוני הניתוח והסקת מסקנות להמשך הפעילות

 

משימה: הפקת דו"ח פעילות תקופתי מלא

סיכום פעילות

  • סקירת כלל הפעילות שבוצעה בדפים העסקיים בקורס, קמפיינים, תוצאות ובחירת הפעילות המוצלחת ביותר.
תגיות