שיווק בטיק טוק – המאמר שמשווקים חייבים להכיר

תוכן עניינים

שיווק דיגיטלי מתבצע במגוון רחב של ערוצים ואם יש פלטפורמה שכבר אי אפשר בלעדיה הרי היא TikTok – מלכת הסרטונים ממנה צמחו סטארים מקומיים כמו אנה זק או עולמיים כמו אוליביה רודריגו.

לטקטק את השיווק

זוהי פלטפורמת סרטונים שמאפשרת להעביר מסרים שיווקיים, למתג חברות, לעצב משפיענים ולהגיע לקהל יעד רחב באמצעים יצירתיים ביותר ומי שעוסק היום בשיווק דיגיטלי חייב להכיר אותה לעומק ולדעת כיצד להשתמש בה בדרך היעילה ביותר.
טיק טוק, פלטפורמת שיתוף הווידאו האהובה, אתנו מאז שנת 2016. היא פרצה לתודעה בתור Musical.ly, צברה פופולאריות מחוץ לסין והיום כטיק טוק היא בית ליותר מ-1.5 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים.

על פי נתונים מ-Upfluence, שיעור המעורבות של TikTok גבוה משמעותית מרשתות גדולות אחרות כולל אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק. הפלטפורמה זמינה לכל סוגי המכשירים הניידים, יש לה גם גרסת דסקטופ והיא לא מפסיקה לשכלל את עצמה עם סטוריז, פילטרים, תבניות מגניבות וכן אפשרויות למפרסמים להעלות מודעות ולהגיע לקהל יעד ברחבי העולם.
היום אפשר ללמוד טיק טוק למקצוענים במסגרת קורס שיווק דיגיטלי בג’ון ברייס שיעניק לכם כלים חשובים להצלחה בפלטפורמה.
לפניכם מספר סיבות מדוע אתם צריכים להכיר טיק טוק ואיך היא תסייע לכם לשווק:

קהלי יעד מגוונים

הסברה הרווחת היא שטיק טוק היא פלטפורמה לבני נוער אבל למעשה עם הזמן נכנסו אליה גם מבוגרים.
למעשה, לפי אתר statista, באפריל 2023 21% מהקהל העולמי של TikTok היו נשים בגילאי 18 עד 24 שנים, בעוד שמשתמשים גברים באותו גיל היוו כ-17.5 אחוזים מקהל הפלטפורמה. הקהל המקוון של פלטפורמת הווידאו החברתית הפופולרית הורכב עוד מ-17 אחוזים נשים בגילאי 25 עד 34 שנים, ו-15.5 אחוז מהמשתמשים באותה קבוצת גיל.
נראה שבאמצעות טיק טוק אפשר להגיע לקהל מגוון ובינלאומי וכן על פי נתונים בחשבונות עסקיים גם להבין מי הצופים העיקריים – מאילו מדינות, חתך גילאים וכדומה.

דרכים יצירתיות לשווק

טיק טוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות דינאמיות לשיווק יצירתי באמצעות וידאו עם שלל אפשרויות עריכה – פילטרים, תבניות, אפקטים, מעברים, רצועות מוסיקליות. אפשר ליצור סדרת סרטונים בהמשכים, להדגים איך להשתמש במוצר מסוים או מדוע כדאי לצרוך שרות, למתג את בית העסק דרך פרזנטור או דמות מעניינת ועוד. היישום הוא פשוט יחסית ולא דורש תקציב גבוה.

עבודה עם משפיענים

אמנים רבים החלו את דרכם באפליקציה או חייבים את הספתח של הקריירה שלהם לטיק טוק ויש משתמשים עם עוקבים רבים שיוכלו לסייע לכם להפיץ את הבשורה ולהפוך את המותג ליותר ויראלי באמצעות סרטונים שיווקיים או תיוגים והפניות הדדיות.
בפלטפורמה מבחר אפשרויות של משפיענים ומיקרו משפיענים בסדר גדול משתנה מתחומים רבים – הזדמנות ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים שעושים הבדל משמעותי בהעלאת החשיפה.

פלטפורמת קידום יעילה

בטיק טוק ניתן לקדם סרטונים בקידום ממומן בתשלום סביר יחסית כאשר אתם אלה שקובעים את התקציב ויכולים לטרגט קהל יעד על פי גילאים, מיקומים ותחומי עניין ולבחון את השפעת הקידום על העלאת מספר הצפיות בסרטונים, יותר עוקבים לפרופיל או להעביר אותם מהפלטפורמה לאתר האינטרנט או לדף נחיתה.

איך משווקים בטיק טוק?

כאמור, יש דרכים רבות לשווק בטיק טוק. ניתן לפתוח פרופיל יוצר או לעבור לפרופיל עסקי בו גם ניתן לשתול הפניה לאתר ודרכים ליצירת קשר וכן להיחשף לנתונים על מנת לבצע אופטימיזציה לסרטוני וידאו. ניתן לעבוד עם משפיענים, להעלות סרטונים עם קטעי מוסיקה ולנסות להעלות דרכם חשיפה לפרופיל או למותג. ההיצע של אפקטים הוא רחב ודרכי העריכה יצירתיות ומגוונות. מומלץ להשתמש בתיוגים וגם בהאשטגים על מנת למקד את החשיפה בקהלי יעד רלבנטיים.

תוכן עניינים

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.