קורס קידום אתרים (SEO) ומדיה חברתית

מק"ט: #15673 | משך קורס: 238 שעות אק'

הקורס מוכר לפקדון חיילים משוחררים

שיווק באינטרנט בכלל וקידום אתרים אורגני בפרט, הם מהתחומים המבוקשים ביותר. הקורס מקנה את הידע והכלים הנדרשים לפיתוח קריירה ב-SEO (Search Engine Optimization), תוך שימת דגש על קידום אתרים בתחומים תחרותיים בארץ ובעולם, ברמה הגבוהה ביותר, הן בהיבט המקצועי והן בהיבט של ההתנהלות מול מספר גדול של לקוחות.

ג'ון ברייס הדרכה וחברת סאו סימפל בע"מ, מקיימות את הקורס למעלה מ-11 שנים והכשירו למעלה מ-2,200 בוגרים, המהווים את לב קהילת המקדמים בארץ.

תכנית הלימוד מתעדכנת על פי המגמות המובילות בתחום וכוללת: מחקרי שוק ומתחרים, אופטימיזציות מבנה ותוכן, הקמת וניהול פרופיל קישורים איכותי, סדנאות מורחבות להכרת כלים מובילים בתחום, ניהול עסק לקידום אתרים מרובה לקוחות, נהלים ושיטות עבודה, אפיון ופיתוח אסטרטגיות קידום, ניתוח ומעקב אחר תנועות גולשים, שיווק באמצעות תוכן, אפיקי שיווק במדיה החברתית, חווית משתמש ואפיון והקמת אתר.

התחום פותח אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות, מהשתלבות בשוק העבודה כשכירים בחברות קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, משרדי פרסום ומחלקות שיווק בחברות ועד להקמת וניהול עסק עצמאי. 

לתאריכי פתיחה ולסילבוס בסניף חיפה הקלק כאן >

לפרטים נוספים, מלא את פרטיך או התקשר 03-7100779
*שדות חובה
PDF version

מבוא

Seo Simple

 

 

ליווי מקצועי

קורס קידום אתרים מועבר על ידי צוות מרצים קבוע, בעלי ניסיון מוכח של שנים, הן בהוראה והן בעבודה בתחום. המשתתפים בקורס נהנים מהניסיון והידע העצום של המרצים, אשר מעבירים את החומרים ללא מחסומים וללא "סודות מקצועיים" – הכול פתוח וגלוי. לאחר כל שיעור, המשתתפים ממלאים משובים אנונימיים על רמת ההדרכה בשיעור.
ג'קי סויקיס – מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילים בארץ. מנהל אקדמי של הקורס ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל.
ציפי ברמן קרופרו – מומחית ל-Web Analysis. מתמחה בניתוח ומחקר שווקים בארץ ובעולם. עוסקת בתחום למעלה מ-10 שנים.
נועם מוכתר – מומחה קידום אתרים, מנהל לקוחות ותחום מובייל בחברת סאו סימפל.
גלי גנוסר – מנהלת פרויקטים בחברת סאו סימפל, אחראית על התנסות התלמידים
שמי אוסטרובסקי – מומחה בשיווק וקידום עסקים במדיה החברתית, בעל מאות לקוחות מרוצים ומעל 20 שנות הדרכה וליווי עסקים.
עידית נעמן – מומחית מובילה לשיווק באמצעות תוכן. בעלים של חברת ContentWise המתמחה בכתיבה ועריכה שיווקית לעסקים.
עו"ד דן אור חוף – מייסד ובעלים אור-חוף טכנולוגיות וקניין רוחני. עו"ד מוסמך בישראל ובניו-יורק, ארה"ב. מלווה חברות טכנולוגיה, אינטרנט ותקשורת.
אפרת דוידיאן – משווקת בדיגיטל ויועצת עסקית.  


התנסות מעשית

אחד היתרונות הבולטים של קורס SEO, הינו ליווי אישי של כל אחד מהמשתתפים בתהליך קידום אורגני של אתר, מהשלבים הראשונים ועד לעבודה השוטפת. משך זמן ההתנסות אינו מוגבל ובתנאי שהמשתתף ממלא אחר כל הנדרש בכל אחד משלבי הקידום.

ההתנסות מתחילה עם סיום הקורס ומאפשרת למשתתף לקדם את האתר שלו, אתר של מקום העבודה או אתר של לקוח בשפה העברית או האנגלית בארץ או בחו"ל.
מטרת ההתנסות היא, שהמשתתף יעבוד באופן מעשי בתחום, תוך מתן מענה ישיר, מדויק, מקצועי ואיכותי לצרכי הלקוח.

 

ליווי לפיתוח קריירה בתחום

הסטודנטים אינם מסיימים את הקורס בידיים ריקות! מעבר להתנסות המעשית של קידום אתר אינטרנט, צוות מומחים מלווים באופן שוטף את המשתתפים המעוניינים להקים עסק עצמאי, צעד אחר צעד בביסוס העסק, משלב כתיבת הצעות מחיר ועד ניהול לקוחות, הפקת דו"חות, עבודה עם כלים ותוכנות ולמשתתפים המעוניינים להשתלב בשוק העבודה כשכירים, ניתן סיוע באיתור מקום עבודה ועזרה בהכנה לראיונות העבודה.

 

שמיעה חוזרת של הקורס – ללא עלות

קראתם נכון! משתתפי קורס קידום אתרים יכולים לחזור ולשמוע את כל הקורס או חלקים ממנו, על בסיס מקום פנוי וללא עלות. סיימתם ללמוד אצלנו לפני 10 שנים? תוכלו לבוא ולהשתתף בקורס המעודכן! 

קהל יעד

  • המעוניינים לבצע הסבה מקצועית
  • מנהלי פרסום ומנהלי שיווק
  • בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיום המתפתח ולקדם את האתר/השירות שהם מציעים באמצעות האינטרנט
  • חברות לבניית אתרים ומפתחי אתרים פרטיים, מנהלי אתרים (Web Masters) המעוניינים להשלים את סל השירותים המוצע
  • העוסקים במלאכת קידום האתר ומעוניינים להרחיב את ידיעותיהם ולהתמקצע
  • יועצים בתחומי שיווק, פרסום, מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם

דרישות קדם

  • הרישום לקורס מותנה בראיון עם מנהל הקורס
  • HTML ברמה בסיסית. למי שאין ברשותו ידע זה, מוצעת מכינה במסגרת הקורס
  • הכרת עולם האינטרנט, מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש במנועי חיפוש
  • הכרת המחשב ותפעולו וניסיון בעבודה עם מעבד תמלילים WORD ו גיליונות EXCEL
  • קריאת אנגלית ברמה טובה – יתרון
  • לא נדרש ידע תכנותי קודם

 

זכאות לתעודת גמר

על מנת להיות זכאי לקבל תעודות גמר של הקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • נוכחות מלאה של לפחות 85% מהמפגשים
  • הגשה במועד של 2 עבודות בציון מינימאלי של 75 לכל אחת
     

*** ממשתתפים שיעמדו בדרישות המפורטות, יהיו זכאים בנוסף לתעודה מטעם ג'ון ברייס הדרכה וחברת סאו סימפל בע"מ, גם לתעודת גמר מטעם משרד הכלכלה עבור קורס " מנהל/ת קידום אתרים אורגני" בהיקף של 188 שעות.

משך הקורס

 

משך הקורס הינו 222 שעות (172 שעות אקדמאיות + כ-50 שעות עבודות בית)

  • לימודי ערב, בין השעות 17:30-21:00, שני מפגשים שבועיים
  • לימודי בוקר, בין השעות 9:00-16:30 , מפגש אחד בשבוע
  • הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים 


נושאים

נושא הלימוד

תתי נושאים

מבוא

ל- HTMLו- JavaScript

  • סביבת שרת לקוח
  • מרכיבי דף HTML
  • תגיות עיצוב ו CSS
  • תמונות ומדיה
  • קישורים
  • JavaScript
  • טריגרים

מבנה האינטרנט

  • כתובות IPו- Class
  • שמות מתחם
  • שרתי אחסון ו DNS
  • HTTP-Response Header
  • שרתי DNSושרתי אחסון שיתופיים וייעודים
  • שרתי Proxyושרותי VPN
  • WayBackMachine
  • זמינות אתרים
  • גלישה בטוחה

מבוא למנועי חיפוש

  • קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן
  • CTR
  • עכבישים
  • Crawl Budget
  • Google hacking
  • תוצאות החיפוש של גוגל
  • המטמון של גוגל
  • Client-side vs. Server-side rendering
  • גורמי ההשפעה על דרוג האתר במנועים
  • גוגל מקומות ועסקים
  • האלגוריתמים של מנועי החיפוש

מחקר מילות מפתח ומתחרים

  • מילות מפתח
  • איתור ביטויים יעילים ואיכותיים
  • נפחי חיפוש ומגמות
  • KEI- מדד מוחלש ולא רלבנטי
  • מדרגים
  • ניתוח כדאיות
  • הערכה תקציבית
  • תרגיל חובה: מחקר מילות מפתח

אופטימיזצית תוכן

  • תוכן איכותי לגולשים ומותאם למנועי החיפוש
  • תגי Headומרכיבי התוכן השונים של הדף
  • Open Graph Protocol
  • הכפלת תכנים באתר ובין אתרים שונים
  • קידום אתרים בשפות שונות ובמדינות שונות
  • Structured Data
  • תוצאות עשירות וגרף הידע של גוגל
  • קידום תמונות
  • חסימה והסרת תכנים ממנועי החיפוש
  • כתובות URL
  • דף 404
  • On-page Optimization

קישורים

  • מדדי אמון
  • קישורים יוצאים ונכנסים
  • מדידת איכות הקישורים
  • חסמי קישורים
  • טיפול בקישורים רעילים
  • הקמה וניהול פרופיל קישורים איכותי
  • תוכנות לניתוח, ניהול ומעקב אחר קישורים
  • Social SEO
  • תרגיל חובה: תכנון פרופיל קישורים

אופטימיזציית מבנה

  • צ'ק ליסט לאופטימיזציה מלאה
  • אתרי סחר, פורטלים ואתרי חדשות
  • הפניות 301 ו- 302
  • תהליכים ושיטות לאופטימיזציה של מבנה
  • תיעול משקל ועומק קישורים
  • מפות אתר HTMLו XML
  • מעבר שמות מתחם ושדרוג אתר קיים ושימור מצב קיים
  • שימוש בתוכנות וכלים לאופטימיזציה

עבודה עם מנועי חיפוש

  • כלי מנהלי האתר של Google  ו- Bing

Web Analysis

 

  • ניתוח תנועת גולשים באתר
  • שיטות ודרכי איסוף מידע
  • מעקב המרות ויעדים
  • Funnel Report
  • A/B Split , Time Split
  • Google Analytics
  • Advanced Segments
  • ניהול פרופילים ופילטרים
  • מעקב אחר מסעות פרסום

פרסום ממומן ב - Google AdWords

  • סקירה כללית
  • מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח
  • מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום
  • רשתות הפרסום של גוגל
  • מיקודים
  • ניהול תקציב
  • יחס המרה
  • דפי נחיתה
  • אופטימיזציית המרות
  • כלי ניהול הקמפיינים של גוגל
  • ניהול חשבונות מרובים , MCC

קידום אתרים בסלולר

  • Google Mobile First
  • אתר רגיל ואתר מותאם
  • אתר רספונסיבי
  • אסטרטגיות קידום מובייל במנועי החיפוש

שיווק באמצעות תוכן

  • התוכן הוא המלך?
  • ZMOT
  • מודלים מובילים בשיווק דיגיטלי

כתיבה שיווקית

  • עקרונות השפה השיווקית
  • חוקי השכנוע
  • שפת ההשפעה של ה- NLP

​אסטרטגיית תוכן

  • המשפך השיווקי
  • סיפור מסע הגיבור
  • מודל הרמזור

שיווק בדואר אלקטרוני

  • גיוס ושימור לידים
  • מיטוב דפי נחיתה
  • אוטומציה

בניית אתר

 

  • הגדרת צרכים
  • דרישות פונקציונאליות וממשקים
  • מסמך הגדרת דרישות SEO
  • מרכיבי האתר
  • עיצוב
  • בדיקות
  • השקה

גוגל עסקים

 

  • לוקחים שליטה על העסק בגוגל
  • תגובות גולשים
  • טיפול בסניפים מרובים
  • ניהול כרטיס עסק בגוגל עסקים

מבוא למדיה חברתית לעסקים

  • פינטרסט
  • גוגל+ לעסקים
  • יוטיוב
  • טוויטר
  • לינקדאין

Facebook 

 

  • סקירה כללית של מבנה וכללי הממשק
  • האלגוריתם לדירוג התכנים בניוז פיד
  • דגשי SEO  בבניית עמוד אוהדים עסקי כולל אפליקציות
  • ניהול שוטף אפיון אסטרטגיית פעילות ותוכן שיווקי
  • ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק ב-Ads Manager
  • סקירת סוגי הקמפיינים וקהלים מתקדמים
  • ניתוח ואופטימיזציה Facebook insights

מערכת CMS 

  • יתרונות וחסרונות קוד פתוח וקוד סגור
  • עבודה עם תבניות ותוספים
  • תוספים ל SEO
  • SEOלאתרי וורדפרס

חווית משתמש ו- SEO

  • עקרונות בעיצוב חווית משתמש
  • מדדים לקביעת ממשק משתמש איכותי
  • ממשק משתמש מובייל לעומת דסקטופ
  • פסיכולוגיה בחווית המשתמש

זכויות יוצרים והיבטים משפטיים

 

עבודת קידום אתרים

  • KPIקביעת מדדי הצלחה
  • תהליכי עבודה
  • תיעודים ודיווחים
  • ניהול זמן אפקטיבי - גאנט שנתי, חודשי, שבועי
  • תמחור
  • תהליך גבייה סדיר
  • אמינות ואמנת השירות
  • כלים בשולחנו של מקדם האתרים

הקמת עסק

  • מיקוד קהל היעד
  • פיתוח סל המוצרים בעסק ובניית תמחור מניב
  • בניית תחזית עסקית מוצלחת
  • יצירת מערכת שיווקית אפקטיבית
  • המשפך השיווקי
  • בניית פרזנטציית מכירות כאוטוריטה בתחום
  • מודל הצעת מחיר
  • תסריטי שיחה מוכרים
  • מענה להתנגדויות
  •  SWOTזיהוי חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים

  סטוריטלינג – יצירת סיפור סוחף ומניע לפעולה

  • יצירת בידול עסקי ומיתוג עוצמתי באמצעות סטוריטלינג
  • הגדלת מכירות באמצעות סיפור משכנע מניע לפעולה
  • שימוש נכון בסטוריטלינג במדיה החברתית

סדנת קורות חיים והכנה לראיון עבודה

 

תגיות