חיילים? כך תוכלו לחסוך כסף

בחירת חשבון בנק

המשכורת הצבאית נכנסת מדי חודש לחשבון הבנק, אבל חשוב לנהל את החשבון במקום הנכון. כיום כמעט אין חשיבות לקרבה גיאוגרפית שלכם לסניף הבנק. ניתן לנהל את פעילות החשבון באמצעות האינטרנט או המוקד הטלפוני. בנוסף, ניתן לעבור בין בנקים ולכן, כדאי לבצע השוואה מקדימה בין הבנקים המתמודדים על לבו של החייל.
לדוגמא – חשבון עו"ש ללא עמלות בגין פעולות המבוצעות בערוצים ישירים, פטור מדמי כרטיס אשראי, פטור מהקצאת אשראי, הטבות בעמלות ני"ע ומט"ח, הטבות להפקת פנקס שיקים, מסגרת רחבה יותר ועוד. כל הבונוסים שמציעים הבנקים לחיילים מתורגמים בסופו של דבר לחיסכון כספי משמעותי ולכן, כדאי לבדוק היכן הכי משתלם לכם לנהל את המשכורת הצבאית. במידת הצורך, ישנה אופציה גם להלוואה מיוחדת לחיילים.

חפשו את ההנחות

במקומות רבים מציעים הנחות מיוחדות לחיילים. תוכלו לבלות, להעשיר את עצמכם וליהנות מזמן איכות מחוץ לבסיס ואחרי שעות השירות במחירים אטרקטיביים.
למשל, ברשתות שונות של בתי קולנוע תינתן הנחה על סרטים באמצ"ש בהצגת תעודת חוגר/לוחם, צפו גם להנחות מיוחדות בכניסה לאתרים של רשות הטבע והגנים. סל ההטבות שעומד לרשותכם הוא באדיבות "מועדון יותר" המעניק הנחות לרכישה ברשתות אופנה, הנעלה, צימרים, תיאטראות, תחנות דלק, מנוי למגזינים, קאנטרי ועוד. כל חייל בשירות חובה זכאי להצטרף למועדון יותר וליהנות מההטבות שמציע המועדון, כשהחברות תקפה כל עוד מחזיקים בכרטיס מועדון בתוקף. הכרטיס הוא למעשה כרטיס אשראי וניתן להזמין אותו בסניף הבנק.

נוסעים חינם

במהלך השבוע חיילים על מדים יכולים לנסוע בתחבורה ציבורית (אוטובוס, רכבת) ללא הגבלה בהעברת תעודת חוגר. חידוש של השנים האחרונות: בסופי שבוע ועד מוצ"ש בשעה 03:00, חיילים יוכלו לנסוע בתחבורה ציבורית בלבוש אזרחי ללא תשלום, כל עוד הם מעבירים חוגר בכל נסיעה.

קורסים לחיילים משוחררים

השרות הצבאי הוא הזמן לחשוב על העתיד, על היום שאחרי השחרור ולהתכונן לקראתו כבר עכשיו. ניתן לחסוך כסף גם אחרי השחרור באמצעות שימוש מושכל בכספי הפיקדון הצבאי לטובת לימודים. כאן נכנסים לתמונה קורסים לחיילים משוחררים, שניתן לממש על חשבון הכספים שמועברים אך ורק למטרות מסוימות וזמינים עבורכם עד 7 שנים החל מחודש מיום השחרור. כדאי לבחור קורסים פרקטיים, מקצועות ההייטק למשל, שסוללים את הדרך לעבודות נחשקות בתעשיית ההייטק ובתפקידים מבוקשים כמו בדיקת תוכנה, שיווק דיגיטלי, ניהול רשתות, עיצוב גרפי, פיתוח אפליקציות ועוד. כל שצריך זה להגיע לבנק בו מופקדים כספי הפיקדון עם טופס "בקשה למשיכת כספים מפיקדון אישי" יחד עם המסמכים הנלווים הנחוצים (כפי שמצוין בטופס).
התנהלו כלכלית בחוכמה במהלך השירות וגם לאחריו ותוכלו ללמוד מקצוע מבוקש ולעבוד בתחום ולחסוך כסף לעתיד.

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...