הכח המניע העיקרי לצמיחה ורלוונטיות של חברות נעוץ ביזמות בלתי פוסקת. ייזום מוצרים ושירותים חדשים ותחרותיים, בעלי ערך מובהק מהווים את המגדלור של הארגון. היזמות בארגון איננה מוגבלת לנושאי משרה מסוג – מסוים בלבד – ההיפך – ככל שירבו היזמים הארגוניים ויפעלו במסגרת החזון והערך של הארגון, כך גדלים סיכוייו להצלחה ושגשוג.
מנכ”לים/ות, מנהלי/ות חדשנות, מנהלי/ות מוצר או פרויקטים וכל מי שמוביל תהליכי חדשנות ויזמות פנים ארגוניים נמצאים היום בצומת הקריטית ביותר בארגון. יזמות פנים ארגונית ואסטרטגיית מוצר ניצבות ככוח המניע והמנבא החזק ביותר להצלחה ושגשוג של כל ארגון.
קורס יזמות פנים ארגונית ואסטרטגיית מוצר מוביל תהליך הרואה במוצר את הביטוי האולטימטיבי של אירועי יזמות וחדשנות, ומתוך כך הקורס מציע תכנית קונקרטית לכל אותם אנשים אשר לוקחים חלק בתהליכי החדשנות והיזמות בחברה. הקורס נבנה כך שיאפשר למשתתפיו לאסוף כלים מעשיים לצד המודלים התיאורטיים. בתום המסלול יוכלו משתתפי הקורס להניע תהליכי יזמות ואירועי חדשנות בסביבות ארגוניות.
הקורס מועבר ע”י חברת Attollo.io.