קורסי DevOps מתקדמים

 

אנשי DevOps, קחו את הכישורים שלכם לשלב הבא עם מגוון הקורסים שלנו למתקדמים, קורסים שתוכננו ונבנו בקפידה על מנת להכשיר ולהכיר לכם את מיטב הכלים, שיטות העבודה והמתודולוגיות העדכניות ביותר בעולם ה-DevOps.


אנשי DevOps הם חלק מהמהפכה הטכנולוגית ששינתה את הדרך בה ארגונים מתנהלים ומעוניינים לעמוד בקצב המהיר של שינויים בשוק תוך שאיפה מתמדת לשפר את תהליכי הפיתוח על אחת כמה וכמה בסביבה מרובת שרתים / לקוחות. אז מה מצופה בפועל מאנשי DevOps?
אנשים אלה מתמחים בפריסת עדכוני מוצר, זיהוי בעיות ייצור, הטמעת אינטגרציות, שיפור מערכות פונקציונאליות. עליהם להבין את צרכי הלקוח, להטמיע כלי פיתוח, לבדוק כלי אוטומציה שונים, לתכנן את הפעילות ולהיות מעורבים בתהליך הפיתוח על מנת לנסות לקצר את מחזור החיים של פיתוח התוכנה.
קורסי דבאופס

למאמר המלא לחצו כאן

איך להיות מקצוען DevOps ב- 2023?

שירותי Microservices הפכו כבר זמן רב לבסיס בכמעט כל פלטפורמה ומוצר שנבנה או כזה שעובר תהליך בנייה מחדש, כדי לתמוך בגישות מבוססות Cloud Native המאפשרות לארגונים לבנות ולהפעיל יישומים הניתנים להרחבה בסביבות מודרניות ודינאמיות על בסיס עננים ציבוריים, פרטיים ועננים היברידיים באמצעות שימוש ב- Containers , K8s ,Service Meshes וכמובן באמצעות שימוש ב – Microservices Design Patterns נכון יעל וראוי למוצר זה או אחר.

צפו בוובינר בו הוצגו השינויים הארגוניים הנדרשים, מה באמת נדרש מהארגון בכדי לפתח מערכת מבוססת Microservices בהתמקדות על ה- Software Architecture.
הבנו את התפיסה השגויה והנכונה סביב נושא ה- K8S & Containers וכמובן מה זה באמת DevOps ומה זה לא ומהן הדרכים להפוך למקצוען בתחום. את הוובינר העביר יניב כהן, Founder and CTO בחברת DevopShift, מנהל אקדמי של תחום DevOps בג'ון ברייס הדרכה.
הכשרות DEVOPS

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...