הסבת אקדמאים – מתיאוריה למעשה

אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנשים משתנים וגם המקצועות במשק משתנים מבחינת ביקוש והיצע. מספר שנים עברו מאז תחילת התואר וישנו פער משמעותי בין המקצוע שנבחר לפני שלוש או ארבע שנים, בעת תחילת לימודי התואר לבין הפאזה בה נמצא בוגר טרי שיוצא לשוק עכשיו ומתעניין בתחומים חדשים או פשוט מעוניין להתאים את הכשרתו למקצועות הנדרשים במשק הישראלי.

תואר לא תמיד מספיק – לפעמים צריך גם מקצוע ביד

כאן נכנסים לתמונה הסבות אקדמאים, קורסים מקצועיים שמעניקים ידע פרקטי, מיומנויות וכלים להשתלבות במקצועות שונים ללא ניסיון קודם בתחום או קורסים מקצועיים המבוססים על ידע אקדמי נרכש אך בניגוד לאקדמיה, נלמדים באוריינטציה מעשית כך שבוגרי הקורס יוכלו להשתלב בעבודה כבר בסיום לימודיהם.
קורסי הסבה מקצועית לאקדמאים מתאימים לאקדמאים שמגיעים מתחומים שונים, הם יכולים להתאים עבור מי שנגעו בתחום עיסוק דומה (כמו למשל, הנדסת תוכנה) אך מעוניינים להרחיב את הידע בתחום ולהשתלב בעבודה דומה ומתגמלת או מבוקשת יותר.
כך למשל, מאקדמאי שמעוניין לבצע הסבת אקדמאים בתחום SAP ERP, נדרשות שנתיים בעבודה עם מערכות הפעלה ככרטיס כניסה לקורס אך שנתיים אלה לא הספיקו כשלעצמן להשתלבותו בתחום, הוא צריך את הידע הנרכש בקורס הסבת אקדמאים כדי להתקבל למקום עבודה ולכן, התואר שבידו אינו מספק וגם לא הניסיון שצבר, מקומות עבודה רבים דורשים לראות תעודה כדי להעריך את המועמד ואת התאמתו לתפקיד.

רקע אקדמי בשילוב תעודה מוכרת – שילוב מנצח

יותר הטבות לאקדמאים
זכרו שבמקומות עבודה רבים מעלים את התנאים לטובת מקצוענים בעלי תעודה נדרשת בשוק שהינם גם בעלי רקע אקדמי וכך תוכלו להרוויח יותר כסף או ליהנות מתנאי העסקה טובים יותר הודות לרקע האקדמי שלכם ולתארים שנצברו. לרוב, השיפור בתנאים או סיכוי הקבלה רלוונטיים למי שמגיעים מרקע אקדמי דומה לתחום העסקה אך ישנם גם מועמדים אקדמאים שנהנים מהטבות בלי קשר לאופי התואר שבידיהם.

קורסים ייעודיים להסבת אקדמאים
ניתן למצוא קורסים מיוחדים לבעלי תארים הבוחרים לעשות הסבה אקדמית וניתן להתעניין בקורסים ייעודיים אלה או להשתלב בקורסים כלליים ולהדגיש את היכולות והיתרונות האקדמיים בעת ראיון העבודה ומהלך העבודה.

כיצד לבצע באופן יעיל הסבה מקצועית לאקדמאים?

שפרו את נתוני הפתיחה
מומלץ לחפש מקצוע בו תוכלו להשתלב בהצלחה מבחינת ידע או הכשרה דומה, נטייה טבעית ולבחור מקצוע מבוקש שיגביר את הסיכויים למציאת עבודה בתחום. תוכלו לחפש בין הקורסים החמים בקטגוריית הסבת אקדמאים קורסים מובילים ולעיין היטב בתנאי הקדם לקבלה לקורס. במידה ואינכם עונים על הקריטריונים אך יכולים לשדרג את נתוני הפתיחה כדי להתקבל לקורס, לעבור קורס השלמה מקדים או לצלוח מבחן מיון בשפות, עשו זאת וכך גם תתקבלו לקורס מבוקש שמתאים לכם וגם תתחילו בנקודת זינוק מוצלחת.

חפשו כיצד להתקדם בתחום
ניתן לחפש קורסי הסבת אקדמאים עם תוכן עדכני בהתאם לצרכי השוק העכשוויים, לדוגמא, קורס שיווק באינטרנט לבעלי תואר במנהל עסקים או בשיווק באמצעותו תוכלו להתמקצע בערוץ חדש ומבוקש בעולם השיווק.

כיצד תתחילו לעבוד אחרי לימודי ההסבה

בדקו מראש איזה הכשרות ותעודה אתם מקבלים במסגרת קורס הסבה מקצועית לאקדמאים, לעיתים נדרש מכם לעבור מבחן סיום או להציג תעודה ורצוי שזו תהיה תעודה מוכרת של מוסד לימודים ידוע ומוביל בתחומו. בקורות החיים הדגישו את היתרון שהינכם אקדמאים ויש לכם ידע רחב ומקיף בתחומים נוספים, יתרון שעובד לטובתכם.

הקליקו כאן לרשימת הקורסים >

Schedule Appointment

Fill out the form below, and we will be in touch shortly.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

בודק...